Są chwile, kiedy wyślesz e-mail i otrzymasz Skrzynka odbiorcza odbiorcy jest pełna Gmail / Outlook Komunikat o błędzie. Zwykle po pojawieniu się tego komunikatu o błędzie w Gmailu lub Outlooku oznacza to, że skrzynka odbiorcy jest pełna, a zatem nie może przyjmować nowych wiadomości. Wygląda jednak na to, że nie zawsze tak jest i coś innego może być przyczyną błędu.
Jeden użytkownik Gmaila postanowił udostępnić problem i poprosić o pomoc na forum pomocy Gmaila.
Nie mogę odbierać wiadomości e-mail, ponieważ Gmail informuje nadawców, że moja skrzynka pocztowa jest pełna. Jest na 20%. Co daje? Pozostało mi 80% mojej skrzynki pocztowej GMAIL 100 GB, a nadawcy wciąż są informowani, że moja skrzynka jest pełna. Płacę za to miejsce i nie mogę z niego korzystać. Jak mogę rozwiązać ten problem przez Google?
Przeczytaj, jak rozwiązać ten błąd w Gmailu lub Outlooku poniżej.
Co zrobić, jeśli skrzynka odbiorcza odbiorcy jest pełna w Outlooku lub Gmailu?
1. Poprawka dla programu Outlook
- Uruchom MS Exchange i przejdź do Exchange Centrum administracyjne.
- Znajdź Odbiorcy i kliknij na to.
- Znajdź i wybierz docelową skrzynkę pocztową (skrzynka pocztowa programu Outlook, której dotyczy problem).
- Kliknij Edytować.
- Wybierz użycie skrzynki pocztowej i kliknij Dostosuj ustawienia przydziału dla tej skrzynki pocztowej Przycisk radiowy.
- Wypełnij nowe wartości kwot w wyznaczonych polach, odpowiednio.
- Zastosuj zmiany i zamknij program.
Po zakończeniu zmiany należy zastosować w programie Outlook. Następnie możesz spróbować ponownie wysłać wiadomość e-mail, aby sprawdzić, czy problem został rozwiązany.
2. Poprawka dla Gmaila
- Tutaj możesz wysyłać wiadomości e-mail za pomocą klienta internetowego zamiast dowolnego klienta stacjonarnego. Klient internetowy obsługuje znacznie więcej (500 zamiast 150) wychodzących wiadomości e-mail, a błąd Gmaila prawie nie występuje.
- Zaloguj się za pomocą konta Gmail.
- Kontynuuj wysyłanie wiadomości e-mail, zanim błąd zostanie przerwany.
Uwaga: jedynym sposobem rozwiązania problemów z pamięcią masową w Gmailu jest usunięcie starych wiadomości e-mail i / lub załączników.
Mam nadzieję, że udało ci się rozwiązać problem Skrzynka odbiorcza odbiorcy jest pełna Gmail / Outlook błąd. Jeśli nie, możesz skontaktować się z zespołem pomocy technicznej Gmaila.