POPRAWKA: Subst.exe nie działa w systemie Windows 10, 8.1

Niektórzy użytkownicy zgłosili, że mają problemy z uruchomionym Subst.exe w Windows 10, Odpowiednio Windows 8.1. Oto jak brzmi skarga:
subst.exe Windows 8.1

Mam plik wsadowy, którego używam od Windows XP, aż do wersji Windows 8.1 beta. Ponieważ w tym tygodniu zainstalowałem pełną wersję 8.1, plik wsadowy przestał działać: SUBST.EXE L: „c: developmentclientname” Próbowałem uruchomić prawym przyciskiem myszy jako administrator, a „sorta” działa… co ciekawe… z MSAccess XP. Ale produkty MSOffice 2010 nie rozpoznają litery dysku w oknie dialogowym Otwórz plik, a Eksplorator Windows nie wyświetla dysku L: Jeśli jednak przejdę do wiersza polecenia i napiszę L: i naciśniesz Enter, rozpoznaje i przechodzi do dysku L:… Próbowałem uruchomić wiersz polecenia bezpośrednio z wiersza polecenia (admin) i te same wyniki…

  • Plik wsadowy Subst.exe przestał działać w systemie Windows 10, 8.1

    1. Uruchom skanowanie SFC
    2. Przestań przełączać między MSAccess XP i MSAccess 2010
    3. Wyłącz swój program antywirusowy / zaporę ogniową
    4. Utwórz nowe konto użytkownika

    Wątek jest nadal otwarty na forach społeczności Microsoft i uważnie go obserwujemy, w przypadku ewentualnego dostarczenia działającego rozwiązania. Tymczasem oto kilka sugestii rozwiązania, które mogą pomóc rozwiązać problem.

    Uruchom skanowanie SFC

    Osoby dotknięte tym problemem powinny najpierw sprawdzić System File Check, aby upewnić się, że wszystkie pliki systemowe są na swoim miejscu. Jeśli to nie zadziała, możesz przejść dalej i w wierszu polecenia administratora wpisać sfc / scannow zacząć. Następnie postępuj zgodnie z instrukcjami i uruchom ponownie.

    sfc scannow

    Przestań przełączać między MSAccess XP i MSAccess 2010

    Dla niektórych problem został wygenerowany przez fakt, że użytkownicy często przełączają się między MSAccess XP i MSAccess 2010, więc jeśli robisz to samo, przestań.

    Wyłącz swój program antywirusowy / zaporę ogniową

    Czasami oprogramowanie antywirusowe może blokować uruchamianie plików .exe na komputerze. Możesz wyłączyć narzędzie antywirusowe, a także zaporę ogniową i sprawdzić, czy plik Subst.exe teraz działa. Nie zapomnij włączyć ochrony antywirusowej i zapory ogniowej po zakończeniu testów.

    Utwórz nowe konto użytkownika

    Inni użytkownicy sugerowali, że utworzenie nowego konta użytkownika może rozwiązać ten problem. Chociaż to rozwiązanie działa tylko w rzadkich przypadkach, spróbuj, ponieważ może pomóc rozwiązać problem.

    Na wszelki wypadek, jeśli masz wiedzę na temat dodatkowych poprawek roboczych, daj nam znać, a my poinformujemy osoby, których dotyczy problem.

Link do głównej publikacji