Jedną z najważniejszych funkcji wiadomości e-mail jest podpis, który można dołączyć na końcu wiadomości e-mail i zawierający dane kontaktowe, pozdrowienia itp. Podpisy e-mail można ustawić w kliencie poczty e-mail, więc nie trzeba ich wpisywać za każdym razem, gdy jest przygotowywany nowy e-mail. Microsoft Outlook 2016/2013/2010 umożliwia integrację i zapisywanie podpisów e-mail. Aby utworzyć podpis zachowaj go do wykorzystania w przyszłości w Microsoft Outlook wykonaj następujące kroki.
Dodaj podpis e-mail w programie Microsoft Outlook
1. Aby utworzyć podpis e-mail w programie Outlook, kliknij przycisk Office, a następnie przejdź do Outlook> Opcje.
2) The Opcje programu Outlook okno dialogowe otworzy się po naciśnięciu przycisku opcji u dołu tego okna.
3) W oknie Opcje programu Outlook wybierz opcję e-mail znajdującą się w menu po lewej stronie, a po prawej stronie będą dostępne opcje podpisu. Kliknij na Podpisy przycisk tutaj.
4 Spowoduje to otwarcie Podpisy i artykuły stacjonarne okno. W Podpisy i artykuły stacjonarne dodaj swój podpis dla wybranego konta e-mail. Możesz dodać wiele podpisów tutaj i wybrać, który chcesz wyświetlić. Aby utworzyć nowe podpisy, kliknij Nowy przycisk.
5 Dodaj swój podpis pod Edytuj podpis pole tekstowe i kliknij przycisk OK. Możesz dodać obrazy, hiperłącza w podpisie oprócz tekstu. Po prostu przejdź do miejsca, w którym chcesz wstawić logo firmy i naciśnij Wstaw zdjęcie Ikona
Teraz Twój podpis osobisty pojawi się na końcu wiadomości e-mail wybranej w oknie dialogowym Podpisy i artykuły papiernicze.
Spójrz na te bezpłatne generatory podpisów e-mail, jeśli chcesz tworzyć profesjonalne podpisy e-mail.
Powiązane teksty:
- Nie można dodać podpisu w programie Microsoft Outlook
- Edytuj podpis aplikacji poczty & inne ustawienia.