Transfer plików peer-to-peer opiera się na stabilnych podstawach, co oznacza, że osoby, które pobiorą określony plik, udostępnią go innym osobom. I jest znana, niewypowiedziana umowa między rodakami z Internetu. Nikt nie lubi pijawek i bardzo ważne jest, aby zasiać, aby spłacić swój dług. Nawet jeśli nie będziesz mieć żadnych konsekwencji po zakończeniu pobierania, nie będziesz mieć żadnych konsekwencji.
Na szczęście większość użytkowników decyduje się wydać dodatkowy przebieg i zwiększyć prędkość pobierania dla tych, którzy lubią pobierać ten sam plik. Uznanie dla nich! Czasami jednak inicjowanie może zostać nagle zatrzymane, po czym pojawia się komunikat „Brak plików w zadaniu”. Proszę sprawdzić ponownie».
Nietrudno zgadnąć, dlaczego ten błąd pojawia się w pierwszej kolejności. Oto prawdopodobne scenariusze, które spowodowały błąd:
- Pliki zostały przeniesione z folderu pobierania.
- Zmieniłeś nazwy plików.
- Pliki są usuwane.
Jeśli klient uTorrent jest aktywny, nie będziesz w stanie wykonać żadnej z wyżej wymienionych operacji, ale jeśli w międzyczasie go zamkniesz, istnieje szansa, że możesz zmienić nazwę, usunąć lub przenieść pliki do innego katalogu. I logicznie, jeśli tak jest, uTorrent nie może do nich dotrzeć i kontynuować rozsiewania.
Z tego powodu pamiętaj, aby przenieść z powrotem wszystkie przeniesione pliki, przywrócić je z Kosza lub przywrócić oryginalną nazwę, aby klient je rozpoznał i kontynuował inicjowanie.
Ponadto, jeśli klient nadal nie jest w stanie ich rozpoznać, kliknij prawym przyciskiem myszy problem z listą pobierania uTorrent i wybierz opcję Wymuś ponowne sprawdzenie.
To powinno wystarczyć, żebyś zaczął. Jeśli masz dodatkowe pytania na ten temat, napisz do nas w sekcji komentarzy poniżej.