E-mail marketing jest nadal bardzo potężnym narzędziem do wykorzystania w dzisiejszym świecie, pomimo obecności kanałów mediów społecznościowych.
Korzyści z marketingu e-mail jako głównego narzędzia do kierowania klientów dla dowolnej firmy lub marki obejmują ekspansję biznesową, utrzymywanie relacji z klientami i otrzymywanie informacji zwrotnych, które w innym przypadku nie byłyby możliwe.
Aby wykorzystać bogate zalety e-mail marketingu dla Twojej firmy, bez względu na to, czy jest to sklep internetowy, czy fizyczny, potrzebujesz najlepszego oprogramowania do e-mail marketingu, aby zacząć.
W tym artykule omówiono najlepsze oprogramowanie do e-mail marketingu, powszechnie stosowane na całym świecie, ich funkcje i korzyści dla rozwoju firmy i większego zaangażowania klientów.
Najlepsze oprogramowanie do e-mail marketingu, aby lepiej docierać do klientów
- MailChimp
- Stały kontakt
- Odpowiedź pionowa
- Kampanie Zoho
- SendinBlue
- Monitor kampanii
1. MailChimp
MailChimp jest w e-mail marketingowej już od dłuższego czasu i jest coraz lepszy.
Za pomocą tego oprogramowania do marketingu e-mailowego możesz budować swoją markę, sprzedawać klientom, niezależnie od tego, czy prowadzisz sklep internetowy lub duży sklep detaliczny, znajdować odbiorców i angażować się w nie, a także automatyzować marketing dzięki najlepszym kampaniom e-mail, które odpowiadają Twoim potrzebom wiadomość.
Funkcje obejmują integrację e-commerce, aby połączyć swoją firmę, automatyzację marketingu, aby dotrzeć do właściwych osób we właściwym czasie, jednocześnie kierując reklamy na podstawie zachowań, preferencji i wcześniejszej sprzedaży, wbudowaną segmentację, zaawansowane analizy i dogłębne raporty, reklamy w mediach społecznościowych aby dotrzeć do szerszego grona odbiorców, kompleksowa aplikacja mobilna umożliwiająca tworzenie i wysyłanie kampanii z urządzeń mobilnych oraz prosty projektant „przeciągnij i upuść”, aby tworzyć kampanie pasujące do Twojej marki i stylu.
Najnowsza funkcja MailChimp to reklamy remarketingowe Google, za pomocą których można przekonwertować użytkowników witryny na klientów za pomocą reklam retargetingowych wyświetlanych automatycznie w najpopularniejszych witrynach i aplikacjach mobilnych.
Uzyskaj MailChimp
- CZYTAJ TAKŻE: 8 oprogramowania reklamowego Wi-Fi, aby zarabiać na Wi-Fi i sprytnie promować Twoją markę
2. Stały kontakt
Za pomocą tego oprogramowania do marketingu e-mailowego możesz tworzyć profesjonalne, interaktywne i angażujące wiadomości e-mail, które dostarczają klientom bezpośrednio za progiem.
Funkcje obejmują łatwy edytor przeciągnij i upuść, który dostosowuje szablon wiadomości e-mail do twoich upodobań, i możesz automatycznie wysyłać odpowiednią wiadomość e-mail we właściwym czasie.
Możesz również projektować spersonalizowane wiadomości e-mail za pomocą autorespondera i wysyłać automatycznie wyzwalacze, takie jak urodziny lub kamienie milowe, ustawić serię wiadomości e-mail dla list kontaktów, importować i przesyłać listę e-mail z Excela, Gmaila lub Outlooka i innych, podczas gdy oprogramowanie obsługuje wypisywanie się z subskrypcji , automatycznie odrzuca lub nieaktywne wiadomości e-mail.
Inne funkcje obejmują śledzenie wiadomości e-mail w czasie rzeczywistym, dzięki czemu możesz zobaczyć, kto otwiera, klika i / lub udostępnia swoje e-maile i posty w mediach społecznościowych, a także rozszerza marketing poprzez wydarzenia na żywo, ankiety online, śledzące kupony i wiele więcej, wszystko w jednym miejscu.
Uzyskaj stały kontakt
3. Odpowiedź pionowa
To oprogramowanie do e-mail marketingu ma narzędzia, które pozwalają zbudować potężne kampanie e-mailowe w ciągu zaledwie kilku minut, wysłać i śledzić je na dowolnym urządzeniu.
Funkcje obejmują łatwy w użyciu edytor do dostosowywania wyglądu wiadomości e-mail do marki, automatyczne śledzenie wiadomości e-mail, które docierają do 40 procent więcej docelowych odbiorców lub klientów (zwłaszcza jeśli nie widzieli tego w swojej skrzynce odbiorczej ), autorespondery, automatyczne serie e-mail do list kontaktów, zaawansowane raportowanie, dzięki czemu możesz analizować i sprawdzać, które kliknięcia czytają, oraz narzędzie do tworzenia stron docelowych.
Inne ważne funkcje, które powinno zawierać oprogramowanie do marketingu e-mailowego, to testy A / B w celu ustalenia, które wiersze tematów lepiej się konwertują, zestaw testowy do podglądu, jak będą wyglądać wiadomości e-mail w skrzynce odbiorczej lub wierszach tematów, integracja z narzędziami i aplikacjami e-commerce, planowanie i dostawa partii.
Uzyskaj odpowiedź pionową
- CZYTAJ TAKŻE: 5 profesjonalnych programów do prezentacji, aby zaimponować swoim odbiorcom
4. Kampanie Zoho
Dzięki kampaniom Zoho masz pewność, że Twoje kampanie e-mailowe zachwycą odbiorców.
To oprogramowanie do marketingu e-mailowego zawiera wstępnie zaprojektowane szablony i układy na początek, prosty edytor „przeciągnij i upuść”, narzędzia do planowania i wysyłania z automatycznymi obserwacjami, autoresponder, integrację i przyciski mediów społecznościowych, import, ręczne dodawanie lub synchronizację list adresatów e-mail , narzędzia do śledzenia i raportowania oraz kody QR, które możesz osadzić, aby dotrzeć do użytkowników smartfonów, którzy go skanują i zostają subskrybentami.
Posiada również narzędzie do testowania A / B, strony docelowe do marketingu na Facebooku i integracje z e-commerce.
Zdobądź kampanie Zoho
5. SendinBlue
Dzięki temu oprogramowaniu do e-mail marketingu możesz projektować piękne kampanie e-mail przy użyciu projektanta e-mail typu „przeciągnij i upuść”, który nie wymaga umiejętności. Posiada również galerię szablonów, z której można wybierać i dostosowywać szablony wiadomości e-mail, które inspirują do działania.
Główne funkcje obejmują projektanta poczty e-mail, zarządzanie kontaktami, raporty kampanii, automatyzację marketingu, wiadomości transakcyjne, dostarczalność i integrację / API.
To oprogramowanie ma na celu pomóc Twoim e-mailowym kampaniom marketingowym w osiągnięciu spersonalizowanej treści, zarządzaniu i segmentacji lub powiększeniu grona odbiorców dzięki inteligentnemu kierowaniu i zaawansowanemu wyszukiwaniu / segmentacji, łatwej organizacji list kontaktów i szczegółów, łatwej optymalizacji kampanii w czasie rzeczywistym, kierowaniu na podstawie działań i preferencji klienta.
Zawiera także potężny interfejs API do tworzenia niestandardowych integracji z witryną, aplikacją mobilną lub usługami, a także wtyczki do łączenia się z popularnymi platformami CMS i e-commerce.
Uzyskaj SendinBlue
- PRZECZYTAJ TAKŻE: 5 najlepszych programów do zarządzania zdarzeniami dla imprezy bez bólu głowy
6. Monitor kampanii
Twórz i projektuj oszałamiające i angażujące kampanie e-mailowe dzięki temu oprogramowaniu do e-mail marketingu, które gwarantuje niesamowity wygląd w każdej skrzynce odbiorczej i na każdym urządzeniu.
Dzięki Monitorowi kampanii możesz tworzyć wspaniałe wiadomości e-mail za pomocą potężnego narzędzia do tworzenia wiadomości e-mail, wysyłać spersonalizowane i trafne treści, optymalizować wyniki za pomocą testów A / B oraz śledzić swoje sukcesy w dowolnym miejscu i czasie.
Możesz także organizować swoje dane kontaktowe i przeprowadzać segmentację na podstawie niestandardowych kryteriów za pomocą narzędzi do zarządzania listami i integracji, automatyzować kampanie e-mailowe i cieszyć się 99-procentowym poziomem zadowolenia klientów, jaki zapewnia to oprogramowanie wśród głównych dostawców oprogramowania do e-mail marketingu.
Zapewnia także całodobową globalną obsługę klienta, która pomaga ci przez całą dobę, oprócz tego, że oferuje wszystko, czego potrzebujesz, aby przeprowadzić wspaniale zaprojektowaną i profesjonalną kampanię e-mail marketingową dla lepszego rozwoju firmy.
Pobierz Monitor kampanii
Czy jesteś gotowy, aby skonfigurować kampanię e-mail marketingową? Daj nam znać, które z tych narzędzi e-mail marketingowych planujesz użyć, pozostawiając swój komentarz w poniższej sekcji.