Synchronizujesz już to konto — błąd OneDrive dla komputerów Mac

Podczas próby synchronizacji plików między OneDrive Online a klientem OneDrive dla komputerów Mac może pojawić się komunikat o błędzie:

Synchronizujesz już to konto. Otwórz swój (zerowy) folder lub zaloguj się przy użyciu innego konta

Jeśli napotkasz ten problem, oto obejście problemu, który może ci pomóc.

ty're already syncing this account - OneDrive for Mac error

Synchronizujesz już to konto — błąd OneDrive dla komputerów Mac

Podczas instalowania OneDrive dla komputerów Mac kopia OneDrive jest pobierana na komputer Mac i umieszczana w folderze OneDrive. Ten folder jest zsynchronizowany z OneDrive. W związku z tym, za każdym razem, gdy dodajesz, zmieniasz lub usuwasz plik lub folder w witrynie OneDrive, zmiana jest odzwierciedlana w folderze. Jeśli jednak nie wszystko idzie zgodnie z planem, może zostać wyświetlony komunikat o błędzie, jak opisano powyżej. Ponadto usunięcie i ponowna instalacja OneDrive ponownie nie pomoże. Aby to naprawić, musisz wykonać następujące kroki:

  1. Wymuś zamknięcie OneDrive
  2. Użyj polecenia ResetOneDriveApp.command.

1] Wymuś zamknięcie OneDrive

Wybierz ikonę chmury widoczną w górnej tacy i wybierz Ustawienia> Zamknij OneDrive.

2] Użyj polecenia ResetOneDriveApp.

Następnie zlokalizuj OneDrive w folderze Aplikacje.

OneDrive dla komputerów Mac

Po znalezieniu kliknij go prawym przyciskiem myszy i wybierz opcję Pokaż „Zawartość opakowania”.

Po potwierdzeniu akcja przekieruje Cię do folderu „Contents”.

Kliknij folder, aby zobaczyć jego zawartość. Tutaj. Wybierz folder „Zasoby”, gdy zostanie wyświetlony.

Pod nim zobaczysz mnóstwo innych plików. Jednym z nich jest Polecenie ResetOneDriveApp. (lub ResetOneDriveAppStandalone.command, jeśli używasz samodzielnej aplikacji).

Wystarczy dwukrotnie kliknąć ResetOneDriveApp.command lub ResetOneDriveAppStandalone.command, aby go uruchomić.

Po zakończeniu procesu uruchom ponownie komputer Mac i ponownie zainstaluj OneDrive. Komunikat o błędzie Już synchronizujesz to konto, nie powinno być więcej widoczne podczas próby synchronizacji plików między OneDrive Online i OneDrive dla komputerów Mac.

Jeśli znasz inne metody, udostępnij je nam w sekcji komentarzy poniżej. Daj nam również znać, czy opisane powyżej rozwiązania działają dla Ciebie.

Link do głównej publikacji