Windows 8.1 jest zintegrowany z SkyDrive, dzięki temu możesz synchronizować pliki między systemem komputerowym a serwerem w chmurze. Ta funkcja jest bardzo przydatna w przypadku wszelkiego rodzaju utraty danych, na przykład: gdy system ulegnie awarii i chcesz uzyskać dostęp do ważnych danych, możesz łatwo uzyskać do nich dostęp z SkyDrive. Dzieje się tak tylko wtedy, gdy już synchronizujesz pliki z SkyDrive. Możesz łatwo uzyskać dostęp do wszystkich zsynchronizowanych plików z SkyDrive; przez sieć.
Ale czasami pojawia się problem z moim Folder SkyDrive obecny pod Eksploratorem plików. Ikona Opcja SkyDrive w lewym panelu okna Eksploratora pojawi się żółta ikona błędu wykrzyknika. Poniżej znajduje się zdjęcie, które może pomóc w zrozumieniu scenariusza:
Po wystąpieniu tego błędu nie można całkowicie zsynchronizować plików. Proces synchronizacji nie ma pełnego wpływu, ale pojedynczy lub niektóre pliki nie synchronizowały się z ogromną grupą plików. Wykonaj podane poniżej kroki, aby rozwiązać ten problem:
Ikona błędu SkyDrive
Krok 1: W pierwszym kroku musisz zamknąć aplikację SkyDrive i Eksplorator plików z poziomu Menedżera zadań.
Krok 2): Następnie naciśnij Klawisz Windows + R. aby otworzyć okno uruchamiania i wpisz poniżej podaną ścieżkę w oknie dialogowym Uruchom i naciśnij klawisz Enter:
C: \ Users \%Nazwa Użytkownika%\ AppData \ Local \ Microsoft \ Windows \ SkyDrive \ settings
Krok 3): Pojawi się okno ustawień, wybierz wszystkie elementy i Usunąć im.
Krok 4: Następnie ponownie otwórz okno uruchamiania, naciskając Klawisz Windows + R. kombinacja i typ Regedt32.exe i naciśnij Enter.
Krok 5: Otworzy się edytor rejestru. W oknie edytora rejestru przejdź do:
HKEY_CURRENT_USER \ Software \ Microsoft \ Windows \ CurrentVersion \ SkyDrive
Krok 6: Po przejściu do tej lokalizacji w prawym okienku wyszukaj Folder użytkownika nazwany ciąg rejestru i kliknij dwukrotnie, aby go zmienić. Następnie w poniższym polu wprowadź dane wartości dla właściwego folderu SkyDrive, ponieważ możesz znaleźć tutaj inną lokalizację, ponieważ napotykasz problem.
Krok 7: Kliknij na dobrze i zamknij okno Edytora rejestru. Po ponownym uruchomieniu systemu. Po ponownym uruchomieniu systemu zobaczysz, że SkyDrive jest teraz w stanie zsynchronizować wszystkie twoje pliki, a wykrzyknik błędu zniknął.
Po wykonaniu kroku 7 przejdź do podanej poniżej lokalizacji:
C: / Users /%Nazwa Użytkownika%/
Krok 8: Usuń SkyDrive.old folder, otwórz aplikację SkyDrive Modern i naciśnij Klawisz Windows + I, Kliknij Opcje. W końcu włącz Uzyskaj dostęp do wszystkich plików offline opcję, przesuwając suwak do Na.
Powyższa metoda pozwala na bezproblemowy proces synchronizacji, stosując powyższy komunikat, możesz z łatwością zsynchronizować całe swoje dane.
Zaleca się również przeskanowanie komputera za pomocą profesjonalnego narzędzia do usuwania błędów rejestru. Skanowanie systemu jest ważne w taki sposób, aby z łatwością naprawić każdy ukryty błąd rejestru. Mały błąd rejestru może wpłynąć na cały system, dlatego zaleca się usunięcie problemów z rejestrem i innych błędów systemu za pomocą profesjonalnie zaprojektowanego narzędzia o nazwie PC Repair Tool.
Wykonaj 3 proste kroki, aby natychmiast naprawić komputer!
- Krok 1 — Pobierz Zainstaluj narzędzie do naprawy komputera.
- Krok 2 — Kliknij przycisk „Skanuj”, aby zdiagnozować komputer.
- Krok 3 — Kliknij „Napraw błędy”, aby naprawić problemy i gotowe.
(Uwaga: To potężne narzędzie może zwiększyć wydajność o 97%)