Czy otrzymujesz Błąd Live Mail 0x800CCC92 Błąd w systemie Windows 10 lub innym systemie Windows? Jeśli tak, to jesteś we właściwym miejscu, zastosuj poniższe podane sztuczki, aby to naprawić Błąd Windows Live Mail 0x800CCC92.
Przeczytaj także: Jak naprawić błąd „Coś poszło nie tak” podczas synchronizacji aplikacji poczty w systemie Windows 10
Metody naprawy błędu Windows Live Mail 0x800CCC92
Metoda 1: Sprawdź, czy serwer pocztowy działa
Aby sprawdzić, czy serwer pocztowy działa poprawnie lub nie otworzyć poczty elektronicznej i spróbować zalogować się przy użyciu poświadczeń użytych w poczcie. Jeśli ci się powiedzie, oznacza to, że musisz uruchomić SFC (przejdź do metody 2). W przeciwnym razie otrzymasz wiadomość, że nazwa użytkownika lub hasło jest nieprawidłowe.
Metoda 2: Uruchom SFC
Aby naprawić błąd Windows Live Mail 0x800CCC92, Kontroler plików systemowych czasami staje się godny.
Krok 1: Otwórz wiersz polecenia z uprawnieniami administratora.
Krok 2: Wpisz polecenie sfc / scannow w wierszu polecenia i naciśnij klawisz Enter, aby zainicjować procedurę skanowania systemu.
Krok 3: Postęp skanowania systemu można zobaczyć w wierszu polecenia, wykonanie tego polecenia zajmie około pół godziny.
Krok 4: Po zakończeniu tego procesu spróbuj zalogować się przy użyciu nowo wygenerowanego hasła w aplikacji Windows Live Mail.
Metoda 3: Napraw system Windows Essentials 2012
Z powodu uszkodzeń danych w poczcie Windows Live może pojawić się błąd 0x800CCC92.
Krok 1: Otwórz okno dialogowe uruchamiania, naciskając Win + R, wpisz control w polu wyszukiwania i dotknij Ok.
Krok 2: Kliknij program i funkcje.
Krok 3: Przewiń w dół i znajdź Windows Essentials 2012. Kliknij Windows Essentials 2012 prawym przyciskiem myszy i wybierz Odinstaluj / Zmień.
Krok 4: Pojawi się okno, teraz kliknij „Napraw wszystkie programy Windows Essential”.
Krok 5: Zajmie to kilka minut i tymczasem wyświetli się status.
Krok 6: Po zakończeniu prac naprawczych pojawi się małe pudełko. Kliknij Zamknij.
Spróbuj zalogować się po zakończeniu procesu.
Metoda 4: Sprawdź ustawienia serwera e-mail
Sprawdź ustawienia serwera e-mail.
Krok 1: Otwórz Panel sterowania, a następnie Poczta poprzez link tutaj.
Krok 2: Kliknij na Dodaj przycisk dostępne w zakładce Ogólne w kreatorze poczty.
Krok 3: Wprowadź identyfikator użytkownika w polu Nazwa profilu i kliknij przycisk OK.
Krok 4: Następnie ręcznie skonfiguruj Ustawienia serwera lub Dodatkowy typ serwera — w dolnej części i naciśnij / naciśnij przycisk Dalej.
Krok 5: Zobaczysz nowe okno z zaznaczonym internetowym adresem e-mail, kliknij Dalej.
Krok 6: Wybierz wymaganą nazwę serwera, aby utworzyć konto i kliknij Dalej.
Krok 7: Po zakończeniu konfiguracji zaloguj się do usługi Windows Live Mail.