Nie codziennie dostajesz swoje Wiadomości e-mail programu Outlook utknęły w skrzynce nadawczej, ale kiedy to robią, jest to bolesne i frustrujące, ponieważ nie można wysyłać ani odbierać innych wiadomości e-mail.
Wiadomości e-mail z programu Outlook zablokowane w skrzynce nadawczej wskazują, że wiadomość nie została wysłana ani odebrana z drugiej strony, pomimo przeniesienia ich do odbiorcy, nadal pozostają w skrzynce nadawczej, a oto kilka powodów, dla których:
- Twój e-mail zawiera załącznik, który przekracza limit rozmiaru wysyłania wiadomości e-mail
- Program Outlook jest ustawiony na opcję Tryb pracy offline
- Wiadomość e-mail utknęła w skrzynce nadawczej nie jest wysyłana z powodu błędu technicznego
- Mogą istnieć ustawienia uwierzytelniania, takie jak konto Outlook mające problemy z serwerem poczty
- Wyświetlanie wiadomości lub wiadomości e-mail na skrzynce nadawczej, gdy oczekuje ona na wysłanie
- Wpisałeś nieprawidłowe hasło lub zmieniłeś hasło do swojego konta e-mail
- Nie ma domyślnego konta e-mail
- Używasz oprogramowania, które uzyskuje dostęp do plików danych programu Outlook
- Twoje oprogramowanie zabezpieczające skanuje pocztę wychodzącą (antywirus / antyspam)
Jeśli wiadomości e-mail programu Outlook utkną w skrzynce nadawczej na koncie lub komputerze, użyj poniższych rozwiązań, aby to naprawić.
POPRAWKA: Wiadomości e-mail programu Outlook utknęły w skrzynce nadawczej
- Wstępne poprawki
- Wyczyść zablokowany adres e-mail
- Sprawdź status serwera
- Zmień swoje hasło
1. Wstępne poprawki
Oto kilka ogólnych rozwiązań problemów na początek, gdy znajdziesz wiadomości e-mail programu Outlook utknące w skrzynce nadawczej:
- Sprawdź, czy podczas wykonywania operacji wysyłania / odbierania wiadomości e-mail pojawia się komunikat o błędzie. Wskazuje to na problem z komunikacją między programem Outlook a serwerem poczty wychodzącej, ponieważ nie mogą połączyć się z programem Outlook w celu wysłania wiadomości e-mail. W takim przypadku mamy najlepsze rozwiązania.
- Sprawdź, czy Twój dostawca usług internetowych blokuje numer portu, którego używasz dla serwera poczty wychodzącej
- Sprawdź dostawcę poczty e-mail, aby upewnić się, że ustawienia serwera poczty zostały zaktualizowane, ponieważ numery portów i / lub metody uwierzytelniania zostały zmienione przez dostawców serwerów mamil
- Sprawdź, czy nie przekroczyłeś godzinnego lub dziennego limitu wysyłania wiadomości e-mail zgodnie z wymogami dostawcy adresów e-mail
- Sprawdź swoje łącze internetowe. Wolne połączenie może nie wysyłać wiadomości e-mail, szczególnie tych z dużymi załącznikami, więc połączenie z serwerem może przekroczyć limit czasu przed wysłaniem wiadomości e-mail. Mamy kompletny przewodnik, który pomoże Ci rozwiązać ten konkretny problem.
- Sprawdź, czy wiadomości e-mail w skrzynce nadawczej są pogrubione i kursywą (pokazuje, że są gotowe do wysłania), czy są oznaczone pogrubieniem (zostały przeczytane), a jeśli nie są oznaczone pogrubieniem lub kursywą (co oznacza, że zostało przeczytane i zredagowane)
- Sprawdź, czy ustawienia e-mail ustawiły regułę opóźniającą wysyłanie, ponieważ spowoduje to wyświetlenie wiadomości e-mail programu Outlook utkniętych w skrzynce nadawczej
- Spróbuj ponownie wysłać wiadomości e-mail, klikając opcję wysyłania / odbierania, a następnie opcję Wyślij wszystko
- Upewnij się, że Outlook jest online. Przejdź do paska stanu na dole wiadomości programu Outlook i sprawdź „Rozłączono” lub „Próbuję się połączyć” — jeśli zobaczysz te wiadomości, e-maile nie zostaną wysłane. Może się zdarzyć, że Twój serwer lokalny jest wyłączony, szczególnie jeśli jest hostowany na lokalnym serwerze Exchange lub, jeśli korzystasz z Office 365, sprawdź połączenie internetowe i upewnij się, że nie ma tymczasowej awarii i spróbuj ponownie wysłać e-maile.
Jeśli te wstępne poprawki nie pomogą, wypróbuj poniższe rozwiązania.
Uwaga: Jeśli nie możesz rozwiązać problemów z programem Outlook lub po prostu chcesz zmienić klienta poczty e-mail, zdecydowanie zalecamy Mailbird. Jako lider na rynku zaspokoi wszystkie Twoje potrzeby.
- Pobierz teraz Mailbird za darmo
2. Wyczyść zablokowany adres e-mail
Aby usunąć uszkodzone wiadomości e-mail lub wiadomości e-mail z załącznikami, które przekraczają limit rozmiaru ustawiony przez serwer pocztowy, możesz umieścić duży plik w lokalnym udziale sieciowym lub witrynie SharePoint z linkiem do jego lokalizacji albo użyć OneDrive do przechowywania lub wysyłania duże pliki.
W przeciwnym razie możesz usunąć zablokowane wiadomości e-mail, wykonując następujące czynności:
- otwarty Perspektywy
- Wybierz Wyślij / Odbierz patka
- Wybierz Praca offline aby powstrzymać program Outlook przed próbą wysłania wszystkich wiadomości e-mail
- Wybierz Skrzynka nadawcza
- Przenieś wiadomość e-mail do Warcaby folder, aby otworzyć dużą wiadomość e-mail, a następnie usuń ją, zmień ich rozmiar w programie Outlook i podłącz ponownie przed ponownym wysłaniem wiadomości LUB LUB kliknij wiadomość prawym przyciskiem myszy i wybierz polecenie Usuń.
- Wybierz kartę Wyślij / Odbierz, a następnie wybierz Pracuj w trybie offline, aby ją odznaczyć. Spowoduje to ponowne uruchomienie połączenia.
Uwaga: Jeśli pojawi się komunikat „Program Outlook przesyła wiadomość”, zamknij program Outlook i użyj Menedżera zadań, aby upewnić się, że proces Outlook.exe został zakończony. Uruchom ponownie program Outlook i przenieś lub usuń wiadomość e-mail.
Te narzędzia zapobiegną utracie ważnych wiadomości e-mail!
3. Sprawdź status serwera
Czy Twój serwer pocztowy jest offline? Jeśli tak, wyświetli wiadomości e-mail programu Outlook utknięte w skrzynce nadawczej. W takim przypadku sprawdź status serwera w prawym dolnym rogu okna Outlooka, aby sprawdzić, czy rzeczywiście jesteś podłączony.
Jeśli nie, sprawdź połączenie internetowe za pomocą przeglądarki, a jeśli możesz surfować po Internecie, prawdopodobnie serwer poczty nie działa.
4. Zmień hasło
Jednym z powodów, dla których e-maile programu Outlook utknęły w skrzynce nadawczej, jest to, że hasło do konta e-mail nie rymuje się z hasłem do konta Outlook, więc jeśli zmieniłeś hasło do adresu e-mail, musisz również zmienić hasło do Outlooka.
Możesz zmienić hasło programu Outlook do internetowego konta e-mail lub pliku danych programu Outlook. Aby to zrobić:
- otwarty Perspektywy
- Wybierz Plik
- Kliknij Ustawienia konta
- Podświetl konto, dla którego chcesz zmienić hasło
- Kliknij Zmiana
- Wpisz swoje nowe hasło
- Kliknij Kolejny następnie kliknij koniec
Aby zmienić hasło do pliku danych programu Outlook, wykonaj następujące czynności:
- otwarty Perspektywy
- Kliknij prawym przyciskiem myszy swoje konto e-mail
- Wybierz Właściwości pliku danych
- Kliknij zaawansowane
- Kliknij Zmień hasło
- Wprowadź swój stare hasło
- Wprowadź swój nowe hasło i potwierdź to.
- Kliknij dobrze i zamknij wszystkie okna
Uwaga: Jeśli masz konto Exchange, skontaktuj się z administratorem Exchange, aby zmienić hasło. Dla większego bezpieczeństwa dostawcy usług internetowych i dostawcy poczty e-mail mogą wymagać zmiany hasła, jeśli podejrzewają jakąkolwiek nietypową aktywność.
Możesz także wybrać najlepszy program antywirusowy dla Exchange, aby zabezpieczyć swoje serwery pocztowe.
Czy udało Ci się pobrać wiadomości e-mail z programu Outlook ze skrzynki nadawczej? Podziel się z nami, zostawiając komentarz w sekcji poniżej.
Jeśli Outlook naprawdę sprawia, że twoje życie jest nieszczęśliwe, sprawdź naszą listę najlepszych klientów poczty e-mail.