Wielu użytkowników zgłosiło widzenie Pulpitu zdalnego błąd 0x104 w systemie Windows 10. W niektórych przypadkach połączenie działa tylko wtedy, gdy oba komputery są bardzo blisko siebie.
Może to być bardzo frustrujący problem, ponieważ wiele osób na całym świecie potrzebuje zdalnego dostępu do swoich serwerów roboczych i używają tej funkcji do zbierania danych od firmy, w której pracują, lub uzyskiwania do nich dostępu.
W niektórych innych przypadkach użytkownicy, którzy próbowali połączyć się ze swoimi zdalnymi serwerami, również zauważyli awarię połączenia internetowego.
Z tych wszystkich powodów w tym artykule zbadamy jedne z najlepszych metod, które należy zastosować, aby rozwiązać ten problem.
Jak mogę naprawić błąd pulpitu zdalnego 0x104 na moim komputerze?
1. Sprawdź, czy port 3389 jest otwarty w zaporze
Uwaga: Port 3389 musi być otwarty na obu komputerach korzystających z pulpitu zdalnego. Aby chronić komputer przed złośliwymi użytkownikami, port 3389 należy otwierać tylko wewnętrznie.
- Kliknij Cortana pole wyszukiwania i wpisz -> Ustawienia zdalne.
- W środku System okno -> kliknij Ustawienia zdalne.
- Wybierz Zdalnee zakładka -> zaznacz pole obok Zezwalaj na zdalne połączenia z tym komputerem.
- Rodzaj Panel sterowania w polu wyszukiwania Cortana i otwórz je.
- Wybierać System i bezpieczeństwo -> wybierz zapora systemu Windows -> kliknij Zaawansowane ustawienia.
- W środku Reguły wewnętrzne tab -> upewnij się Pomoc zdalna (RA Server TCP-In) jest włączony.
- Wewnątrz właściwości upewnij się, że port 3389 jest otwarte.
Chcesz zdalnie sterować komputerem? Oto najlepsze aplikacje do pracy!
2. Sprawdź, czy wszystkie komputery używają tego samego typu profilu sieciowego
- Kliknij ikonę sieci na pasku zadań (obok zegara).
- Połącz się z wybraną siecią -> kliknij Nieruchomości.
- W oknie Ustawienia -> wybierz albo Publiczny lub Prywatny dla wszystkich komputerów.
- Spróbuj sprawdzić, czy to rozwiąże problem.
3. Uruchom skanowanie SFC w PowerShell (administrator)
- naciśnij Win + X -> wybierz PowerShell (administrator).
- Rodzaj / sfc scannow i naciśnij Wchodzić.
- Poczekaj na zakończenie procesu i sprawdź, czy problem nadal występuje.
Chcielibyśmy wiedzieć, czy ten przewodnik pomógł ci rozwiązać problem. Daj nam znać, korzystając z poniższej sekcji komentarzy.