Niektórzy użytkownicy Airtel Broadband skarżyli się na problem z połączeniem, który zwykle występuje podczas próby połączenia przez VPN z siecią Broadband. Najwyraźniej VPN w ogóle nie działa z Airtel Broadband.
Możesz znaleźć mnóstwo raportów online, twierdząc, że VPN po prostu nie będzie działać z tym dostawcą usług internetowych.
Wybrałem jedno połączenie szerokopasmowe 24 maja 2017 r.
Internet działa dla mnie dobrze. Problem, przed którym stoję od 24 maja 2017 r. W wersji SR: 82813214, to:
1> nie można się zalogować za pośrednictwem aplikacji VPN, aby uzyskać dostęp do mojej sieci biurowej za pośrednictwem tego połączenia internetowego.
2> Działa dobrze, gdy próbuję z kluczem Airtel 4g i kartą Airtel postpaid.
3> Działa również dobrze w jednym z moich współpracowników współpracujących ze mną w tej samej firmie.
Dowiedz się, jak rozwiązać ten problem, wykonując poniższe czynności.
Dlaczego moja sieć VPN nie łączy się przez router szerokopasmowy Airtel?
1. Zresetuj modem szerokopasmowy lub router
- Włącz modem i poczekaj, aż dioda LED się ustabilizuje.
- Używając końcówki pióra lub wystającego materiału, naciśnij i przytrzymaj „przycisk resetowania” przez 20 do 30 sekund.
- Poczekaj, aż modem zresetuje się / ponownie uruchomi.
2. Utwórz port Trigger dla swojego routera szerokopasmowego
- Wyłącz usługę VPN, przejdź do strony routera i zaloguj się jako administrator: otwórz przeglądarkę i przejdź do http://192.168.1.1.
- W wyświetlonym oknie zlokalizuj i kliknij Ustawienia zaawansowane.
- Iść do NAT i kliknij na to.
- W następnym oknie wybierz Wyzwalanie portów.
- Utwórz i wypełnij wymagane wpisy po obu stronach (zgodnie z wymaganiami dostawcy VPN).
- Zastosuj zmiany i wyjdź z programu.
- Restart komputera.
- Sprawdź, czy problem został rozwiązany.
Uwaga: Ta poprawka została sprawdzona jako skuteczne obejście (do omawianego problemu) starego modemu Airtel „Beetel” (BXI 450). Możesz także wypróbować go na nowszych modemach / routerach i sprawdzić, czy działa.
Jeśli problem będzie się powtarzał, możesz wypróbować następne rozwiązanie.
3. Zmień porty lub dostawcę VPN
Nie wiadomo wielu, niektórzy dostawcy usług szerokopasmowych / routerów blokują porty VPN, takie jak PPTP i IPSec. Dlatego jeśli twoja sieć VPN działa na tych protokołach, problemem może być to, że porty połączeń są blokowane przez Airtel.
Aby rozwiązać ten problem, w takim przypadku konieczna może być zmiana sieci VPN na taką, która oferuje alternatywne protokoły lub porty połączeń, w szczególności OpenVPN (lub inne z protokołem OpenVPN). Niektóre z zalecanych VPN, których możesz użyć, to Cyberghost VPN, ExpressVPN i TorVPN.