Życie jest proste, gdy jest zorganizowane, i istnieje wszechświat oprogramowania organizatora, które może pomóc Ci odzyskać swoje organizacyjne mojo. Kiedy nie możesz odczytać notatek, które nabazgrałeś na końcu gazety, a od 2013 r. Nie zmieniłeś strony kalendarza, wiesz, że nadszedł czas na uporządkowanie za pomocą narzędzi cyfrowych. Na szczęście wraz z pojawieniem się osobistych narzędzi organizacyjnych, mapowania myśli i aplikacji do robienia notatek cyfrowych, organizowanie życia za pomocą narzędzi cyfrowych staje się dziecinnie proste.
Oprogramowanie do organizowania informacji organizuje Twoje życie, tworząc codzienne listy rzeczy do zrobienia, przechowując przypomnienia, robiąc notatki i umożliwiając osiągnięcie celów życiowych. Służy jako planista, książka adresowa i notatnik w jednym. Najlepsze narzędzia do organizowania informacji idą nawet o krok dalej, zapewniając dodatkowe narzędzia do tworzenia kopii zapasowych danych, konfigurowania budżetów, zapewniania wskazówek dojazdu itp. Większość z tych narzędzi można używać zarówno na komputerze stacjonarnym, jak i na urządzeniach mobilnych. Za pomocą tych narzędzi możesz zwiększyć produktywność i łatwo wykonać zadanie.
Przeczytaj także: Top 8 oprogramowania do dostosowywania pulpitu dla systemu Windows 10
Najlepsze oprogramowanie do organizowania informacji
Skuteczność (zalecane)
Efficcess to bezpieczne oprogramowanie do organizowania informacji, które działa na komputerach stacjonarnych i komputerach stacjonarnych, co czyni go jednym z najbardziej wszechstronnych menedżerów informacji osobistych. Dzięki wbudowanemu dziennikowi, menedżerowi haseł, liście zadań, książce adresowej, kalendarzowi i automatycznej kopii zapasowej nie potrzebujesz lepszego oprogramowania do organizowania niż to. Możesz tworzyć niestandardowe przypomnienia, aby nie przegapić ważnych wydarzeń.
Kalendarz jest wyposażony w funkcje przeciągnij i upuść, dzięki czemu możesz łatwo zmienić termin spotkania, a także dodać ważne święta do osobistego organizatora. Skuteczność jest dostarczana z wbudowanym koszem, aby zabezpieczyć Cię przed trwałym błędnym usunięciem ważnych informacji.
- Pobierz teraz Wersja próbna skuteczności
- Kup teraz Skuteczność
C-Organizer (sugerowany)
C-Organizer to kolejne potężne narzędzie do organizowania, które oferuje szerokie możliwości synchronizacji, które umożliwiają użytkownikom dostęp do danych z prawie dowolnego urządzenia. Dzięki edytorowi tekstu, menedżerowi haseł, książce adresowej, liście spraw i kalendarzowi C-Organizer zawiera wszystko, czego potrzebujesz, aby zorganizować swoje życie osobiste i zawodowe.
To osobiste oprogramowanie organizatora chroni twoje prywatne dane hasłem i szyfrowaniem, aby zapobiec nieautoryzowanemu dostępowi. Możesz zsynchronizować swoje dane z Google lub przesłać je do chmury za pośrednictwem Dropbox lub Dysku Google. C-Organizer pozwala również eksportować dane jako HTML, XML, CSV i TXT, dzięki czemu można łatwo importować dane oprogramowania do innej aplikacji.
- Kup teraz C-Organizer Lite
- Kup teraz Profesjonalny C-Organizer
AnyTime Organizer Deluxe 15
AnyTime Organizer Deluxe to jedno z najbardziej renomowanych osobistych programów organizacyjnych i zawiera więcej niż można się spodziewać po oprogramowaniu organizatora. Jego zdolność do wydatkowania raportów, wskazywania wskazówek dojazdu i łączenia się z Google sprawia, że jest to niezbędne narzędzie dla profesjonalistów biznesowych.
AnyTime Organizer jest wyposażony w niezliczone narzędzia, które poprawią Twoje życie osobiste i zawodowe. Każde cofnięte zadanie jest automatycznie przenoszone na następny dzień i możesz używać kalendarza do śledzenia ważnych wydarzeń.
Możesz skonfigurować przypomnienia, a oprogramowanie będzie słyszalnie przypominać, kiedy nadejdzie czas wykonania zadania. Możesz nawet ustawić system na wysyłanie wiadomości SMS lub e-mail, gdy nadejdzie czas wykonania zadania.
Ponieważ narzędzie może łączyć się z Google, możesz pobrać harmonogramy sezonu NFL, NASCAR, PGA, MLB, NHL i NBA i przypiąć je do swojego codziennego terminarza. Oprócz wydarzeń w kalendarzu możesz użyć narzędzia do zarządzania wydatkami i wykonywania innych czynności, takich jak import danych z Microsoft Outlook.
Zdobądź AnyTime Organizer Deluxe 15
Speaktoit
Szukając idealnego wirtualnego osobistego asystenta, musisz z nim porozmawiać bezpośrednio, bez konieczności wpisywania czegokolwiek. Speaktoit to właściwie Cortana po jej awansie. Narzędzie pozwala wyszukiwać w Internecie, nawiązywać połączenia, wysyłać SMS-y, przypominać o zadaniach, pamiętając o wszystkim z list rzeczy do zrobienia.
Aplikacja może być czymkolwiek chcesz, czy to osobistym asystentem, starym profesorem, a nawet brunetką. Aplikacja będzie wykonywać wszystkie zadania, odpowiadać na pytania, a nawet zapewniać aktualizacje sieci społecznościowej. Wszystko, co musisz zrobić, to wydawać polecenia, a Speaktoit będzie postępować zgodnie z instrukcjami, jak obowiązkowy syn. Aplikacja jest dostępna dla systemów Windows, Android i iOS.
Uzyskaj Speaktoit
Pamiętaj o mleku
Jak sama nazwa wskazuje, Remember the Milk jest inteligentnym osobistym oprogramowaniem do organizowania, które działa jak drugi mózg dla zapomnianych ludzi. To oprogramowanie automatycznie generuje przypomnienia, dzięki czemu nigdy nie zapomnisz wykonać ważnego zadania lub wziąć udział w ważnym wydarzeniu.
Ekran początkowy zawiera listę wszystkich ważnych zadań do wykonania w bardzo pouczający sposób. „Dziś wieczorem przyszła kolej na dzieci ze szkoły”, „Pamiętaj, aby wybrać kurtkę w pralni chemicznej w czwartek po godzinie 15.00”. Twój szef, sekretarka lub partner biznesowy może wysyłać żądania zadań bezpośrednio do skrzynki odbiorczej RTM, abyś mógł je uwzględnić w swoim codziennym terminarzu.
Zapamiętaj mleko
Piaszczysty
Sandy to ostrożne czasowo oprogramowanie organizatora, które działa jak prawdziwy osobisty asystent. Jego dynamika różni się całkowicie od wszystkich innych osobistych programów organizujących. Tak to działa. Sandy komunikuje się z tobą codziennie przez e-mail i SMS-y.
Wysyłasz Sandy wiadomość e-mail, która wygląda następująco: „Przypomnienie: Uczestnictwo w spotkaniu w piątek o godzinie 14.00”. Sandy wypali przypomnienie w szlachetny sposób, jakby była ciałem i krwią. Sandy może także oznaczać, przechowywać i przywoływać ważne fragmenty informacji, które mogły zostać zapomniane lub zniszczone.
MSD Organizer
MSD Organizer to poręczne narzędzie, które oferuje mnóstwo atrakcyjnych funkcji. Organizuje informacje osobiste i profesjonalne, a także muzykę, etykiety i karty. Wśród wielu funkcji znajdziesz kalendarz, listę zadań, książkę adresową, menedżera zadań, dziennik i sekcję notatek.
Kalendarz ma funkcje przeciągania i upuszczania, które upraszczają proces usuwania i dodawania zadań. Książka adresowa nie tylko zawiera imię i nazwisko, numer, adres, adres e-mail i zdjęcie, ale także umożliwia pobieranie i załączanie dokumentów, raportów, arkuszy kalkulacyjnych i notatek. Inne narzędzia organizatora zawarte to organizator nieruchomości, muzyka, dokumentacja medyczna i szablony budżetu.
Uzyskaj MSD Organizer
Todoist
Jeśli szukasz osobistego oprogramowania do organizowania, które działa na wszystkich urządzeniach, możesz wypróbować Todoist. Dzięki łatwemu w użyciu interfejsowi i licznym narzędziom do współpracy, Todoist jest jedną z najbardziej bogatych w funkcje aplikacji do zarządzania zadaniami na rynku.
Po otwarciu konta Todoist zauważysz jedną rzecz: masz dzisiaj zadania, etykiety, filtry, przegląd tygodniowy i projekty. Narzędzie do filtrowania jest bardzo cenne dla tych, którzy żonglują wieloma zadaniami jednocześnie. Todoist ma również system przypomnień, ale jest tylko dla użytkowników premium, co oznacza, że musisz zapłacić.
Powiązane: Todoist aktualizuje swoją aplikację dla systemu Windows 10 z wieloma poprawkami i dodaje nowe funkcje
Zdobądź Todoist
My Ultimate Organizer
Mimo że do My Ultimate Organizer można uzyskać dostęp tylko na komputerze stacjonarnym, ma on szereg funkcji, które dają mu przewagę nad konkurencją. Jest wyposażony w prosty i łatwy w użyciu interfejs, który przypomina ten z Microsoft Outlook. Znajdziesz wspólne narzędzia organizatora, takie jak książka adresowa, menedżer zadań, dziennik, lista zadań i terminarz.
Możesz użyć niestandardowych przypomnień, aby przypomnieć o ważnych datach i wydarzeniach. Oprócz funkcji organizatora narzędzie ma wbudowane raporty wydatków, które mogą pomóc w śledzeniu wydatków i budżetu. Ma również menedżera haseł, który może pomóc w śledzeniu wszystkich haseł i loginów. Zawiera również kilka opcji importowania plików, w tym HTML, CSV i TXT.
Get My Ultimate Organizer
Organizer Pro 7
Organizer Pro oferuje te same funkcje, co AnyTime Organizer Deluxe, tyle że brakuje w nim szerokich możliwości synchronizacji. Interfejs jest przyjazny dla użytkownika ze wszystkimi narzędziami organizacyjnymi zagnieżdżonymi w lewym panelu programu. Oferuje różne funkcje porządkowania, w tym bogaty w funkcje kalendarz i listy rzeczy do zrobienia.
Możesz dodać poziomy priorytetów do zadań, aby najpierw zająć się najważniejszymi zadaniami. Istnieje funkcja menedżera informacji osobistych, która może być używana jako dziennik lub notatnik. Będziesz także mógł wykonywać budżetowanie za pomocą dostarczonego szablonu budżetu, a także śledzić i organizować swoje finanse.
Uzyskaj Organizer Pro 7
Wniosek
Podczas gdy funkcje organizacyjne i koszt programu są kluczowe przy wyborze najlepszego oprogramowania organizatora, należy również zwrócić szczególną uwagę na możliwości synchronizacji programu. Gdy program jest kompatybilny z urządzeniami mobilnymi i tabletami, staje się bardziej wszechstronny, ponieważ masz dostęp do wszystkich list rzeczy do zrobienia i innych ważnych informacji w podróży. Niektóre programy omówione powyżej, takie jak C-Organizer i inne, mają szerokie możliwości synchronizacji. Mamy nadzieję, że informacje te okażą się przydatne. Skomentuj i udostępnij.