5 najlepszych automatycznych programów do czatu w celu poprawy komunikacji biznesowej

Najczęściej przedstawiciele obsługi klienta są przytłoczeni samą liczbą zapytań / zapytań / reklamacji, które muszą rozpatrywać dziennie. Często skutkuje to spóźnionymi odpowiedziami lub czasami rażącym zaniedbaniem niektórych zapytań, co jest bardzo niekorzystne dla biznesu.

Aby ograniczyć to zagrożenie, najlepszym rozwiązaniem jest przyjęcie oprogramowania do automatycznego czatu. W tym przewodniku zebraliśmy najlepsze oprogramowanie do automatycznych rozmów na rynku.

Łatwość interakcji z klientami jest jednym z kluczowych elementów rozwoju każdej firmy. I każdy klient chce nieograniczonego dostępu do cennych informacji o produkcie lub usłudze, zanim wyda ciężko zarobione pieniądze na zakup takich produktów / usług.

Zautomatyzowane oprogramowanie do czatowania jest idealnym rozwiązaniem do wykorzystania w 2019 roku. Zapewnia, że ​​wszystkie zapytania i skargi zostaną trafnie udzielone w odpowiednim czasie. W dłuższej perspektywie zwiększa to poziom zadowolenia klientów w Twojej firmie.

Czytaj dalej, ponieważ przedstawiamy krótkie recenzje na temat pięciu najlepszych automatycznych programów do czatu na rynku.

5 zautomatyzowanych programów do czatu, aby zadowolić klientów

1

Chat4Support

chat4support oprogramowanie do automatycznego czatuChat4Support jest prawdopodobnie jednym z wiodących rozwiązań komunikacyjnych w świecie obsługi klienta. Oprogramowanie oferuje swoim użytkownikom szeroki zakres usług, z których najważniejszą jest natychmiastowa pomoc / czat na żywo i monitorowanie ruchu.

Chat4support jest wyposażony w najnowszą technologię AI, która wykorzystuje zestaw wcześniej ustawionych poleceń, aby dostarczać precyzyjne, wolne od błędów odpowiedzi dla klientów. W ten sposób każda informacja potrzebna Twoim klientom / klientom zostanie im dostarczona w ciągu kilku sekund.

Co więcej, to automatyczne oprogramowanie do czatu oferuje wyjątkową funkcjonalność, która inicjuje czaty ze wszystkimi, którzy odwiedzają Twoją witrynę. Kieruje również takich gości do przedstawiciela działu obsługi klienta (zgodnie z wymaganiami / żądaniami). Dzięki temu potencjalni klienci mają dostęp do aktualnych informacji o usługach Twojej firmy.

W związku z tym Chat4Support usprawnia płynną konwersję potencjalnych klientów (odwiedzających witrynę) na klientów bonafide.

  • Inne usługi / produkty oferowane przez Chat4Support obejmują: analizę wyszukiwarek, użycie słów kluczowych, przechwytywanie ekranu, obsługę wielu języków, dostosowywany przycisk, wsparcie 24/7, obsługę klienta online, transfer czatu i wiele innych.

    Oprogramowanie jest kompatybilne z wieloma komputerowymi systemami operacyjnymi Windows, od Windows NT 4.0 do Windows 7 powyżej. Chociaż konfiguracja (pobieranie i instalacja) oprogramowania na tych urządzeniach może być trochę trudna, na ich stronie internetowej znajduje się łatwy do zrozumienia przewodnik z instrukcjami, który pomoże ci przez cały czas.

    Chat4Support oferuje swoim użytkownikom cztery podstawowe plany cenowe; jedna darmowa wersja i trzy płatne edycje. Darmowa edycja jest oferowana bezpłatnie, tylko z podstawowymi funkcjami czatu na żywo i 2-miesięcznym okresem wygaśnięcia.

    Inne wydania obejmują:

    • Lite: 6,00 $ na operatora na miesiąc
    • Edycja standardowa: 19 USD na operatora na miesiąc
    • Profesjonalna edycja: 33 USD na operatora na miesiąc

    Uwaga: wersje Lite, Standard i Professional są dostarczane z 5-dniową bezpłatną wersją próbną.

    Pobierz Chat4Support

    2)

    BotXO

    oprogramowanie do automatycznego czatu botxoBotXO to kolejne najwyżej oceniane oprogramowanie do automatycznego czatu, które wykorzystuje chatboty do natychmiastowego reagowania na zapytania klientów i zapytania dotyczące sprzedaży. Generuje szybkie odpowiedzi na często zadawane pytania i zapewnia, że ​​dostęp do każdej kluczowej informacji jest tylko o kilka uderzeń (kluczy).

    Krótko mówiąc, Chat4Support zapewnia, że ​​w żadnym momencie klient nie czeka lub gorzej, nie traci okazji sprzedaży.

    Chat4Support jest elastycznie zaprojektowany do płynnej integracji z odpowiednimi rozwiązaniami biurowymi, takimi jak Salesforce CRM, MS Dynamics CRM, MailChimp, Messenger, Zendesk, MobilePay i inne.

    Integracje te zapewniają ujednoliconą platformę do obsługi wszystkich potrzeb klientów, od zapytań dotyczących produktów, sprzedaży / zakupu po płatności.

    • Kluczowe cechy BotXO to: chatboty zasilane AI, bezpieczeństwo danych zgodne z RODO, model hybrydowy (Bot-human), łączność z formularzami internetowymi, obserwacje, powiadomienia (w czasie rzeczywistym) Łatwy interfejs API Haki internetowe, wielojęzyczne algorytmy NLP (obsługa wielu języków), konta wielu użytkowników, kompleksowa analiza, 24-godzinna obsługa klienta, czat na żywo (z Arnie) i wiele innych.

      Spośród wyżej opisanych cech wyróżnia się „model hybrydowy”. Ta funkcja wykorzystuje specjalne algorytmy do śledzenia postępu rozmowy i przekazuje ją do agenta obsługi klienta, gdzie i kiedy jest to wymagane. Dzięki temu przedstawiciele działu obsługi klienta mogą zoptymalizować swój czas, odpowiadając tylko na ważne, poufne zapytania i zapytania.

      Oprogramowanie automatycznego czatu BotXO oferuje swoim użytkownikom trzy główne abonamenty. Należą do nich „subskrypcja oprogramowania” (500 € miesięcznie) i „rozwiązanie dla przedsiębiorstw” (niestandardowe ceny).

      Ponadto oferowane są specjalne profesjonalne usługi, od „dedykowanego onboardingu” (2000 EUR miesięcznie) do „usług zarządzanych” (1000 EUR miesięcznie).

      Pobierz BotXO

      — POKREWNE: 5 najlepszych programów do sprzedaży online i przyciągania uwagi klientów

      3)

      HelpOnClick

      helponclick oprogramowanie do automatycznego czatuHelpOnClick to wiodące oprogramowanie do czatowania na żywo / helpdesku zaprojektowane, aby pomóc firmom poprawić interakcję z ich klientami. Najważniejszym komponentem tego oprogramowania jest wbudowany Wirtualny Agent, który sam może przejść jako automatyczne oprogramowanie do czatu.

      Ponadto Agent wirtualny HelpOnClick umożliwia natychmiastowe i wiarygodne odpowiedzi na zapytania (lub zapytania) w Twojej witrynie (witrynach). Ponadto inicjuje czaty z każdym gościem w Twojej witrynie.

      Zasadniczo agent wirtualny dodaje funkcję „automatyzacji” do funkcji czatu na żywo w Twojej witrynie. Jest to możliwe dzięki wbudowanym botom czatu, które wykorzystują zestaw algorytmów do generowania odpowiedzi na podstawowe (typowe) pytania.

      Co więcej, oprogramowanie do automatycznego czatu jest dość łatwe w użyciu, wymaga tylko pobrania i instalacji, a także kopiowania i wklejania kodu HTML chatbota na twojej stronie internetowej. Wykonanie tych wszystkich czynności nie wymaga umiejętności kodowania, a wszystko można łatwo skonfigurować na dowolnym urządzeniu, czy to na komputerze stacjonarnym (Windows, Mac i Linux), smartfonie czy tablecie (iOS i Android).

      Oprócz botów czatu Virtual Agent, inne podstawowe funkcje HelpOnClick obejmują: Archiwa (Historia czatów), Kompatybilność między platformami, Raporty, Monitorowanie ruchu w sieci, bezpieczne połączenia SSL i wiele innych.

      • Ponadto projekt HelpOnClick ułatwia jego płynną integrację z wieloma serwisami społecznościowymi, CRM i usługami e-commerce, takimi jak Facebook, Google Analytics, Zen Cart, OpenCart, Salesforce, osCommerce, Zoho, Shopify, Zendesk i inne.

        Wreszcie, usługi HelpOnClick są oferowane po stosunkowo przystępnych cenach, z pierwotną ofertą 30-dniowego bezpłatnego okresu próbnego dla (nowych subskrybentów). Istnieją dwa główne plany cenowe: Starter (7,2 USD miesięcznie) i Advanced (11,4 USD miesięcznie).

        Uwaga: Tylko plan „Zaawansowany” obsługuje automatyczne czaty na żywo (agent wirtualny).

        Pobierz HelpOnClick

        4

        Odpowiedź Odpowiedź

        automatyczne oprogramowanie do czatowaniaResponseQue jest jednym z najbardziej znanych automatycznych programów do czatowania na rynku. Został zaprojektowany w celu zapewnienia wiarygodnych i szybkich odpowiedzi na zapytania klientów dotyczące twoich produktów, personelu i / lub partnerów.

        Na obecnym etapie ResponseQue jest w stanie zapewnić automatyczne odpowiedzi (za pośrednictwem czatów na żywo) na około 80% wszystkich zapytań na swojej stronie internetowej.

        Zasadniczo ResponseQue został opracowany w celu zautomatyzowania czatu na żywo w witrynach, zapewniając tym samym lepszą obsługę klienta i świadczenie usług. To niezmiennie powoduje wzrost zadowolenia klientów, co jest bardzo istotne dla rozwoju firmy.

        Niektóre z podstawowych funkcji ResponseQue to: Łatwa integracja, automatyczne przekierowywanie wiadomości, automatyczne odpowiedzi, szybkie linki, niestandardowe marki, szczegółowe analizy Raporty, powiadomienia (e-mail), niestandardowe formularze wprowadzania i więcej.

        ResponseQue oferuje użytkownikom trzy plany cenowe. Zawierają:

        • Podstawowy: 97 USD miesięcznie
        • Plus: 147 USD miesięcznie
        • Pro: 167 USD miesięcznie

        Pobierz ResponseQue

        — POWIĄZANE: 5 najlepszych programów do zarządzania połączeniami dla komputerów z systemem Windows do zarządzania połączeniami klientów

        5

        Collect.chat

        oprogramowanie do automatycznego czatu collectchatCollect.chat to zautomatyzowane oprogramowanie do czatowania, które wykorzystuje boty czatu do angażowania odwiedzających witrynę i / lub klientów w interaktywne czaty, w celu zapewnienia wiarygodnych odpowiedzi na wszystkie ich zapytania, skargi i zapytania.

        Funkcja integracji oprogramowania Zapier umożliwia integrację z różnorodnymi narzędziami biurowymi (e-commerce, CRM, komunikatory internetowe), takimi jak Gmail, Arkusz Google, Slack, Twitter, Facebook, WordPress, LinkedIn, Xero i inne.

        Ponadto Collect.chat jest stosunkowo łatwy w instalacji (i użyciu), ponieważ zapewnia różne opcje konfiguracji chatbotów na twojej stronie internetowej. Konwencjonalny proces konfiguracji obejmuje kopiowanie i wklejanie kodów HTML chatbotów na stronie źródłowej witryny. Inne opcje obejmują wtyczkę WordPress oraz posty / linki na blogu.

        W świetle powyższego możesz skonfigurować boty czatu na swojej stronie, osadzając kody HTML lub udostępniając chatboty bezpośrednio za pośrednictwem poczty e-mail lub mediów społecznościowych (Facebook, Twitter i inne).

        • Niektóre kluczowe funkcje Collect.chat to: boty czatowe, wizualne pulpity nawigacyjne, szablony, obsługa wielu języków, obsługa klienta 24/7, powiadomienia e-mail, przeciąganie konstruktor kropli, branding, logiczny skok i wiele więcej.

          Collect.chat to wiodący wybór około 10 000 właścicieli witryn / blogów na całym świecie. Aby dołączyć do tego zestawu subskrybentów, możesz zasubskrybować jeden z czterech dostępnych planów cenowych oprogramowania.

          Plany obejmują:

          • Wolny: Bezpłatnie
          • Lite: 19,00 $ miesięcznie
          • Standard: 39 USD miesięcznie
          • Plus: 69 USD miesięcznie

          Istnieje również „Unlimited Plan”, który jest specjalnie zaprojektowany dla dużych przedsiębiorstw. Ten plan jest dostępny do wyceny i można go kupić, wysyłając wiadomość e-mail do zespołu sprzedaży Collect.chat.

          Pobierz Collect.chat

          Wniosek

          Powyżej przedstawiono 5 najlepszych automatycznych programów do czatowania, które zostały ocenione na podstawie kluczowych czynników, takich jak przystępność cenowa, integracja, łatwość użycia i trwałość nieodłącznych funkcji.

          Zachęcamy do upuszczenia swoich komentarzy w polu komentarzy poniżej.

Link do głównej publikacji