5 oprogramowania do uzgadniania, aby Twoja firma była gotowa na przyszłość

Ręczne uzgadnianie jest sprawdzoną metodą i ponad połowa firm w USA nadal stosuje ręczne podejście, jeśli chodzi o uzgadnianie. Jednak ta metoda jest podatna na błędy ludzkie.

Automatyczne uzgadnianie kont bankowych może zająć jedno z najbardziej czasochłonnych zadań w dziale księgowości i sprawić, że będzie ono szybsze i wydajniejsze.

Ale nie każda firma jest jeszcze gotowa na zmianę. Głównym powodem są koszty nowego zautomatyzowanego systemu i czas potrzebny na przeszkolenie pracowników w zakresie znajomości nowej technologii.

Powody są ważne, ponieważ każda firma ma własne potrzeby, a żadne oprogramowanie nie spełni wymagań każdej firmy.

Jednym ze sposobów sprawdzenia, czy Twoja firma potrzebuje oprogramowania do uzgadniania, jest rozpoczęcie od oceny potrzeb biznesowych, aby zrozumieć, w czym może pomóc automatyzacja.

Po zakończeniu oceń dostępne opcje oprogramowania, a następnie skup się na części szkoleniowej, gdy rozpocznie się wdrażanie nowego zautomatyzowanego systemu.

Obecnie na rynku dostępnych jest wiele programów do automatycznego uzgadniania. Więc co wybrać dla swojej firmy? Jeśli masz wątpliwości co do wyboru oprogramowania, możemy pomóc.

W tym artykule znajdziesz pomoc w znalezieniu najlepszego oprogramowania do automatycznego uzgadniania w celu modernizacji funkcji finansowych i księgowych w celu zwiększenia wydajności.

  • Przeczytaj także: 5 programów do automatyzacji porządku obrad, aby planować i planować spotkania biznesowe

Najlepsze oprogramowanie do automatycznego uzgadniania w 2019 r

1

Uzgodnienia kont BlackLine

Uzyskaj oprogramowanie BlackLine Reconciliation

Zautomatyzowane oprogramowanie do uzgadniania kont BlackLine umożliwia standaryzację, kontrolę i usprawnienie procesu uzgadniania. Jest to rozwiązanie oparte na chmurze i zapewnia intuicyjny interfejs do przeprowadzania uzgadniania kont.

Proces uzgadniania konta obejmuje znormalizowane szablony, zatwierdzanie i recenzje, łączenie z procedurami i zasadami oraz przepływami pracy w celu przygotowania. Opcja integracji pozwala przechowywać dokumenty pomocnicze w chmurze.

Ogranicza możliwość wystąpienia błędu ludzkiego w ręcznym arkuszu kalkulacyjnym w formie papierowej, utrzymując odpowiedni podział obowiązków. Obejmuje to również automatyczne dodawanie nowych kont ERP i tworzenie postcertyfikacji dla niespotykanej przejrzystości w procesie księgowym.

Użytkownicy mogą zobaczyć szczegóły uzgadniania konta, dodać pola tekstowe i przesłać dokumentację pomocniczą. Pulpit nawigacyjny pokazuje status zakończenia uzgadniania konta w celu szybkiego podglądu.

BlackLine Reconciliation to doskonały produkt do uzgadniania, który można łatwo wdrożyć i nauczyć. Jednak lepsza dokumentacja użytkownika może uczynić oprogramowanie bardziej przyjaznym dla użytkownika.

Uzyskaj oprogramowanie BlackLine Reconciliation 

  • Przeczytaj także: 4 najlepsze narzędzia do migracji poczty e-mail, aby bezpiecznie przełączać klientów e-mail

2)

ReconArt Reconciliation Solutions

Oprogramowanie ReconArt Reconciliation

ReconArt oferuje oprogramowanie do uzgadniania i pakiet zarządzania. Jest to rozwiązanie oparte na chmurze, które pomaga usprawnić proces uzgadniania finansów i rachunkowości, zwiększając przepływ pracy i wydajność.

Rozwiązanie ReconArt jest dostarczane z narzędziami oferującymi potężne funkcje do działania na nowym poziomie wydajności. Możesz zautomatyzować rutynowe i głośne scenariusze.

Inne zalety rozwiązania ReconArt Reconciliation obejmują możliwość przechwytywania i przekierowywania przepustowości zespołu, skrócenia czasu do ukończenia okien oraz zwiększenia dokładności i zmniejszenia ryzyka.

Jednym z podstawowych elementów oprogramowania jest planowanie. Pozwala zaplanować działania i działania za pomocą łatwego w użyciu kalendarza. Może także zautomatyzować proces importowania, mapowania i wzbogacania danych, zautomatyzować wykonywanie, alokować kody do statusu automatycznego uzgadniania, dodawać wyjątki, wysyłać alerty i powiadomienia oraz wyodrębniać dane,

Oprogramowanie ReconArt Reconciliation to łatwe w użyciu rozwiązanie o wysokiej wydajności i elastyczności skalowania w celu zaspokojenia potrzeb biznesowych w miarę rozwoju.

Uzyskaj oprogramowanie ReconAet Reconciliation 

  • Przeczytaj także: 5 przydatnych programów AML, z których każdy księgowy musi korzystać w 2019 r

3)

Xero

Xero

Xero to oparte na chmurze rozwiązanie do zarządzania kontami idealne dla startupów oraz małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP). Rozwiązanie oparte na rozwiązaniu może być również używane na smartfonach korzystających z aplikacji lub za pośrednictwem klienta internetowego.

Xero to coś więcej niż tylko oprogramowanie do automatycznego uzgadniania; oferuje narzędzia do przetwarzania faktur i ofert, zarządzania zapasami, zarządzania zamówieniami, rachunkami i wydatkami oraz integracji aplikacji innych firm w celu importowania danych z innych rozwiązań do zarządzania.

Możesz dostosować środowisko Xero, integrując je ze specjalistycznym oprogramowaniem dla swojej firmy, korzystając z usług takich jak PayPal, Shopify, Expensify, zastępca, Gusto, Squarespace i innych w punktach sprzedaży, śledzeniu czasu, e-commerce i innych.

Internetowy pulpit nawigacyjny umożliwia monitorowanie przepływów pieniężnych za pomocą wykresów i wykresów, dostosowywanie raportów, wyświetlanie szczegółowych informacji o rachunkach bankowych i kartach kredytowych, sprawdzanie zaległych faktur, monitorowanie sprzedaży i określonych części firmy.

W ramach procesu uzgadniania Xero automatycznie importuje transakcje bankowe każdego dnia roboczego, konfiguruje reguły, aby automatycznie dopasowywać transakcje bankowe do faktur, tworzyć procedury, grupować podobne transakcje i dopasowywać je za jednym razem i więcej.

Dzięki Xero możesz dodać dodatkową warstwę bezpieczeństwa, aby chronić poufne informacje, śledzić czas i wydatki projektu, tworzyć i sprawdzać przedmioty magazynowe, płacić rachunki i prowadzić nieograniczoną listę płac we wszystkich 50 stanach za pomocą Gusto.

Xero to nie tylko oprogramowanie do automatycznego uzgadniania, ale także rozwiązanie do zarządzania finansami i kontami, które jest łatwiejsze w użyciu, szybsze w przetwarzaniu zadań i niezawodne.

Zdobądź Xero 

  • Przeczytaj także: 5 darmowych programów do księgowości w chmurze, aby na bieżąco aktualizować książki

4

Oświadczenie Pojednanie

Oświadczenie Pojednanie

Statement Reconciliation to oparte na chmurze rozwiązanie do automatycznego uzgadniania, które jest również dostępne dla komputerów z systemem Windows. Jest to idealne rozwiązanie dla startupów, MŚP, agencji i przedsiębiorstw.

Uzgadnianie wyciągów jest wyposażone w narzędzia do śledzenia not kredytowych, należności za płatności, nieudanych postów oraz wysyłania powiadomień i alertów oferujących proaktywne podejście do przepływów pieniężnych.

Tam, gdzie inne oprogramowanie pojednawcze wymaga przesłania dokumentu dostawcy, usługa Uzgadnianie oświadczeń idzie o krok dalej i pozwala dostawcom uzyskać dostęp do własnych wyciągów i uzgodnić je, przeglądać stan faktur i dodawać komentarze za pośrednictwem portalu internetowego.

Oprogramowanie uzgadnia wyciągi firmy i dostawcy na podstawie daty faktury, numeru, kwoty i szczegółów waluty. Możesz go również używać z wieloma firmami i dostawcami, jeśli dostawca ma wiele kont w twoim systemie.

Uzgadnianie wyciągów wykorzystuje listę kontrolną reguł w celu uzgodnienia wyciągu i przydzielenia ogólnego statusu wyciągu i każdej linii. Niektóre statusy i cele są wymienione poniżej.

  • W pełni pasuje status oznacza, że ​​oprogramowanie nie znalazło duplikatów.
  • W pełni pasuje do niedopasowania danych wskazówki do poprawnego wyrażenia, ale w niektórych wierszach występują rozbieżności danych.
  • Brak płatnej pozycji na wyciągu oznacza, że ​​niezapłacone faktury w księdze głównej nie są cytowane na w pełni dopasowanym wyciągu.

Instrukcja Uzgadnianie oferuje demo na żywo pokazujące działanie procesu uzgadniania i funkcje na żądanie. Możesz poprosić o wersję demo z oficjalnej strony internetowej.

Uzyskaj rozliczenie wyciągu 

  • Przeczytaj także: 5 zautomatyzowanych programów CRM, z których powinna korzystać każda firma

5

Bank Rec (oprogramowanie skarbowe)

Bank Rec

Bank Rec to oprogramowanie do automatycznego uzgadniania, które można pobrać i zainstalować na komputerze. Umożliwia wykonywanie szybkiego automatycznego dopasowywania z ich predefiniowanymi regułami.

Bank Rec korzysta z mechanizmu automatycznego dopasowywania transakcji dopasowuje rekordy bankowe do wewnętrznych. Możesz wybrać dla każdego konta pasujące reguły, takie jak wydanie do wydania, czek do sprawdzenia i zdefiniowane przez użytkownika.

Kreator pojednania oferuje raporty uzgadniania, które spełniają akt Sarbanes-Oxley 404. Może także generować raporty uzgadniania z uwzględnieniem okresu, które obejmują raporty historyczne ze wszystkimi niezbędnymi szczegółami. Raporty można również eksportować do programu Excel.

Korzystając z raportowania wyjątków, możesz ustalić, dlaczego rekord nie był zgodny z księgą za pomocą zestawu predefiniowanych reguł. Ponadto można śledzić niedopasowane elementy i rozwiązać problem, dopasowując wyjątki za pomocą okna dopasowania Wskaż i Kliknij.

Bank Rec używa klas typów jako atrybut podczas dopasowywania, aby osiągnąć najwyższy możliwy współczynnik dopasowania. Możesz importować pliki Excel i CSV lub po prostu skopiować i wkleić je, aby ułatwić import. Obsługuje także pliki BAI, wstawianie SQL i integrację QuickBooks.

Bank Rec to oprogramowanie do automatycznego uzgadniania offline, które może uwolnić pracowników od czasochłonnego ręcznego uzgadniania i skupić się na wyjątkach.

Pobierz Bank Rec 

Wniosek

Oprogramowanie do automatycznego uzgadniania może pomóc w takich czynnikach, jak dostępność danych, różne formaty danych, brak przejrzystości procesu, problemy z dopasowaniem danych i złożoność danych, które często powodują problemy podczas dopasowywania transakcji, co jest najbardziej uciążliwą częścią procesu uzgadniania .

Proces uzgadniania może nigdy nie zostać w pełni zautomatyzowany, ale te oprogramowanie do uzgadniania z pewnością pomoże ci zwiększyć przepływ pracy i sprawi, że Twój personel będzie bardziej wydajny przy mniejszej liczbie błędów ludzkich.

Automatyzacja uzgadniania może nie być doskonała i nadal wymaga ludzi do zarządzania wyjątkami. Może to jednak w ogromnym stopniu wpłynąć na przepływ pracy w zależności od firmy i pomóc pracownikom zwiększyć wydajność.

Zapoznaj się z naszymi zaleceniami dotyczącymi najlepszego oprogramowania do automatycznego uzgadniania i poproś o wersję demonstracyjną firmy, aby dowiedzieć się, czy może to pomóc w lepszym zarządzaniu firmą.

Link do głównej publikacji