Wielu użytkowników aktualizacji Windows 10 April Update skarżyło się na problemy z drukarką i skanerem. Sądząc z raportów dostępnych na forum Microsoft, problemy te są powszechne w urządzeniach drukujących i skanujących Samsung.
HP, nowy właściciel urządzeń Samsung, których dotyczy problem, już przekazał problem firmie Microsoft, ponieważ wystąpił on wkrótce po zainstalowaniu przez użytkowników najnowszej wersji systemu Windows 10 na swoich komputerach.
Minął miesiąc, odkąd nie korzystałem ze skanera. Wczoraj po próbie użycia nadal pojawiał się następujący komunikat: Błąd we / wy podczas komunikacji z urządzeniem. Poczekaj i spróbuj ponownie skanować. Jeśli to nie pomoże, wyłącz urządzenie, a następnie włącz je i poczekaj rozgrzewka. […]
Sprawdziłem w Internecie, wiele osób wydaje się mieć ten sam problem po powyższej aktualizacji systemu Windows. Skontaktowałem się również z HP, czyli nowym właścicielem drukarek Samsung, i powiedziano, że HP przekazał sprawę do Microsoft, ponieważ stało się to po ostatniej aktualizacji. HP twierdzi, że problem mikroprocesorów nie jest ich problemem.
Chociaż nie ma oficjalnego rozwiązania tego problemu, użytkownicy sugerowali kilka obejść, które mogą rozwiązać problem. Jeśli jednak chcesz rozwiązać problemy z drukarką i skanerem w systemie Windows 10 v1803, potrzebujesz również odrobiny szczęścia. Niemniej jednak wymienimy kilka rozwiązań sugerowanych przez użytkowników, ponieważ niektóre z nich mogą pomóc w rozwiązaniu problemu.
Napraw problemy z drukarką i skanerem w systemie Windows 10
1. Pobierz najnowsze sterowniki OEM dla systemu Windows
Użytkownicy zasugerowali, że pobranie najnowszego możliwego pakietu sterowników OEM dla systemu Windows może rozwiązać ten błąd. Po pobraniu zainstaluj pakiet sterowników w trybie zgodności.
2. Wyłącz Windows Defender
Inni użytkownicy sugerowali, że winowajcą może być program Windows Defender, a wyłączenie go podczas korzystania z drukarki lub skanera powinno rozwiązać problem.
3. Uruchom narzędzie do rozwiązywania problemów z drukarką i sprzętem
W rzadkich przypadkach uruchomienie wbudowanego narzędzia do rozwiązywania problemów z drukarką i sprzętem może pomóc w rozwiązaniu problemu. Przejdź do Ustawienia> Aktualizacja Bezpieczeństwo> Narzędzie do rozwiązywania problemów i uruchom te dwa narzędzia do rozwiązywania problemów.
Jeśli natrafiłeś na inne rozwiązania tego problemu, daj nam znać w komentarzach poniżej. Zaktualizujemy ten przewodnik, gdy tylko pojawią się nowe informacje.