Ubisoft jest znany ze wspaniałych gier, które rozdaje każdego roku.
W rzeczywistości rzeczy, które idzie nam tak dobrze dla Ubisoft, że mogą stworzyć własną platformę dystrybucji gier.
Oto historia powstania klienta Uplay. W tym artykule dowiesz się, jak naprawić najczęstsze błędy, które możesz napotkać podczas korzystania z niego.
Napraw typowe komunikaty o błędach Uplay
1. Błędy 17008, 17012, 17013 i 17014
1.1 Uruchom Uplay z uprawnieniami administratora
- Kliknij Uplay prawym przyciskiem myszy
- Wybierz Uruchom jako administrator
1.2 Zainstaluj nową kopię Uplay
- naciśnij Windows + R
- Wpisz kontrola appwiz.cpl aby otworzyć Programy i funkcje okno
- Szukać Uplay
- Kliknij go prawym przyciskiem myszy i wybierz Odinstaluj
- Po zakończeniu wróć na stronę Ubisoft i pobierz ją ponownie.
2. Błąd 17011
- Sprawdź, czy masz wystarczającą ilość miejsca na dysku, wykonując:
- Naciśnięcie Start
- Wpisz ten komputer i kliknij go
- Kliknij prawym przyciskiem myszy partycję, na którą chcesz pobrać grę
- Wybierz Właściwości
- Upewnij się, że masz wystarczającą ilość miejsca na dysku do gry.
Jeśli to nie jest problem, spróbuj uruchomić Uplay z uprawnieniami administratora
3. Błędy 17002 i 17009
Musisz sprawdzić i sprawdzić, czy konto gry, którą chcesz uruchomić, jest powiązane z kontem Ubisoft,
Istnieją gry Ubisoft, które można również kupić za pośrednictwem Steam, więc upewnij się, że oba konta są połączone.
Upewnij się również, że jesteś zalogowany przy użyciu odpowiednich poświadczeń konta i że gra, w którą grasz, nie jest wygasłą wersją demonstracyjną.
4. Błędy 17006 i 17017
Są to na ogół problemy związane z siecią i można je rozwiązać, wykonując jedną z następujących czynności:
- Zresetuj sprzęt sieciowy
- Upewnij się, że żadne oprogramowanie działające na twoim komputerze nie wpływa na twoją zdolność połączenia z Uplay
- Przekierowanie portów, a są to porty potrzebne do Uplay PC:
TCP: 443,14000
- Wyklucz, że nieaktualna konfiguracja blokuje nasze połączenie.
- Uzyskaj aktualny adres IP usługi internetowej, z którą chcesz się połączyć.
- Sprawdź inne czynniki, które mogą ograniczać twoją zdolność do łączenia się.
5. Erros 17005 i 17016
Nie znana jest dokładna przyczyna tego błędu, ale w przypadku ich wystąpienia personel pomocy technicznej Ubisoft zaleca natychmiastowe skontaktowanie się z nimi i udostępnienie im tych trzech plików dziennika:
- DXDIAG
- MSINFO
- UPLAY PC LOGS
6. Każdy inny błąd Uplay, który może wystąpić
Jeśli może pojawić się inny komunikat o błędzie, wypróbuj jedno z powyższych rozwiązań, a przede wszystkim:
- Uruchamianie Uplay z uprawnieniami administratora
- Rozwiązywanie problemów z łącznością sieciową
- Zainstaluj nową kopię Uplay
Jeśli masz nowe informacje na temat naprawy któregokolwiek z błędów wymienionych powyżej, daj nam znać w sekcji Komentarze poniżej.