PaperPort 14 jest jednym z najpopularniejszych produktów do obrazowania i / lub zarządzania dokumentami firmy Nuance Communications (wcześniej ScanSoft). Jest szeroko stosowany zarówno przez osoby fizyczne i firmy, jak i użytkowników komputerów z systemem Windows, którzy stosują go codziennie w przypadku większości zadań związanych ze skanowaniem dokumentów i zdjęć lub obrazowaniem.
Pomimo tego, że działa dobrze ze starymi i nowymi wersjami systemu operacyjnego Windows, znane są problemy ze skanowaniem, takie jak PP14 nie rozpoznaje problemu skanera wśród użytkowników.
Ten problem można jednak rozwiązać, a poniżej znajduje się kilka rozwiązań, które możesz spróbować rozwiązać.
POPRAWKA: PaperPort nie może komunikować się z urządzeniem skanującym
- Użyj narzędzia do połączenia skanera PaperPort 14
- Potwierdź, że wybrałeś skaner w PaperPort 14
- Sprawdź, czy możesz skanować do innej aplikacji
- Zainstaluj nowszą wersję PaperPort 14 nad wersją skanera
- Uruchom initwain
- Odinstaluj i ponownie zainstaluj PaperPort 14
- Utwórz klucze rejestru i pozwól, aby przycisk „skanuj” działał normalnie
1. Użyj narzędzia do połączenia skanera PaperPort 14
Nuance opracowało to narzędzie, aby naprawić problemy ze skanerem w PaperPort 14. Możesz pobrać narzędzie i zainstalować je, aby rozwiązać problem.
Po pobraniu wykonaj następujące czynności:
- Wyjdź z PaperPort 14
- Uruchom pobrany plik wykonywalny
- The Kontrola konta użytkownika okno dialogowe zostanie wyświetlone, jeśli UAC jest włączony
- Kliknij Tak na UAC
- Kliknij przycisk Włącz w nowym oknie dialogowym
- Wyświetlone zostanie okno dialogowe pomyślnej instalacji
- Kliknij przycisk Tak i zaakceptuj, aby umieścić skrót na pulpicie, aby można go było łatwo uruchomić, jeśli będzie trzeba go użyć ponownie
Po uruchomieniu PaperPort 14 będzie korzystać z nowego narzędzia do połączenia skanera.
2. Potwierdź, że wybrałeś skaner w PP14
- Otwórz PaperPort 14
- Jeśli używasz 6.x lub 7.x, kliknij Plik> Wybierz skaner> Wybierz sterownik TWAIN skanera. Jeśli używasz wersji 8.x lub 9.0, kliknij Skanuj i wybierz skaner z rozwijanego menu
- Jeśli widzisz wiele sterowników, wybierz odpowiedni dla swojego skanera
- Sprawdź, czy skaner jest teraz rozpoznawalny przez PaperPort 14
— POWIĄZANE: POPRAWKA: Paperport 14 nie skanuje wielu stron
3. Sprawdź, czy możesz skanować do innej aplikacji
- Odwiedź stronę producenta skanera
- Pobierz i zainstaluj najnowsze sterowniki dla określonego skanera i wersji systemu operacyjnego Windows
- Kliknij Początek
- Wybierz Programy (lub aplikacje)
- Wybierz Akcesoria
- Kliknij Obrazowanie
- Kliknij Plik i wybierz Skanuj nowy lub Uzyskaj obraz, aby uruchomić interfejs użytkownika skanera
- Wykonaj skanowanie. Jeśli nie możesz skanować do przetwarzania obrazu, skontaktuj się z producentem skanera w celu uzyskania dalszej pomocy, aby upewnić się, że działa on dobrze w systemie Windows
4. Zainstaluj nowszą wersję PaperPort 14 nad wersją skanera
Do skanera dołączona jest konkretna wersja PaperPort 14, więc jeśli aktualizujesz z poprzedniej wersji, zainstaluj ją, a następnie zainstaluj nowszą wersję PaperPort na poprzedniej wersji. Jeśli masz już nowszą wersję, wykonaj następujące czynności:
- Kliknij Start i wybierz Ustawienia
- Kliknij Panel sterowania
- Wybierz Dodaj usuń programy odinstalować poprzednią wersję PaperPort 14 z systemu
- Zainstaluj wersję PaperPort dostarczoną ze skanerem
- Zainstaluj ponownie nowszą wersję na poprzedniej
- Spróbuj sprawdzić, czy skaner jest rozpoznawalny i działa
5. Uruchom initwain
- Kliknij Start
- Wybierz Znajdź
- Kliknij opcję Pliki lub foldery
- Wyszukaj plik initwain.exe na dysku, na którym zainstalowano PaperPort 14
- Kliknij dwukrotnie znaleziony plik
- Wyświetlone zostanie okno dialogowe pokazujące, że PaperPort 14 został ponownie zainicjowany dla dostępu TWAIN
- Kliknij OK
- Ponownie otwórz PaperPort 14
- Jeśli używasz 6.x lub 7.x, kliknij Plik
- Wybierz skaner
- Wybierz sterownik TWAIN skanera
- Jeśli używasz wersji 8.x lub 9.0, kliknij Skanuj i wybierz skaner z rozwijanego menu
- Sprawdź, czy skaner jest teraz rozpoznawalny
— ZWIĄZANE: Poprawka: Paperport 14 nie uruchamia się w systemie Windows 10
6. Odinstaluj i ponownie zainstaluj PP14
Aby to zrobić:
- Kliknij Start i wybierz Ustawienia
- Kliknij Panel sterowania
- Wybierz Dodaj / Usuń programy
- Odinstaluj wszystkie wersje PaperPort i wymieniony sterownik drukarki PaperPort
- Zrestartuj swój komputer
- Jeśli wykonałeś aktualizację z poprzedniej wersji PaperPort, zainstaluj wersję dostarczoną ze skanerem i uruchom ponownie komputer
- Zainstaluj aktualną wersję PP14 w systemie i sprawdź, czy rozpoznaje skaner
7. Utwórz klucze rejestru i pozwól, aby przycisk „skanuj” działał normalnie
Problem może być spowodowany nieprawidłowym utworzeniem określonych kluczy rejestru w systemie Windows, dlatego PaperPort 14 nie rozpoznaje skanera. Aby rozwiązać ten problem, zainstaluj narzędzie do połączenia skanera PaperPort 14. Tworzy to odpowiednie klucze rejestru i umożliwia prawidłowe i normalne działanie przycisku skanowania.
Aby to zrobić:
- Zamknij PP14
- Pobierz i zainstaluj narzędzie Scanner Connection Tool jak w rozwiązaniu pierwszym
- Po pobraniu kliknij dwukrotnie PPScnConnTool.exe plik — może zostać wyświetlony monit UAC, więc kliknij Tak
- Kiedy pojawi się narzędzie, kliknij Włącz
- Pojawi się monit o utworzenie skrótu na pulpicie, aby ponownie uruchomić narzędzie.
- Uruchom PaperPort 14 i sprawdź, czy przycisk Skanuj jest dostępny i czy skaner jest rozpoznawalny
Czy któreś z rozwiązań pomogło? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.