Agent nieruchomości musi zarządzać potencjalnymi klientami, udzielając wskazówek i pomocy w marketingu i zakupie / wynajmie nieruchomości. Chociaż proces zakupów musi być obsługiwany ręcznie (może być zautomatyzowany, choć nie tak popularny), proces marketingowy można zautomatyzować w celu zwiększenia wydajności i wydajności.
W przeszłości pośrednicy w handlu nieruchomościami musieli ręcznie śledzić wszystkie dane, w tym umowy najmu, należną opłatę, informacje podatkowe i listę wydatków na wynajem nieruchomości.
Obecnie oprogramowanie do automatyzacji dla agentów nieruchomości ułatwia śledzenie wszystkich danych, w tym umowy o ujawnieniu informacji i śledzenie potencjalnych klientów. To oprogramowanie marketingowe dla pośredników w obrocie nieruchomościami ułatwia utrzymanie porządku i gotowości w razie potrzeby.
Istnieje mnóstwo oprogramowania marketingowego dla agentów nieruchomości zaspokajających potrzeby różnych rodzajów pośredników w obrocie nieruchomościami. Jakiego oprogramowania należy użyć?
Aby odpowiedzieć na to pytanie, przyjrzeliśmy się najlepszemu oprogramowaniu do marketingu i automatyzacji nieruchomości i spisaliśmy listę zawierającą najlepsze z najlepszych.
Oprogramowanie do automatyzacji jest wybierane na podstawie jego możliwości, aby ułatwić wymianę informacji między agentami i klientami, przechowywać wszystkie wymagane informacje w bazie danych, a także zdolność do integracji z innymi programami w celu rozszerzenia funkcjonalności.
Nie marnuj czasu i zanurz się w najlepszym oprogramowaniu marketingowym dla agentów nieruchomości do zarządzania nieruchomościami i generowania większej liczby potencjalnych klientów.
Oprogramowanie marketingowe dla agentów nieruchomości
1
Menedżer nieruchomości do wynajęcia
- Cena £ — 249,95 USD
Menedżer wynajmu nieruchomości ze źródła IT pozwala zarządzać danymi o każdej nieruchomości, którą klienci mają na sprzedaż i wynajem. Pozwala również przechowywać dane o najemcach, w tym dane kontaktowe najemców, zdjęcia i dowód tożsamości itp.
W przypadku automatycznych przypomnień kalendarz wydarzeń automatycznie przypomina o wszelkich czynszach oczekujących, wymaganiach przeglądu czynszu, terminach inspekcji oraz zaplanowanych wydarzeniach i terminach.
Może także pomóc w generowaniu raportów z praktycznymi informacjami, które obejmują dochody i wydatki, szczegóły dotyczące nieruchomości i najemcy, wyniki kontroli i raporty dotyczące płatności czynszu najemcy.
Funkcje zarządzania danymi nieruchomości umożliwiają śledzenie każdej sprzedanej lub wynajętej nieruchomości, w tym adresu klientów, określonych notatek, szczegółowych dostosowywalnych list zasobów i wymiarów nieruchomości.
Możesz dodatkowo dodawać pełne zapisy z inspekcji wraz ze zdjęciami, wydatkami i danymi zdefiniowanymi przez użytkownika. Menedżer nieruchomości do wynajęcia może zarządzać od jednego do kilkuset portfeli nieruchomości o charakterze komercyjnym, wiejskim i mieszkaniowym.
Interfejs użytkownika jest prosty, a oprogramowanie łatwe w użyciu. Możesz poruszać się po różnych kartach z obszaru roboczego i łatwo uzyskiwać dostęp do wymaganych informacji.
Pobierz Menedżer nieruchomości do wynajęcia
— POWIĄZANE: 6 najlepszych programów e-mail marketingowych do tworzenia oszałamiających kampanii
2)
Mądry Agent
- Cena £ — 30 dniowy okres próbny / 29 $ miesiąc
Wise Agent jest znany z najlepszej w swojej klasie automatyzacji poczty e-mail, która może pomóc w automatyzacji zadań związanych z wysyłaniem wiadomości e-mail. Skonfigurujesz go raz, a zajmie się potencjalnymi klientami, odpowiedziami, spotkaniami i transakcjami.
Wise Agent oferuje zarządzanie transakcjami od początkowego zasięgu po stół zamykający, scentralizowane informacje o kliencie i marketing kroplowy, który pozwala użytkownikom automatycznie wysyłać nowe treści do potencjalnych klientów w celu generowania potencjalnych klientów za pomocą prostego narzędzia kalendarza.
Wise Agent oferuje wiele opcji dostosowywania, w tym integrację aplikacji innych firm, która obejmuje obsługę Cloud CA, Zapier, zipForm Plus itp.
Możesz łączyć i udostępniać spotkanie klientom i dostawcom, konfigurować powiadomienia e-mail i SMS dla swoich pracowników, korzystać z funkcji listy zadań do tworzenia codziennych lub miesięcznych zadań i monitorować postępy. Kalendarz spotkań zapewnia porządek i zwiększa produktywność.
Przyjazny dla zespołu CRM firmy Wise Agent pozwala właścicielom decydować i przypisywać role pracownikom i zespołowi. Inne funkcje marketingowe w CRM obejmują możliwość tworzenia stron docelowych, zarządzania transakcjami, automatyzacji potencjalnych klientów i zarządzania kontaktami.
Wise Agent to potężne oprogramowanie marketingowe dla agentów nieruchomości. Jest to opłacalne rozwiązanie, z którego można korzystać bez ryzyka przez 30 dni przed przystąpieniem do jakiegokolwiek planu.
Zdobądź mądrego agenta
— POWIĄZANE: 9 najlepszych narzędzi do tworzenia oszałamiających reklam cyfrowych w kampanii marketingowej
3)
LeadSimple
- Cena £ — Zaczyna się od 65 $ miesięcznie
Jeśli potrzebujesz oprogramowania Sale CRM, które może śledzić agentów w czasie rzeczywistym, dystrybuować potencjalnych klientów i analizować wyniki marketingowe, LeadSimple sprawdza wszystkie odpowiednie pola.
LeadSimple można skutecznie wykorzystać do zawarcia większej liczby transakcji poprzez zwiększenie liczby kontaktów dzięki szybkim reakcjom, przeglądanie połączeń, wiadomości e-mail i aktualizacji w czasie rzeczywistym, wykorzystywanie nagrywania połączeń i wiadomości e-mail do szkolenia nowych agentów oraz ograniczenie ręcznego wprowadzania danych o dużym marginesie w celu zwiększenia wydajności.
Integracja aplikacji innych firm umożliwia importowanie potencjalnych klientów z usług takich jak Google AdWords, unbounce, Trulia i Zillow itp. Możesz także zsynchronizować SimpleLead z aplikacjami takimi jak Dysk Google, Gmail, DropBox i MailChimp. Dane potencjalnych klientów mogą być następnie przekazywane bezpośrednio do personelu, który może skontaktować się z potencjalnym klientem w celu ustalenia terminu spotkania lub poznania jego wymagań.
Możesz analizować raport analityczny, aby śledzić zwrot z inwestycji (zwrot z inwestycji) z każdego źródła potencjalnych klientów, sprawdzać wydajność agenta i znajdować nowe możliwości uzyskania większej sprzedaży.
Pośrednicy w handlu nieruchomościami mogą opracować niestandardowy plan kontrolny dla zespołu, aby zapewnić spójne wyniki, nie obniżając przy tym wydajności.
SimpleLead kosztuje 65 USD miesięcznie, ale oferuje bezpłatny 14-dniowy okres próbny, aby przetestować CRM przed wybraniem planów premium.
Uzyskaj SimpleLead
— POWIĄZANE: 6 najlepszych programów do finansowania dla małych firm w użyciu
4
Szefie
- Cena £ — Bezpłatny okres próbny / zaczyna się od 149 USD
Follow Up Boss to potężne oprogramowanie CRM do zarządzania nieruchomościami (Customer Relationship Management), które pozwala pośrednikom robić więcej w krótszym czasie. Za pomocą zautomatyzowanego systemu możesz szybciej reagować za pomocą SMS-ów, umówić się na spotkanie i wykonać więcej działań następczych, co pozwoli na lepsze generowanie potencjalnych klientów.
Ilekroć pojawi się potencjalny klient, możesz przypisać go do dowolnego dostępnego agenta. Menedżer może dostosować reguły i przepływ oraz przypisać potencjalne szanse agentom na podstawie ceny, kodu pocztowego, okradzenia i opcji Najpierw do roszczenia.
Follow Up Boss natychmiast reaguje na wszelkie generowanie potencjalnych klientów za pomocą spersonalizowanego tekstu i wiadomości e-mail, co daje 70% odpowiedzi od zimnych potencjalnych klientów. Powiadomi również agentów za pomocą wiadomości SMS lub push za pośrednictwem aplikacji i umożliwi im natychmiastowe połączenie się z klientami.
CRM wysyła również łatwe śledzenie i przypomnienia do agentów nieruchomości, aby śledzić potencjalną sprzedaż i nie przegapić spotkania z potencjalnymi nabywcami.
Możesz zaimportować starą bazę danych klientów na konto CRM Follow Up Boss. Follow Up Boss może również wyszkolić Twój zespół w zakresie korzystania z oprogramowania CRM, dając przewagę.
Uzyskaj Follow Boss
— POWIĄZANE: 7 najlepszych programów do fakturowania w systemie Windows 10 do użycia
5
Pokazywanie Suite
- Cena £ — 2,95 USD miesięcznie
Pokazywanie Suite to rozwiązanie do zarządzania pokazami nieruchomości, które może zautomatyzować harmonogram wyświetlania domu i spotkania z kupującymi, sprzedającymi i agentami.
Pokazywanie Suite oferuje sprzedawcom bardzo wymaganą przejrzystość i oferuje pośrednikom w obrocie nieruchomościami niezbędne funkcje do automatyzacji zadań pokazowych w domu, aby zaoszczędzić czas i pieniądze.
Zautomatyzowane planowanie dla kupujących informuje wszystkie zaangażowane strony, w tym kupującego, za pośrednictwem połączeń lub SMS-ów w celu potwierdzenia spotkania z domem z pokazem, a następnie powiadomienia agenta pokazującego o spotkaniu.
Pokazywanie Suite może pobierać informacje z szafki Sentrilock i Supera w celu zebrania opinii. Informacje są synchronizowane z Twoim kontem Pokazuję Suite, gdy agent pokazujący pokaże jeden z Twoich wpisów potencjalnemu nabywcy.
To rozwiązanie do zarządzania wyświetlaniem nieruchomości oferuje opinie sprzedawców wraz z przejrzystością i dostępem do funkcji Wyświetlanie notatek, która pozwala znaleźć i śledzić idealny dom zgodnie z potrzebami. Inne funkcje konta sprzedawcy obejmują powiadomienia e-mail i zarządzanie opcjami wyświetlania domu.
Dla agenta Pokazywanie pakietu pomaga organizować i automatyzować aukcje. Agenci mogą wybrać dowolny wykaz, aby wyświetlić więcej szczegółów, w tym cenę wykazu, adres i szczegóły dotyczące nieruchomości. W przypadku braku zainteresowania agent może wybrać i usunąć dowolne właściwości.
Oferuje także narzędzia analityczne i raportowe, które mogą być wykorzystywane przez agentów do mierzenia wydajności w terenie, a także monitorowania satysfakcji klienta.
Pokazuje Suite to doskonałe oprogramowanie do zarządzania nieruchomościami, które może zautomatyzować proces pokazywania nieruchomości dla wszystkich stron zaangażowanych w umowę.
Uzyskaj pakiet pokazowy
Więcej rekomendacji
Oprócz pięciu wymienionych powyżej programów marketingowych dla agentów nieruchomości, istnieje kilka przydatnych aplikacji, które można wykorzystać do zwiększenia produktywności firmy.
Możesz wypróbować narzędzia takie jak Chmura przyciąga do budowania stron docelowych nieruchomości, LionDesk osadzać filmy w e-mailach, Mojo Dialer aplikacja umożliwia wybieranie potencjalnych klientów nieruchomości, DocuSign to internetowe narzędzie do podpisywania dokumentów do zamykania ofert i ofert oraz Ujawnienie która pozwala organizować i udostępniać informacje klientom.
Jaki masz wybór?
Wymieniłem najlepsze oprogramowanie marketingowe dla pośredników w obrocie nieruchomościami, które możesz wykorzystać do promowania i generowania większej liczby potencjalnych klientów dla swojej branży nieruchomości. Jednak ważne jest, aby zrozumieć, że żadna aplikacja nie wykona całego zadania za Ciebie. Chociaż istnieje wiele programów do generowania potencjalnych klientów, może być również konieczne zasubskrybowanie oprogramowania, takiego jak Pokazuję Suite, aby zautomatyzować proces wyświetlania nieruchomości.
Wypróbuj oprogramowanie marketingowe, korzystając z bezpłatnej wersji próbnej, a jestem pewien, że znajdziesz oprogramowanie spełniające Twoje wymagania i ułatwiające automatyzację większości prac.