Mimo że Plex jest bardziej niż niezawodnym rozwiązaniem Media Server dla wielu urządzeń, użytkownicy szukają rozwiązania niezręcznego problemu z połączeniem. Występuje głównie w Nvidia Shield i Fire TV i może być całkiem łamigłówką. Zwłaszcza, że jest obecny od prawie 3 lat i nadal nie jest w pełni uwzględniony. Błąd brzmi: Twoje połączenie nie jest wystarczająco szybkie.
Prawdziwy problem polega na tym, że użytkownicy, których dotyczy problem, z pewnością mają dobre połączenie, a możliwości sprzętowe serwera w większości dotyczą transkodowania. Problem tkwi w tarczy lub, co bardziej prawdopodobne, w Exoplayer 2 na Plexie. Tak czy inaczej, staraliśmy się przedstawić podstawowe kroki rozwiązywania problemów. Do czasu rozwiązania problemu z przyszłymi aktualizacjami.
Jak naprawić Twoje połączenie nie jest wystarczająco szybkie błąd na Plex
1: Sprawdź połączenie
- Upewnij się, że używasz połączenia przewodowego.
- Uruchom ponownie wszystkie urządzenia — zarówno serwer, jak i Shield.
- Upewnij się, że porty modemu są otwarte.
- Sprawdź szybkość połączenia.
- Sprawdź przypisanie IP.
Rozszerzenie Plex dla Kodi działa bez problemów. Pobierz Kodi na Windows 10 i uniknij tego błędu.
2: Zaktualizuj aplikację lub załaduj wersję testową
- Zaktualizuj aplikację Plex na urządzeniu Nvidia Shield lub Fire lub przejdź na wersję 6.12 opartą na systemie Android Plex.
- Przejdź do oficjalnego forum Nvidia Shield tutaj.
- Zarejestruj swój numer seryjny tarczy, aby uzyskać dostęp do najnowszej wersji oprogramowania testowego.
- Zainstaluj i poszukaj ulepszeń.
3: Zaktualizuj serwer multimediów Plex
- Zaloguj się do interfejs WWW serwera.
- Otwórz ustawienia.
- Wybierz Karta serwera.
- Zainstaluj najnowszą wersję.
- Uruchom ponownie Serwer multimediów Plex.
Ponadto Plex Support potrzebuje twoich logów, aby odtworzyć błąd i naprawić go na dobre. Możesz więc, jeśli masz trochę czasu, wysłać dzienniki. Sprawdź, jak to zrobić tutaj.