Mimo że wszyscy staramy się zmniejszyć ilość papieru zużywanego w naszych firmach, w rzeczywistości firmy nadal muszą używać papieru. Podobnie jak indywidualni użytkownicy.
Na przykład, jeśli planujesz napisać list polecający dla jednego ze swoich pracowników lub wysłać oficjalne zawiadomienie w firmie lub poza nią, prezentacja tego listu jest niezwykle ważna.
Jak zapewne wiesz, pierwsze wrażenie jest bardzo ważne w każdej dziedzinie, ponieważ stanowi ono podstawę dla tego, jak ludzie będą cię postrzegać i jaki rodzaj relacji można zbudować. Ten pomysł jest szczególnie ważny w przypadku dużych i małych firm, dlatego sposób, w jaki prezentujesz swoją firmę, może mieć wpływ na sukces i porażkę.
Bez względu na to, czy korzystasz z fizycznego dokumentu papierowego czy dokumentu cyfrowego, aby osiągnąć dobre wyniki i zrobić dobre pierwsze wrażenie, wszystkie oficjalne dokumenty firmowe muszą zawierać profesjonalnie wyglądający papier firmowy. Używanie podstawowych papierów firmowych utworzonych w Microsoft Word nie załatwi sprawy.
Jeśli chcesz poprawić swoją grę pod względem sposobu prezentowania siebie i swojej firmy na rynku, zalecamy wypróbowanie opcji oprogramowania, które omówimy w tym artykule.
Za pomocą tych narzędzi twórz piękne papier firmowy
1
SpringPublisher Pro
SpringPublisher Pro to niezwykle potężne i przydatne oprogramowanie do publikowania, które pozwala projektować, a także drukować szeroką gamę formatów. Możesz tworzyć ulotki, wizytówki, pocztówki, a także papier firmowy o profesjonalnym wyglądzie, który z pewnością poprawi wizerunek Twojej firmy.
To oprogramowanie ma szeroką gamę gotowych szablonów, a także pozwala pobrać jeszcze więcej ze sklepu internetowego w wersji płatnej.
SpringPublisher został wydany w 2 różnych wersjach Darmowa edycja ma tylko podstawowe możliwości i ograniczone pobieranie szablonów oraz Wersja Pro.
SpringPublisher Pro zawiera wszystkie funkcje Darmowa wersja a także daje możliwość pobrania dodatkowych szablonów, może tworzyć wysokiej jakości wyniki w rozdzielczości 350dpi, a także daje możliwość wykorzystania komercyjnej kreacji.
Wszystkie szablony znajdujące się w tym oprogramowaniu można edytować w dowolny sposób. Możesz usuwać i dodawać określone elementy, dodawać kształty, tekst, a także obrazy, jednym kliknięciem myszy.
Możesz także edytować przesyłane obrazy, wybierać rozmiar czcionki, kolor i opcje formatowania tekstu, a także wstawiać kody QR, kody kreskowe itp.
Po zakończeniu edycji każdego aspektu wybranego szablonu możesz łatwo wyeksportować swoją pracę, tworząc link internetowy lub pobierając go na komputer.
- Pobierz SpringPublisher Pro za darmo
- Pobierz teraz Spring Publisher Pro
— POWIĄZANE: Użyj tych 5 najlepszych programów do planowania biznesowego, aby wprowadzić swoje pomysły biznesowe
2)
Adobe Spark
Adobe Spark to kolejna świetna opcja oprogramowania, która może pomóc Ci uzyskać profesjonalnie wyglądający papier firmowy reprezentujący Ciebie i Twoją firmę. To oprogramowanie zostało zaprojektowane tak, aby było proste w obsłudze z łatwo zrozumiałym interfejsem użytkownika.
Tworzenie papieru firmowego w Adobe Spark zajmuje tylko kilka kroków, a aby jeszcze bardziej ułatwić Ci pracę, zawiera szeroki wybór gotowych szablonów o profesjonalnym wyglądzie.
Możesz dostosować każdy aspekt nowo utworzonego papieru firmowego, zapisać go w chmurze, a nawet wygenerować z niego szablony do kolejnych projektów. Zdjęcia, kształty i tekst można łatwo dodawać, aby stworzyć idealny projekt dla Twojej firmy.
Adobe Spark jest dostępny w 3 różnych wersjach, jednej bezpłatnej i dwóch płatnych. Darmowa wersja tego oprogramowania zapewnia wszystkie narzędzia potrzebne do rozpoczęcia tworzenia wspaniałych papierów firmowych, ale ma pewne ograniczenia.
Płatne wersje są również podzielone na dwie kategorie, jedną do użytku indywidualnego, a drugą do użytku komercyjnego. Zobaczmy niektóre z ich najlepszych funkcji.
Adobe Spark Premium dla osób fizycznych
- Wszystkie funkcje znalezione w darmowej edycji
- Umożliwia zmianę logo Adobe Spark na jedną z firm
- Można dodać swoją markę do dołączonej grafiki, stron internetowych itp.
- Potrafi dostosować wszystkie aspekty tekstu i kolorowania tekstu
- Oferuje dostęp do niestandardowych szablonów marki
- Obsługa telefonu na żywo i czatu
- Dedykowana obsługa poczty e-mail
Adobe Spark Premium dla zespołów zawiera wszystkie funkcje znajdujące się w wersji Individual Premium i dodaje:
- Twoja firma otrzymuje własność licencji użytkownika
- Funkcje rozliczeniowe dla wszystkich licencji na koncie
- Może ponownie przypisać licencje za pomocą dołączonego narzędzia do zarządzania siecią
- Dedykowane wsparcie techniczne 24/7 przez telefon, e-mail, czat i fora
Mimo że Adobe Spark jest łatwy w użyciu, może okazać się przydatny samouczek. Istnieje wiele samouczków na oficjalnej stronie Adobe, ale jeśli chcesz zobaczyć przewodnik krok po kroku, jak utworzyć papier firmowy, kliknij tutaj.
Pobierz Adobe Spark
— POWIĄZANE: 6 najlepszych antywirusów bezpieczeństwa sieci do użycia w Twojej firmie w 2019 roku
3)
Canva
Canva to świetne narzędzie online, które pozwala łatwo tworzyć niestandardowe papiery firmowe, wybierając jeden z wielu dostępnych szablonów, a następnie edytując go według własnych potrzeb.
To narzędzie ma szeroki wybór profesjonalnie zaprojektowanych czcionek, układów i obrazów, które pozwalają tworzyć świetnie wyglądające papier firmowy.
Darmowa wersja Canva oferuje szeroki zakres funkcji, które pozwalają łatwo tworzyć papier firmowy, a wersja płatna pozwala również dostosować projekt do Twojej marki, a także odblokowuje dostęp do większej liczby układów i filtrów.
Aby rozpocząć tworzenie niestandardowego papieru firmowego, wystarczy otworzyć Canva i wybrać „papier firmowy” z typów projektu. Teraz możesz wybrać jeden z dostarczonych układów, przesłać własne obrazy, edytować je, a następnie łatwo zapisać i udostępnić swój projekt.
Canva oferuje dostęp do ponad miliona zdjęć, grafik i ilustracji, a także ponad 130 świetnie wyglądających czcionek. Dzięki tym opcjom Canva jest jednym z najłatwiejszych narzędzi, których można użyć do tworzenia papieru firmowego.
Tutaj możesz znaleźć listę wszystkich szablonów papieru firmowego dostępnych w serwisie Canva.
Wypróbuj Canva
— POWIĄZANE: 11 najlepszych programów do drukowania etykiet do tworzenia i drukowania oszałamiających etykiet
4
LucidPress
LucidPress to platforma internetowa, która została zaprojektowana w taki sposób, aby była łatwa w użyciu, zawiera funkcje przeciągania i upuszczania oraz umożliwia tworzenie szerokiej gamy projektów za pomocą szablonów i opcji dostosowywania. Możesz tworzyć broszury, ulotki, wizytówki, papier firmowy itp.
Możesz zacząć od jednego z 350 profesjonalnych szablonów lub rozpocząć od pustego płótna i stworzyć coś naprawdę oryginalnego.
To oprogramowanie pozwala współpracować z zespołem na jednym ekranie, w taki sam sposób, jak działa Dokumenty Google. Aby komunikować się ze współpracownikami i wybierać najlepszy projekt, kolory i czcionki, możesz skorzystać z wbudowanej funkcji czatu i komentowania.
Jest to niezwykle przydatne narzędzie, jeśli jesteś częścią zespołu projektantów lub po prostu potrzebujesz wskazówek od znajomych.
Wszystko, co stworzysz, będzie przechowywane z szyfrowaniem w chmurze, a fakt, że nie musisz niczego instalować na komputerze, jest bardzo przydatny, szczególnie dla rozwijających się firm, które potrzebują każdej dostępnej przestrzeni dyskowej.
Możesz także zobaczyć przegląd historii zmian i ustawić niestandardowe uprawnienia dla różnych użytkowników.
Wypróbuj LucidPress
— POWIĄZANE: Top 6 korporacyjnych rozwiązań VPN, aby wzmocnić swój biznes [Lista 2019]
5
GraphicSprings
GraphicSprings to kolejna świetna opcja oprogramowania, która pozwala łatwo tworzyć papier firmowy i inne rodzaje profesjonalnie wyglądającej dokumentacji.
Edytor papieru firmowego od GraphicSprings jest bardzo łatwy w obsłudze i ma bogatą gamę szablonów stworzonych przez ich grafików. Możesz zacząć od użycia szablonu lub utworzenia wszystkiego od zera.
Jeśli chcesz skorzystać z jednego z profesjonalnie wyglądających wbudowanych szablonów, zespół GraphicSprings podzielił całą listę na różne kategorie — kreatywne, korporacyjne, księgowe, biznesowe, prawne itp. Posortowanie wszystkich szablonów w kategorie pozwala szybko wybrać odpowiednia opcja z Twojej domeny aktywności.
Aby rozpocząć tworzenie papieru firmowego, pierwszym krokiem jest przejrzenie bazy danych szablonów i wybranie tej, która odpowiada Twoim potrzebom. Następnie możesz edytować wszystkie aspekty szablonu i dodawać własne logo. Po zakończeniu edycji możesz po prostu pobrać lub wydrukować papier firmowy bezpośrednio z oprogramowania.
Wypróbuj GraphicSprings
Wniosek
Narzędzia, które zbadaliśmy w tym artykule, pomogą Ci stworzyć świetnie wyglądające niestandardowe papiery firmowe, które będą w pełni reprezentować Twoją firmę i zrobią dobre pierwsze wrażenie.
Funkcje znajdujące się w oprogramowaniu, które przedstawiliśmy dzisiaj, obejmują szereg tematów, ale co najważniejsze, oferują świetny zestaw profesjonalnie wyglądających szablonów i układów, które mogą ułatwić Ci dostosowanie wyglądu Twojej firmy.
Chcielibyśmy wiedzieć, jakie jest Twoje zdanie na temat oprogramowania, które zaprezentowaliśmy w tej Top 5. Prosimy o kontakt w sekcji komentarzy poniżej.