5 oprogramowanie książki adresowej na PC do zarządzania kontaktami w 2019 roku

Dzisiaj będziemy recenzować niektóre z najlepszych oprogramowanie książki adresowej w systemie Windows 10. Zarządzanie kontaktami / książkami adresowymi wykracza poza zwykłe zapisywanie / pobieranie informacji kontaktowych z komputerów (i urządzeń mobilnych). Wraz z pojawieniem się oprogramowania książki adresowej proces ten został znacznie ulepszony.

Oprogramowanie książki adresowej jest w zasadzie cyfrową bazą danych do przechowywania danych osobowych (zwłaszcza nazwiska i adresu) przyjaciół, znajomych, członków zespołu / współpracowników, członków rodziny i tak dalej. Jest to szczególnie istotne dla osób z dużą liczbą przyjaciół / partnerów biznesowych / współpracowników.

Chociaż zarządzanie szeroką gamą kontaktów w książce adresowej może być przytłaczające, przyjęcie trwałego oprogramowania książki adresowej zaoszczędziłoby dużo czasu i energii.

Zasadniczo standardowe oprogramowanie książki adresowej synchronizuje wszystkie dane kontaktowe w książce adresowej i zapewnia, że ​​każdy szczegół jest dostępny za pomocą jednego lub kilku kliknięć przycisków.

Na rynku istnieje kilka programów do obsługi książek adresowych, a my skompilowaliśmy najlepszą wersję 5 dla systemu Windows 10.

Jakie jest najlepsze oprogramowanie książki adresowej dla systemu Windows 10?

1

Skuteczność

Najlepsze oprogramowanie skutecznej książki adresowej dla systemu Windows 10Efficcess to wszechstronne, wszechstronne oprogramowanie książki adresowej z obsługą wielu platform dla wszystkich komputerów z systemem Windows między Vista i Windows 10, a także dla mobilnych platform iOS i Android.

To oprogramowanie jest zbudowane z myślą o wszechstronności, tzn. Jego funkcje wykraczają daleko poza zarządzanie książką kontaktów. Oferuje szeroki zakres funkcji, od zarządzania kontaktami po zarządzanie harmonogramem / spotkaniami. W rzeczywistości większość jego funkcji jest zautomatyzowana, aby pomóc Ci śledzić codzienny harmonogram.

Niektóre z głównych funkcji Efficcess to przypomnienie, menedżer grupy kontaktów, synchronizacja między platformami (między komputerem a smartfonem), notatki pamiętnika, menedżer haseł, wyszukiwanie kontaktów jednym kliknięciem, zaawansowany edytor dokumentów, Kosz (do odzyskiwania danych / plików) , import / eksport danych, drukowanie plików i inne.

Ponadto, jako znaczące oprogramowanie PIM / książki adresowej, Efficcess ma dużą bazę klientów, która obejmuje wiele krajów; dlatego oferuje wiele opcji językowych dla swoich różnorodnych kulturowo użytkowników.

W liczbach Efficcess obsługuje ponad 30 języków, w tym angielski, francuski, arabski, chiński, portugalski, polski, ormiański i inne.

Efficcess oferuje 30-dniowy bezpłatny okres próbny dla nowych użytkowników. Po upływie okresu próbnego mogą nadal korzystać z usługi, płacąc jednorazową opłatę w wysokości 23,96 USD.

  • Pobierz bezpłatną wersję Efficcess
  • Uzyskaj Efficcess Pro

— CZYTAJ TAKŻE: 5 programów do wyświetlania książek w celu uporządkowania kolekcji książek

2)

C-Organizer

c najlepsze oprogramowanie organizatora książki adresowej dla systemu Windows 10C-Organizer to kolejne popularne oprogramowanie książki adresowej dla systemu Windows 10, zaprojektowane przez „CSoftLab”. Oferuje szeroki zestaw funkcji do zarządzania nie tylko kontaktami, ale także codziennym harmonogramem osobistym / pracy.

Rozbudowane funkcje programu C-Organizer są podzielone na następujące kategorie, przy czym każda kategoria pełni określony zestaw funkcji. Te kategorie obejmują:

  • Generał
  • Dzisiaj
  • Kalendarz
  • Zadania
  • Hasło
  • Notatki
  • Wydarzenia

W szczególności niektóre kluczowe funkcje oprogramowania książki adresowej C-Organizer obejmują: generator haseł, synchronizację kontaktów (z kontaktem Google i innymi), terminarz dzienny (z kalendarzem), zaawansowaną wyszukiwarkę, obsługę plików w wielu formatach (HTML, TXT, XML, CSV i więcej), wsparcie dla wielu języków, edytor tekstu i więcej.

C-Organizer jest dostępny w trzech głównych wariantach: C-Organizer Professional, C-Organizer Lite i Advanced Diary. C-Organizer Lite i Advanced Diary są oferowane po 29,95 USD za sztukę, a wersja Professional jest dostępna za 39,95 USD.

Dla każdego świeżego pobrania dostępna jest początkowa 30-dniowa bezpłatna wersja próbna, a także 30-dniowy zwrot pieniędzy, gwarancja każdej płatności.

  • Pobierz teraz C-Organizer

— POWIĄZANE: 10 najlepszych programów do organizowania informacji w użyciu

3)

Moja osobista książka adresowa

moje osobiste najlepsze oprogramowanie książki adresowej dla systemu Windows 10Moja osobista książka adresowa jest prawdopodobnie najczęściej używanym oprogramowaniem książki adresowej dla systemu Windows. Jest to wyznaczone oprogramowanie książki adresowej dla komputerów z systemem Windows, oficjalnie zaprojektowane przez Stembridge Software i licencjonowane przez Microsoft. Oprogramowanie jest kompatybilne z Windows 10 / 8.1 i Xbox One.

Moja osobista książka adresowa jest intuicyjnie zaprojektowana, dzięki czemu jest dość łatwa w użyciu do przechowywania danych kontaktowych, śledzenia adresów, zarządzania harmonogramem, drukowania danych i nie tylko. Dzięki wszechstronnym zestawom funkcji wyróżnia się jako jedno z najlepszych programów książek adresowych dla komputerów z systemem Windows 10.

Godne uwagi funkcje Mojej osobistej książki adresowej obejmują: nieograniczoną liczbę książek adresowych, uproszczone drukowanie (do 5 standardowych rozmiarów), integrację (Windows Map, OneDrive, e-mail i Skype), szyfrowanie danych, blokowanie reklam, automatyczne uruchamianie wiadomości e-mail, licznik dzienny i inne .

Integracja oprogramowania ułatwia obsługę, ponieważ możesz łatwo poruszać się po platformach, aby wykonywać określone zadania. Zazwyczaj program automatycznie uruchamia aplikację e-mail (Gmail, poczta Yahoo, Outlook itp.) I wysyła wiadomość e-mail na docelowy adres e-mail. Ponadto używa mapy systemu Windows do generowania wskazówek dla adresu docelowego (na żądanie).

Moja osobista książka adresowa jest dostępna w dwóch wersjach licencyjnych — Standard i Premium. Wersja standardowa jest dostępna za darmo, natomiast wersja Premium jest płatna.

Pobierz moją osobistą książkę adresową

  • 4

    Darmowa książka adresowa

    darmowe najlepsze oprogramowanie książki adresowej dla systemu Windows 10Bezpłatna książka adresowa to jedno z najlepszych programów do książki adresowej dla systemu Windows 10, zaprojektowane przez GAS Softwares. Jest to standardowe rozwiązanie książki adresowej, które umożliwia przechowywanie i synchronizację niezliczonych nazwisk kontaktów, adresów (numer ulicy, miasto i kraj), numerów telefonów, kontaktów e-mail i tak dalej.

    Oprogramowanie jest przeznaczone wyłącznie dla systemu Windows i obsługuje komputery z systemem Windows 10 / 8.1 / 8/7 / Vista / XP.

    Ponadto bezpłatna książka adresowa jest wyposażona w zestaw wszechstronnych narzędzi do wygodnego rejestrowania i śledzenia adresów kontaktowych. Jest to możliwe dzięki intuicyjnemu interfejsowi użytkownika, który jest bardzo prosty w obsłudze. W związku z tym zadania takie jak rejestracja / dane kontaktowe, wyszukiwanie adresu lub zarządzanie bazą danych są wykonywane bezproblemowo.

    Niektóre kluczowe funkcje bezpłatnej książki adresowej obejmują filtr wyszukiwania, książki adresowe, import / eksport CSV, synchronizację kontaktów, ustawienia drukowania (konfigurowalne) segmentacja, zarządzanie lejkiem sprzedaży, załączniki zdjęć, pola niestandardowe, łatwy PIM, drukowaną listę kontaktów, śledzenie potencjalnych klientów / zarządzanie, przypomnienia, grupa kontaktów, łatwe drukowanie, bezpłatne wsparcie klienta / pomocy technicznej i więcej.

    Darmowa książka adresowa, jak sama nazwa wskazuje, to bezpłatne oprogramowanie książki adresowej, zarówno do użytku osobistego, jak i biznesowego / komercyjnego. Istnieją jednak różne niestandardowe plany licencyjne w ofercie.

    Pobierz bezpłatną książkę adresową

    • 5

      Pobuca Connect

      pobula najlepsze oprogramowanie książki adresowej dla systemu Windows 10Pobuca Connect to zaawansowane, oparte na chmurze oprogramowanie do zarządzania kontaktami i książki adresowej, które zostało stworzone specjalnie do celów biznesowych / komercyjnych. Oprogramowanie jest obsługiwane zarówno na komputerze stacjonarnym (Windows), jak i na urządzeniach mobilnych.

      Pobuca Connect oferuje potężny zestaw funkcji, które lepiej nadają się do organizowania książek adresowych dane kontaktowe na poziomie organizacji. Umożliwia łączenie książki adresowej klientów / klientów organizacji i automatyczne wysyłanie do nich aktualizacji w razie potrzeby.

      • Ponadto oprogramowanie może być wykorzystywane do usprawnienia danych kontaktowych pracowników i automatycznie na nowych wlotach. Każdy szczegół kontaktu jest bezpieczny i można uzyskać do niego dostęp wyłącznie za zgodą administratora, którym zwykle jest kierownik zespołu lub pracodawca.

        Niektóre kluczowe funkcje Pobuca Connect to: Pobuca Bot (wbudowany wirtualny asystent), panel administracyjny, przechwytywanie podpisu e-mail, notatki wewnętrzne, przypomnienia, wywołanie, dostęp offline, uprawnienia użytkownika, niestandardowy identyfikator dzwoniącego, import / eksport kontaktów, niestandardowe kopie zapasowe , Synchronizacja między platformami (komputer i smartfon), pola standardowe, wspólne listy kontaktów, skanowanie wizytówek, łączenie kontaktów, dziennik aktywności i wiele innych.

        Pobuca Connect jest wyposażony w integrację Zapier, która ułatwia jego płynną integrację z odpowiednimi narzędziami komunikacyjnymi i narzędziami biurowymi, takimi jak Gmail, Zoho Mail, Hubspot, MS Excel, Kontakty Google, Microsoft Active Directory, PBX, Asana, Pipedrive, Arkusz Google, Agile CRM i ponad 1000 więcej.

        Pobuca Connect oferuje swoim abonentom trzy główne pakiety cenowe. To są:

        • Bezpłatnie: bezpłatnie
        • Pro: 3 USD za użytkownika miesięcznie (rozliczenie roczne)
        • Przedsiębiorstwo: 5 USD za użytkownika miesięcznie (rozliczenie roczne)

        Uzyskaj Pobuca Connect

        Wniosek

        Oprogramowanie książki adresowej jest niezbędnym narzędziem do poprawy komunikacji między przyjaciółmi, współpracownikami, członkami zespołu i tak dalej. Jednak wybór trwałego oprogramowania książki adresowej może być trudne, głównie ze względu na różnice kompatybilności, a także różnice w trwałości.

        Niemniej jednak skompilowaliśmy 5 najlepszych programów do książki adresowej dla systemu Windows 10, aby lepiej poinformować swoją decyzję, które z nich jest najbardziej odpowiednie dla Ciebie.

Link do głównej publikacji