Nie ma więcej błędów plików podczas próby zapisania pliku na dysku twardym

Jeśli pojawi się komunikat o błędzie Nie ma więcej plików gdy próbujesz zapisać dowolny plik na lokalnym dysku twardym na swoim komputerze Komputer z systemem Windows; wtedy ten post może ci pomóc. Może się to zdarzyć w przypadku dowolnego pliku, w tym tekstu, dokumentu, obrazu itp. Jednak dzieje się tak głównie w przypadku plików skojarzonych z Photoshopem, Adobe Acrobat X, Microsoft Office itp.

Nie ma więcej plików

Nie ma więcej plików

Jeśli ten problem zaczął się niedawno, sprawdź, czy Przywracanie systemu pomaga. Jeśli nie, oto kilka rzeczy, które możesz wypróbować.

1] Zatrzymaj usługę ADSM

Według niektórych ten problem występuje z powodu obecności ASUS Data Security Manager w twoim systemie. Więc jeśli masz ASUS komputer i napotkasz ten problem, możesz wyłączyć usługę ADSM i sprawdzić, czy to pomoże. Aby to zrobić, musisz otworzyć Usługi. Aby to zrobić, wyszukaj „services.msc” w polu wyszukiwania paska zadań i naciśnij Enter. Znajdź Usługa ADSM i kliknij Zatrzymać przycisk. Możesz kliknąć go dwukrotnie i wybrać opcję Wyłączyć to też. Jeśli powyższe rozwiązanie działa dla Ciebie, musisz odinstalować tę aplikację. Do odinstalowania tego oprogramowania możesz użyć dowolnego dezinstalatora oprogramowania lub Panelu sterowania.

2] Wyłącz uruchamianie

Sugerujemy wykonanie czystego rozruchu i zobaczenie. Tam zaznacz pole wyboru Ukryj wszystkie usługi Microsoft, a następnie kliknij Wyłącz wszystko. Jeśli ten problem nie występuje, konieczne może być ręczne rozwiązanie problemu poprzez wyłączenie jednego uruchomienia po drugim — ponieważ oznacza to, że za tę sprawę odpowiedzialna jest aplikacja lub usługa innej firmy.

Jeśli używasz systemu Windows 10, otwórz Menadżer zadań i przejdź do Uruchomienie patka. Wybierz każdy program jeden po drugim i naciśnij Wyłączyć przycisk.

Nie ma więcej plików

Następnie naciśnij Win + R> wpisz msconfig > przełącz na Usługi tab> kliknij Wyłącz wszystkie przycisk, aby usunąć wszystkie usługi. Spowoduje to wyłączenie wszystkich niekrytycznych usług Microsoft i wszystkich usług innych firm.

Uruchom ponownie komputer i sprawdź, czy możesz zapisać dowolny plik. Jeśli możesz, musisz powtórzyć proces — ale tym razem musisz wybrać jeden program na raz, aby znaleźć aplikację, która powoduje problemy.

3] Uruchom Kontroler plików systemowych

Jest to częsty sposób rozwiązywania problemów w systemie Windows i można go również użyć do rozwiązania tego problemu. W tym celu otwórz wiersz polecenia z uprawnieniami administratora. Następnie wprowadź to polecenie, aby uruchomić Kontroler plików systemowych.

sfc / scannow

Zakończenie zadania zajmie trochę czasu. Po zakończeniu procesu uruchom ponownie komputer i zobacz.

4] Skanuj dysk w poszukiwaniu błędów

Uruchom sprawdzanie błędów dysku, wykonując następujące polecenie chkdsk w wierszu polecenia (administrator) i sprawdź, czy to pomoże.

chkdsk / f

Wszystkiego najlepszego!

Zobacz ten post, jeśli otrzymasz System nie może znaleźć określonego pliku.

Link do głównej publikacji