Użytkownicy Xbox One zgłosili, że Xbox Live wciąż pyta o hasło. Może to być denerwujące, ponieważ musisz się logować za każdym razem, gdy chcesz coś zagrać, ale w dzisiejszym artykule pokażemy, jak rozwiązać ten problem raz na zawsze.
Za każdym razem, gdy włączam Xbox, chcę się zalogować. Podaję swój adres e-mail i hasło. Po kliknięciu pola wyboru, aby zapamiętać hasło, pojawia się komunikat o błędzie z informacją, że mój adres e-mail lub hasło są nieprawidłowe. Jednak nadal pozwala mi się łączyć i grać online, po prostu nie zapamiętuje informacji za każdym razem.
Co zrobić, jeśli Xbox Live wciąż pyta mnie o hasło?
1. Uruchom ponownie Xbox One
- Przytrzymaj naciśnij Przycisk Xbox w samym środku kontrolera. Spowoduje to otwarcie Power Center na Xbox One.
- Następnie wybierz Uruchom ponownie konsolę a następnie wybierz Uruchom ponownie potwierdzać.
- Po ponownym uruchomieniu Xbox One spróbuj zalogować się jeszcze raz.
2. Wyczyść pamięć podręczną
- Na kontrolerze naciśnij przycisk Przycisk przewodnika. Następnie przejdź do Ustawienia.
- Wybierz Ustawienia systemowe.
- Wybierz Pamięć lub Przechowywanie Opcja.
- Podświetl wybrane urządzenie pamięci i naciśnij Y na twoim kontrolerze.
- Wybierz Wyczyść pamięć podręczną systemu opcja.
- Uruchom ponownie konsolę Xbox One, wykonując czynności opisane w powyższym rozwiązaniu.
3. Przywróć wszystkie ustawienia fabryczne
- wciśnij Przycisk Xbox, to otworzy przewodnik.
- Wybierz Ustawienia i przejdź do Ustawienia systemowe następnie Informacje o konsoli.
- Wybierz Zresetuj konsolę opcja.
- Po kroku 3 na ekranie pojawią się dwie opcje.
- Zresetuj, ale zachowaj moje aplikacje i gry: ta opcja zresetuje system operacyjny i pomoże usunąć wszelkie uszkodzone dane, ale zachowa twoje aplikacje i gry
- Zresetuj i usuń wszystko: ta opcja przywraca wszystkie ustawienia do wartości domyślnych i usuwa wszystko, w tym zapisane gry, gry, aplikacje i dane użytkownika
4. Usuń swój profil z konsoli Xbox One
- Usuń swój profil.
- Wyczyść swój Pamięć podręczna systemu wykonując kroki w Rozwiązanie 2.
- Uruchom ponownie konsolę Xbox po zakończeniu Rozwiązanie 1.
- Pobieranie Twój Profil jeszcze raz sprawdź, czy problem nadal występuje.
5. Usuń konto i dodaj ponownie do konsoli
- Usuń konto z konsoli.
- wciśnij Przycisk Xbox, to otworzy przewodnik.
- Wybierz Ustawienia i przejdź do Ustawienia systemowe następnie wybierz Usuń konta.
- Wybierz konto i potwierdź.
- Uruchom ponownie Xbox One
- Przytrzymaj naciśnij Przycisk Xbox w samym środku kontrolera otworzy się Power Center Xbox One.
- Wybierz Uruchom ponownie konsolę a następnie wybierz Uruchom ponownie również.
- Dodaj ponownie swoje konto do konsoli.
- wciśnij Przycisk Xbox, to otworzy przewodnik.
- Wybierz Zaloguj się opcja, a następnie Wybierz Dodaj nowe.
- Wprowadź adres e-mail i hasło do konta Microsoft.
- Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie, aby spersonalizować ustawienia.
Dzięki tym rozwiązaniom powinieneś być w stanie rozwiązać problem Xbox Live z pytaniem o problem z hasłem.