5 najlepszych wieloplatformowych aplikacji Lista zakupów, które pomogą Ci zrobić zakupy

Kiedy ostatni raz poszedłeś z listą zakupów w ręku na zakupy i wróciłeś do domu tylko po to, by zdać sobie sprawę, że zapomniałeś kilku rzeczy z listy? Brzmi jak codzienna historia? Zgadza się!

Aplikacje listy rzeczy do zrobienia już dawno zastąpiły papierową listę przez prawie 90% codziennej pracy. Jeśli nie korzystasz jeszcze z list rzeczy do zrobienia, zacznij od zainstalowania aplikacji listy zakupów na komputer i smartfon.

W tym artykule przyjrzymy się najlepszym międzyplatformowym aplikacjom do listy zakupów na komputer i smartfon. Te aplikacje pomogą Ci zarządzać listą artykułów spożywczych, codziennymi zadaniami, tworzyć plany i więcej z dowolnego urządzenia, w dowolnym czasie.

Twórz listy zakupów za pomocą tych aplikacji na wiele platform

1

Microsoft do zrobienia

Microsoft do zrobienia

  • Cena £ — Wolny

Zacznijmy od aplikacji wewnętrznej firmy Microsoft. Microsoft lista rzeczy do zrobienia, chociaż jeden z najnowszych członków rynku list rzeczy do zrobienia stał się jedną z najpopularniejszych aplikacji list rzeczy do zrobienia na platformie. Jest dostępny dla urządzeń z systemem Windows, Android i iOS. Możesz również uzyskać dostęp do aplikacji z Internetu.

Aplikacja do zrobienia pomaga zarządzać dniem dzięki funkcji My Day. Możesz dodać do widżetu wszystkie zadania, których wykonania oczekujesz w dniu dzisiejszym.

Funkcja sugestii rzeczy do zrobienia uczy się z twojego zadania i nawyków oraz oferuje sugestie, które pomogą ci ustalić priorytety codziennych zadań na komputerze lub smartfonie.

Użytkownicy mogą również dodawać przypomnienie, termin i notatki do swoich zadań, aby nigdy nie przekroczyć terminu, niezależnie od pracy osobistej lub zawodowej.

Co więcej? Możesz udostępnić listę artykułów spożywczych swojemu partnerowi i rodzinie, dzielić się planami ze współpracownikami i współpracować przy projektach, aby przyspieszyć realizację zadań.

Wszystkie zadania można spersonalizować za pomocą motywów i kolorów pasujących do Twojego trybu. Program Microsoft To-do obsługuje również integrację z programem Outlook w celu lepszej synchronizacji.

Pobierz Microsoft To-do 

2)

Todoist

todoist

  • Cena £ — Darmowy / Premium

Todoist to kolejna wieloplatformowa aplikacja do zarządzania zadaniami, która pozwala zaplanować dzień wcześniej. Umożliwia śledzenie wszystkiego w jednym miejscu i wykonywanie go na czas.

Todoist jest dostępny w wersji bezpłatnej i premium. Dzięki planom premium możesz tworzyć własne szablony, aby ułatwić powtarzanie zadań, dodawać własne etykiety, tworzyć widok zadań klienta z filtrami na podstawie dat, projektu i etykiety, przeglądać wszystkie ukończone zadania, aby sprawdzić postęp i uzyskać przegląd aktywność na koncie.

Szukasz najlepszych aplikacji do listy zakupów tylko na Windows 10? Oto najlepsze opcje.

Plan premium kosztuje 4 USD miesięcznie, co nie jest tanie w przypadku listy zadań do wykonania, ale jeśli potrzebujesz tych dodatkowych funkcji do zarządzania zespołem, może to być tego warte.

Todoist jest dostępny dla komputerów z systemem Windows oraz smartfonów. Pracujesz w przeglądarkach? Todoist zapewnił Ci rozszerzenie do przeglądarki Chrome, Safari i Firefox. Integruje się również z ponad 60 popularnymi aplikacjami, w tym Dropbox, Amazon Alexa, Zapier, Slack i IFTTT.

Todoist to zdecydowanie jedna z najlepszych aplikacji do listy zadań na dowolnej platformie. Jest czysty, szybki i łatwy w użyciu.

Pobierz Todoist 

3)

Any.do

Any_do

  • Cena £ — Darmowy / Premium

Any.do to czysta i dobrze zaprojektowana aplikacja do listy zadań, która pozwala zachować porządek i robić więcej w krótszym czasie. Oferuje kilka naprawdę wyjątkowych funkcji i kilka podstawowych, ale niezbędnych funkcji, które są podzielone na poszczególne plany.

Mówiąc o cenie, Any.do można pobrać i używać bezpłatnie. Otrzymasz większość funkcji w bezpłatnym abonamencie. Plan Pro kosztuje około 5 USD miesięcznie, co jest na równi z planem premium Todoist. Możesz również uzyskać ogromną zniżkę w zależności od aktualizacji.

Użytkownicy Pro mogą cieszyć się funkcjami, takimi jak możliwość dołączania notatek do zadań, tworzenia własnego szablonu dla powtarzających się zadań i przypomnień, a także korzystania z przypomnienia opartego na lokalizacji, które jest nowością w aplikacji listy rzeczy do zrobienia.

Możesz także sprawdzić oprogramowanie przypominające, aby nigdy niczego nie zapomnieć.

Aplikacja umożliwia łatwe dzielenie zadań na podzadania, co ułatwia śledzenie postępów. Funkcja współpracy umożliwia udostępnianie zadań i przydzielanie zadań członkom zespołu.

W przypadku artykułów spożywczych aplikacja może automatycznie sortować i importować przepisy online na podstawie listy. Możesz udostępnić listę zakupów również swojemu partnerowi i rodzinie.

Any.do to potężna aplikacja do listy zadań z silnym zestawem bezpłatnych funkcji i niektórymi zaawansowanymi funkcjami dla użytkowników Pro. Przypomnienia oparte na lokalizacji i funkcja współpracy to miła dodatkowa funkcja, ale dostępna tylko dla użytkowników Pro.

Pobierz Any.do

4

Wunderlist

Wonderlist

  • Cena £ — Darmowy / premium

Wunderlist to wieloplatformowa, łatwa w obsłudze aplikacja do zarządzania zadaniami i listami rzeczy do zrobienia dostępna na Androida, iOS, Windows, Windows Phone, ChromeOS i inne.

Podobnie jak dwa ostatnie wymienione, Wunderlist oferuje również użytkownikom premium i bezpłatne plany. Struktura cen jest również taka sama i wynosi 5 USD miesięcznie. Jednak Wunderlist ma również biznesplan w tej samej cenie, ale dla każdego użytkownika.

Porozmawiajmy najpierw o podstawowych funkcjach oferowanych w ramach planu premium. Zawiera 256-bitową synchronizację SSL, aby zabezpieczyć poufne dane, można jej używać na wszystkich urządzeniach, umożliwia tworzenie i udostępnianie list, przypisywanie projektów i pozostawianie komentarzy, przesyłanie plików i tworzenie podzadań.

Czy wiesz, że integracja Cortana i Wunderlist jest teraz dostępna na PC?

Użytkownik biznesowy zyskuje nieco więcej funkcji, których możesz nie potrzebować osobiście. Co otrzymają użytkownicy za darmo? Dzięki Wunderlist możesz planować wszystko. Podobnie jak organizowanie i udostępnianie listy zadań, pracy, sklepu spożywczego, filmów i innych list partnerowi. Ustalaj terminy i przypomnienia oraz przypisuj zadania do załatwienia zarówno profesjonalnym, jak i osobistym.

Wszystkie twoje zadania są pogrupowane w folderze dla łatwego dostępu. Możesz dodawać notatki do swojego pomysłu, używać hashtagów, aby dodawać więcej informacji do swoich zadań, dodawać zadania z Internetu do aplikacji Wunderlist i drukować je jednym kliknięciem.

Wunderlist nie ma przypomnień opartych na lokalizacji, które mogą być dla wielu wygodne. Ale do tej pracy możesz również użyć Asystenta Google.

Pobierz Wunderlist

5

Trello

Trello

  • Cena £ — Darmowy / Premium

Trello to bardziej aplikacja do zarządzania zadaniami i współpracy niż aplikacja do listy zakupów. Jednak funkcje zarządzania zadaniami i listy rzeczy do zrobienia pomagają w pracy, pobocznym projekcie, a nawet w planowaniu kolejnych rodzinnych wakacji.

Możesz dostosować zadania, dodając komentarze, załączniki, terminy i inne informacje na kartach Trello. Można go również wykorzystać do opisu planu projektu od początku do końca.

Funkcja współpracy w zespole umożliwia utworzenie tablicy dla dowolnego projektu i zaproszenie członków zespołu. Możesz utworzyć przepływ pracy, karty zadań i dodać szczegóły, takie jak opis, lista kontrolna i komentarze, a także przenosić zadania na tablicy, aby pokazać postępy.

Trello to aplikacja wieloplatformowa, do której można uzyskać dostęp z komputera z systemem Windows, urządzenia z Androidem i iOS. Jeśli wolisz przeglądarkę internetową, jest ona również dostępna w Internecie. Dzięki obsłudze aplikacji innych firm, takich jak Dysk Google, Dropbox, Slack i Evernote, Trello umożliwia śledzenie wszystkiego i synchronizację.

Trello oferuje również bezpłatny i biznesplan. Abonament premium kosztuje 12,50 USD miesięcznie i oferuje funkcje, takie jak obsługa 250 MB na plik, niestandardowe tło i naklejki, uwierzytelnianie dwuskładnikowe, zaawansowane uprawnienia administratora, zarządzanie tablicą publiczną, zaproszenia z ograniczoną domeną, eksport danych i inne.

Trello to doskonała aplikacja do zarządzania zadaniami i listami zadań do wykonania ze wszystkimi niezbędnymi funkcjami oferowanymi w bezpłatnym abonamencie. Dla użytkowników biznesowych plan premium zapewnia dodatkowe funkcje bezpiecznej współpracy zespołu i przesyłania danych.

Pobierz Trello 

6

Cortana

  • Cena £ — Wolny

Zaskoczony widokiem Cortany na liście? Zgadza się. Cortana to coś więcej niż asystent głosowy. Może także ustawiać automatyczne przypomnienia, robić notatki, ustawiać przypomnienia na podstawie lokalizacji i więcej. Najlepsze jest to, że jest fabrycznie zainstalowany na komputerze z systemem Windows.

Cortana to aplikacja wieloplatformowa, którą można pobrać na smartfony z Androidem i iOS.

Korzystając z Cortany, możesz łatwo dodawać elementy do listy, sprawdzać informacje o locie, wykonywać podstawowe operacje arytmetyczne, tłumaczenia i konwersacje walut. Działa również z innymi aplikacjami do zrobienia innych firm, takimi jak Trello i Wunderlist.

Pobierz Cortana

7

Evernote

Evernote

  • Cena £ — Darmowy / Premium

Evernote to jedna z najpopularniejszych aplikacji do zarządzania notatkami dostępna na wszystkie platformy, w tym Windows, Android i iOS.

Evernote to przede wszystkim aplikacja do zarządzania notatkami z szerokim zestawem funkcji do organizowania szczegółowych notatek za pomocą tytułów, zdjęć, linków i znaczników.

Jednak aplikacja oferuje również funkcję listy rzeczy do zrobienia. Możesz tworzyć listę, ustawiać przypomnienia i terminy oraz udostępniać listę za pośrednictwem poczty elektronicznej lub innych aplikacji online.

Evernote umożliwia współpracę z zespołem w celu łatwego zarządzania projektami, terminami, klientami i spotkaniami.

Plan premium oferowany przez Evernote obejmuje nieograniczoną przestrzeń, wyszukiwanie tekstu w plikach PDF i dokumentach Office, przeglądanie historii wersji notatek, tworzenie prezentacji z notatek jednym kliknięciem, udostępnianie notesu innym osobom w firmie, dysk Google, Outlook, Integracja Slack, Microsoft Team i Salesforce i wiele więcej.

Evernote to doskonała aplikacja do zarządzania zadaniami i notatkami. Jeśli nie chcesz zajmować się dwiema aplikacjami do dwóch różnych zadań, Evernote oferuje wszystko w jednym miejscu.

Pobierz Evernote 

Wniosek

Niezależnie od tego, czy chcesz utworzyć odpowiednią listę zakupów lub zaplanować zadania dla swojego powołania, wszystkie aplikacje wymienione w tym artykule pozwalają zrobić więcej w krótszym czasie.

Możesz utworzyć listę rzeczy do zrobienia, zadania, ustawić przypomnienia i termin, a także udostępnić sobie zadania, aby ułatwić współpracę. Wypróbuj te aplikacje, aby znaleźć najlepszą aplikację, która spełnia Twoje wymagania, a także daj nam znać swoją ulubioną aplikację do listy zakupów w komentarzach poniżej.

Link do głównej publikacji