Niektórzy użytkownicy Xbox One i Xbox One S napotkali irytujący problem po zalogowaniu się na swoje konta Xbox Live. Natychmiast po procesie logowania użytkownicy wylogowują się i otrzymują komunikat o błędzie Wystąpił problem z aktualizacją. Kod błędu: 0x8B05000C 0x00000000 0x00000203. Najwyraźniej ten problem pojawia się zwykle po przeprowadzeniu aktualizacji systemu.
Użytkownik narzekał online na ten konkretny problem:
Cześć, Mój Xbox One został zaktualizowany kilka tygodni temu. Od tego czasu działa dobrze. Dzisiaj, kiedy go włączyłem, nie zaloguje mnie (wyloguje mnie zaraz po zalogowaniu) i domyślnie był offline. Połączyłem się z internetem i został wyświetlony komunikat „Wystąpił problem z aktualizacją. Kod błędu: 0x8B05000C 0x00000000 0x00000203 ”.
Jeśli masz do czynienia z tym problemem, wykonaj czynności opisane poniżej.
Jak mogę naprawić błąd Xbox 0x8b05000c?
1. Uruchom ponownie konsolę
- Naciśnij przycisk Xbox na kontrolerze.
- Wybierz Uruchom ponownie konsolę> Uruchom ponownie.
- Sprawdź, czy możesz teraz poprawnie się zalogować.
2. Spamuj przycisk Spróbuj ponownie
- Jak tylko pojawi się komunikat o błędzie po próbie zalogowania, spróbuj spamować Spróbuj ponownie przycisk.
- Rób to powtarzalnie przez pewien czas.
- Ostatecznie powinieneś się zalogować.
Pisaliśmy obszernie o problemach z Xbox One S. Sprawdź te przewodniki, aby uzyskać więcej informacji.
3. Sprawdź i popraw połączenie sieciowe
Przetestuj połączenie sieciowe za pomocą funkcji testowania sieci Xbox
- Naciśnij przycisk Xbox> otwórz Ustawienia
- Wybierać Wszystkie ustawienia > Sieć> Ustawienia sieci.
- Wybierz Przetestuj połączenie sieciowe.
- Jeśli wszystko działa normalnie, spróbuj zalogować się ponownie.
Popraw swoje połączenie internetowe
- Wykonaj twardy reset modemu / routera
- Podłącz konsolę Xbox do Internetu za pomocą połączenia przewodowego, zazwyczaj jest szybsza i bardziej niezawodna niż połączenia Wi-Fi
- Jeśli zauważysz, że Twój Internet działa wolniej niż zwykle, skontaktuj się z usługodawcą internetowym i poinformuj go o tym problemie.
4. Ponownie podłącz swoje konto Xbox Live do konsoli
- Naciśnij przycisk Xbox> wybierz System.
- Dostęp Ustawienia> Konto> Usuń konta.
- Wybierz konto do usunięcia> wybierz Usunąć.
- Wybierz Blisko i uruchom ponownie konsolę.
- Wyłącz konsolę za pomocą przycisku Xbox Power konsoli.
- Pozostaw konsolę wyłączoną na około 10 sekund.
- Ponownie włącz konsolę.
- Naciśnij przycisk Xbox na kontrolerze.
- Wybierz Zaloguj się > następnie wybierz Dodaj zarządzać .
- Wprowadź dane logowania do konta i sprawdź ustawienia prywatności.
- Wybierz kolor profilu>, a następnie wybierz Kolejny.
- Potwierdź gamerpic> wybierz Kolejny.
- Wybrać pomiędzy Zapisz moje hasło lub Pytaj o moje hasło.