Dzisiaj będziemy recenzować niektóre z najlepszych oprogramowanie książki adresowej w systemie Windows 10. Zarządzanie kontaktami / książkami adresowymi wykracza poza zwykłe zapisywanie / pobieranie informacji kontaktowych z komputerów (i urządzeń mobilnych). Wraz z pojawieniem się oprogramowania książki adresowej proces ten został znacznie ulepszony.
Oprogramowanie książki adresowej jest w zasadzie cyfrową bazą danych do przechowywania danych osobowych (zwłaszcza nazwiska i adresu) przyjaciół, znajomych, członków zespołu / współpracowników, członków rodziny i tak dalej. Jest to szczególnie istotne dla osób z dużą liczbą przyjaciół / partnerów biznesowych / współpracowników.
Chociaż zarządzanie szeroką gamą kontaktów w książce adresowej może być przytłaczające, przyjęcie trwałego oprogramowania książki adresowej zaoszczędziłoby dużo czasu i energii.
Zasadniczo standardowe oprogramowanie książki adresowej synchronizuje wszystkie dane kontaktowe w książce adresowej i zapewnia, że każdy szczegół jest dostępny za pomocą jednego lub kilku kliknięć przycisków.
Na rynku istnieje kilka programów do obsługi książek adresowych, a my skompilowaliśmy najlepszą wersję 5 dla systemu Windows 10.
Jakie jest najlepsze oprogramowanie książki adresowej dla systemu Windows 10?
1
Skuteczność
Efficcess to wszechstronne, wszechstronne oprogramowanie książki adresowej z obsługą wielu platform dla wszystkich komputerów z systemem Windows między Vista i Windows 10, a także dla mobilnych platform iOS i Android.
To oprogramowanie jest zbudowane z myślą o wszechstronności, tzn. Jego funkcje wykraczają daleko poza zarządzanie książką kontaktów. Oferuje szeroki zakres funkcji, od zarządzania kontaktami po zarządzanie harmonogramem / spotkaniami. W rzeczywistości większość jego funkcji jest zautomatyzowana, aby pomóc Ci śledzić codzienny harmonogram.
Niektóre z głównych funkcji Efficcess to przypomnienie, menedżer grupy kontaktów, synchronizacja między platformami (między komputerem a smartfonem), notatki pamiętnika, menedżer haseł, wyszukiwanie kontaktów jednym kliknięciem, zaawansowany edytor dokumentów, Kosz (do odzyskiwania danych / plików) , import / eksport danych, drukowanie plików i inne.
Ponadto, jako znaczące oprogramowanie PIM / książki adresowej, Efficcess ma dużą bazę klientów, która obejmuje wiele krajów; dlatego oferuje wiele opcji językowych dla swoich różnorodnych kulturowo użytkowników.
W liczbach Efficcess obsługuje ponad 30 języków, w tym angielski, francuski, arabski, chiński, portugalski, polski, ormiański i inne.
Efficcess oferuje 30-dniowy bezpłatny okres próbny dla nowych użytkowników. Po upływie okresu próbnego mogą nadal korzystać z usługi, płacąc jednorazową opłatę w wysokości 23,96 USD.
- Pobierz bezpłatną wersję Efficcess
- Uzyskaj Efficcess Pro
— CZYTAJ TAKŻE: 5 programów do wyświetlania książek w celu uporządkowania kolekcji książek
2)
C-Organizer
C-Organizer to kolejne popularne oprogramowanie książki adresowej dla systemu Windows 10, zaprojektowane przez „CSoftLab”. Oferuje szeroki zestaw funkcji do zarządzania nie tylko kontaktami, ale także codziennym harmonogramem osobistym / pracy.
Rozbudowane funkcje programu C-Organizer są podzielone na następujące kategorie, przy czym każda kategoria pełni określony zestaw funkcji. Te kategorie obejmują:
- Generał
- Dzisiaj
- Kalendarz
- Zadania
- Hasło
- Notatki
- Wydarzenia
W szczególności niektóre kluczowe funkcje oprogramowania książki adresowej C-Organizer obejmują: generator haseł, synchronizację kontaktów (z kontaktem Google i innymi), terminarz dzienny (z kalendarzem), zaawansowaną wyszukiwarkę, obsługę plików w wielu formatach (HTML, TXT, XML, CSV i więcej), wsparcie dla wielu języków, edytor tekstu i więcej.
C-Organizer jest dostępny w trzech głównych wariantach: C-Organizer Professional, C-Organizer Lite i Advanced Diary. C-Organizer Lite i Advanced Diary są oferowane po 29,95 USD za sztukę, a wersja Professional jest dostępna za 39,95 USD.
Dla każdego świeżego pobrania dostępna jest początkowa 30-dniowa bezpłatna wersja próbna, a także 30-dniowy zwrot pieniędzy, gwarancja każdej płatności.
- Pobierz teraz C-Organizer
— POWIĄZANE: 10 najlepszych programów do organizowania informacji w użyciu
3)
Moja osobista książka adresowa
Moja osobista książka adresowa jest prawdopodobnie najczęściej używanym oprogramowaniem książki adresowej dla systemu Windows. Jest to wyznaczone oprogramowanie książki adresowej dla komputerów z systemem Windows, oficjalnie zaprojektowane przez Stembridge Software i licencjonowane przez Microsoft. Oprogramowanie jest kompatybilne z Windows 10 / 8.1 i Xbox One.
Moja osobista książka adresowa jest intuicyjnie zaprojektowana, dzięki czemu jest dość łatwa w użyciu do przechowywania danych kontaktowych, śledzenia adresów, zarządzania harmonogramem, drukowania danych i nie tylko. Dzięki wszechstronnym zestawom funkcji wyróżnia się jako jedno z najlepszych programów książek adresowych dla komputerów z systemem Windows 10.
Godne uwagi funkcje Mojej osobistej książki adresowej obejmują: nieograniczoną liczbę książek adresowych, uproszczone drukowanie (do 5 standardowych rozmiarów), integrację (Windows Map, OneDrive, e-mail i Skype), szyfrowanie danych, blokowanie reklam, automatyczne uruchamianie wiadomości e-mail, licznik dzienny i inne .
Integracja oprogramowania ułatwia obsługę, ponieważ możesz łatwo poruszać się po platformach, aby wykonywać określone zadania. Zazwyczaj program automatycznie uruchamia aplikację e-mail (Gmail, poczta Yahoo, Outlook itp.) I wysyła wiadomość e-mail na docelowy adres e-mail. Ponadto używa mapy systemu Windows do generowania wskazówek dla adresu docelowego (na żądanie).
Moja osobista książka adresowa jest dostępna w dwóch wersjach licencyjnych — Standard i Premium. Wersja standardowa jest dostępna za darmo, natomiast wersja Premium jest płatna.
Pobierz moją osobistą książkę adresową
- 4
Darmowa książka adresowa
Bezpłatna książka adresowa to jedno z najlepszych programów do książki adresowej dla systemu Windows 10, zaprojektowane przez GAS Softwares. Jest to standardowe rozwiązanie książki adresowej, które umożliwia przechowywanie i synchronizację niezliczonych nazwisk kontaktów, adresów (numer ulicy, miasto i kraj), numerów telefonów, kontaktów e-mail i tak dalej.
Oprogramowanie jest przeznaczone wyłącznie dla systemu Windows i obsługuje komputery z systemem Windows 10 / 8.1 / 8/7 / Vista / XP.
Ponadto bezpłatna książka adresowa jest wyposażona w zestaw wszechstronnych narzędzi do wygodnego rejestrowania i śledzenia adresów kontaktowych. Jest to możliwe dzięki intuicyjnemu interfejsowi użytkownika, który jest bardzo prosty w obsłudze. W związku z tym zadania takie jak rejestracja / dane kontaktowe, wyszukiwanie adresu lub zarządzanie bazą danych są wykonywane bezproblemowo.
Niektóre kluczowe funkcje bezpłatnej książki adresowej obejmują filtr wyszukiwania, książki adresowe, import / eksport CSV, synchronizację kontaktów, ustawienia drukowania (konfigurowalne) segmentacja, zarządzanie lejkiem sprzedaży, załączniki zdjęć, pola niestandardowe, łatwy PIM, drukowaną listę kontaktów, śledzenie potencjalnych klientów / zarządzanie, przypomnienia, grupa kontaktów, łatwe drukowanie, bezpłatne wsparcie klienta / pomocy technicznej i więcej.
Darmowa książka adresowa, jak sama nazwa wskazuje, to bezpłatne oprogramowanie książki adresowej, zarówno do użytku osobistego, jak i biznesowego / komercyjnego. Istnieją jednak różne niestandardowe plany licencyjne w ofercie.
Pobierz bezpłatną książkę adresową
- 5
Pobuca Connect
Pobuca Connect to zaawansowane, oparte na chmurze oprogramowanie do zarządzania kontaktami i książki adresowej, które zostało stworzone specjalnie do celów biznesowych / komercyjnych. Oprogramowanie jest obsługiwane zarówno na komputerze stacjonarnym (Windows), jak i na urządzeniach mobilnych.
Pobuca Connect oferuje potężny zestaw funkcji, które lepiej nadają się do organizowania książek adresowych dane kontaktowe na poziomie organizacji. Umożliwia łączenie książki adresowej klientów / klientów organizacji i automatyczne wysyłanie do nich aktualizacji w razie potrzeby.
Ponadto oprogramowanie może być wykorzystywane do usprawnienia danych kontaktowych pracowników i automatycznie na nowych wlotach. Każdy szczegół kontaktu jest bezpieczny i można uzyskać do niego dostęp wyłącznie za zgodą administratora, którym zwykle jest kierownik zespołu lub pracodawca.
Niektóre kluczowe funkcje Pobuca Connect to: Pobuca Bot (wbudowany wirtualny asystent), panel administracyjny, przechwytywanie podpisu e-mail, notatki wewnętrzne, przypomnienia, wywołanie, dostęp offline, uprawnienia użytkownika, niestandardowy identyfikator dzwoniącego, import / eksport kontaktów, niestandardowe kopie zapasowe , Synchronizacja między platformami (komputer i smartfon), pola standardowe, wspólne listy kontaktów, skanowanie wizytówek, łączenie kontaktów, dziennik aktywności i wiele innych.
Pobuca Connect jest wyposażony w integrację Zapier, która ułatwia jego płynną integrację z odpowiednimi narzędziami komunikacyjnymi i narzędziami biurowymi, takimi jak Gmail, Zoho Mail, Hubspot, MS Excel, Kontakty Google, Microsoft Active Directory, PBX, Asana, Pipedrive, Arkusz Google, Agile CRM i ponad 1000 więcej.
Pobuca Connect oferuje swoim abonentom trzy główne pakiety cenowe. To są:
- Bezpłatnie: bezpłatnie
- Pro: 3 USD za użytkownika miesięcznie (rozliczenie roczne)
- Przedsiębiorstwo: 5 USD za użytkownika miesięcznie (rozliczenie roczne)
Uzyskaj Pobuca Connect
Wniosek
Oprogramowanie książki adresowej jest niezbędnym narzędziem do poprawy komunikacji między przyjaciółmi, współpracownikami, członkami zespołu i tak dalej. Jednak wybór trwałego oprogramowania książki adresowej może być trudne, głównie ze względu na różnice kompatybilności, a także różnice w trwałości.
Niemniej jednak skompilowaliśmy 5 najlepszych programów do książki adresowej dla systemu Windows 10, aby lepiej poinformować swoją decyzję, które z nich jest najbardziej odpowiednie dla Ciebie.
- 5