Odbiorca Pełny błąd Gmaila / Outlooka w skrzynce odbiorczej [EXPERT FIX]

Są chwile, kiedy wyślesz e-mail i otrzymasz Skrzynka odbiorcza odbiorcy jest pełna Gmail / Outlook Komunikat o błędzie. Zwykle po pojawieniu się tego komunikatu o błędzie w Gmailu lub Outlooku oznacza to, że skrzynka odbiorcy jest pełna, a zatem nie może przyjmować nowych wiadomości. Wygląda jednak na to, że nie zawsze tak jest i coś innego może być przyczyną błędu.

Jeden użytkownik Gmaila postanowił udostępnić problem i poprosić o pomoc na forum pomocy Gmaila.

Nie mogę odbierać wiadomości e-mail, ponieważ Gmail informuje nadawców, że moja skrzynka pocztowa jest pełna. Jest na 20%. Co daje? Pozostało mi 80% mojej skrzynki pocztowej GMAIL 100 GB, a nadawcy wciąż są informowani, że moja skrzynka jest pełna. Płacę za to miejsce i nie mogę z niego korzystać. Jak mogę rozwiązać ten problem przez Google?

Przeczytaj, jak rozwiązać ten błąd w Gmailu lub Outlooku poniżej.

Co zrobić, jeśli skrzynka odbiorcza odbiorcy jest pełna w Outlooku lub Gmailu?

1. Poprawka dla programu Outlook

  1. Uruchom MS Exchange i przejdź do Exchange Centrum administracyjne.
  2. Znajdź Odbiorcy i kliknij na to.
  3. Znajdź i wybierz docelową skrzynkę pocztową (skrzynka pocztowa programu Outlook, której dotyczy problem).
  4. Kliknij Edytować.
  5. Wybierz użycie skrzynki pocztowej i kliknij Dostosuj ustawienia przydziału dla tej skrzynki pocztowej Przycisk radiowy.
  6. Wypełnij nowe wartości kwot w wyznaczonych polach, odpowiednio.Outlook Odebrane Odebrane Pełny błąd Gmaila / Outlooka
  7. Zastosuj zmiany i zamknij program.

Po zakończeniu zmiany należy zastosować w programie Outlook. Następnie możesz spróbować ponownie wysłać wiadomość e-mail, aby sprawdzić, czy problem został rozwiązany.

2. Poprawka dla Gmaila

  1. Tutaj możesz wysyłać wiadomości e-mail za pomocą klienta internetowego zamiast dowolnego klienta stacjonarnego. Klient internetowy obsługuje znacznie więcej (500 zamiast 150) wychodzących wiadomości e-mail, a błąd Gmaila prawie nie występuje.
  2. Zaloguj się za pomocą konta Gmail.
  3. Kontynuuj wysyłanie wiadomości e-mail, zanim błąd zostanie przerwany.Odbiorca Gmaila jest pełny Gmail / Outlook

Uwaga: jedynym sposobem rozwiązania problemów z pamięcią masową w Gmailu jest usunięcie starych wiadomości e-mail i / lub załączników.

Mam nadzieję, że udało ci się rozwiązać problem Skrzynka odbiorcza odbiorcy jest pełna Gmail / Outlook błąd. Jeśli nie, możesz skontaktować się z zespołem pomocy technicznej Gmaila.

Link do głównej publikacji