Microsoft Office jest prawdopodobnie najbardziej znanym produktem Microsoft, oczywiście po samym Windows 10.
Ta rodzina oprogramowania klienckiego, oprogramowania serwerowego i usług oferuje szansę zrobienia praktycznie wszystkiego, czego potrzebujesz w środowisku biurowym.
Możesz pisać dokumenty, tworzyć prezentacje, pisać e-maile, tworzyć arkusze kalkulacyjne i więcej.
Oczywiście wszystko to ma swoją cenę, dlatego należy upewnić się, że licencja jest bezpieczna.
W związku z tym uzyskanie dostępu do któregokolwiek ze składników pakietu Microsoft Office zwykle odbywa się poprzez zalogowanie się przy użyciu nazwy konta i hasła.
Problem z hasłami polega na tym, że zwykle są one podatne na zapomnienie, co czasami może być naprawdę kłopotliwe.
Jak mogę odzyskać utracone hasło do pakietu Microsoft Office?
1. Użyj dedykowanego narzędzia do odzyskiwania hasła Microsoft Office
Zapominanie hasła do pakietu Microsoft Office to coś, co zdarza się częściej niż ktokolwiek chciałby to przyznać.
W związku z tym Internet jest pełen narzędzi programowych przeznaczonych specjalnie do odzyskiwania hasła do pakietu Microsoft Office.
Musisz jednak wiedzieć, że te narzędzia mogą odzyskać hasło tylko ze starszych wersji pakietu Microsoft Office.
Obejmują one:
- Microsoft Office 95
- Office 97 i 2000
- Microsoft Office XP i 2003
- Microsoft Office 2007
- Office 2013
Oto niektóre z najlepszych narzędzi do odzyskiwania hasła Microsoft Office, które można znaleźć w Internecie:
- Darmowy Kreator odzyskiwania haseł Word i Excel
- Word Password Recovery Master
- Elcomsoft Advanced Office Password Recovery
- Rozwal to!
- Odzyskiwanie hasła SmartKey Office
Pamiętaj, że większość z nich jest ukryta za zaporą i że darmowa wersja oferuje niewiele rzeczywistych funkcji.
Czy ponownie utraciłeś hasło do pakietu Microsoft Office? Nie obawiaj się, mamy najlepsze narzędzie do pracy!
2. Wykonaj odzyskiwanie hasła Office 365
Może to wydawać się najbardziej oczywistym wyborem, szczególnie dla osób korzystających z Office 365.
- Kliknij konto, do którego chcesz uzyskać dostęp, na ekranie logowania do Office 365
- Wprowadź swój adres e-mail
- Obok Hasło kliknij zapomniałem
- Wpisz swój adres e-mail i kliknij zapomniałem
- Wpisz swój adres e-mail i kliknij dalej
- Pod Jak chcesz zresetować hasło?, wybierz konto, na które chcesz wysłać zresetowanego e-maila
- Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie masz dostępu do innego konta e-mail, wybierz Opcja administratora mojego konta. Administrator konta otrzyma prośbę o zresetowanie hasła, a następnie może podać tymczasowe hasło.
- Wyślij wiadomość e-mail dotyczącą resetowania hasła
- Kliknij Wysłać email.
- W ciągu kilku minut otrzymasz link do resetowania hasła podana skrzynka odbiorcza
- Otwórz wiadomość e-mail i kliknij Zresetuj swoje hasło
Jednak ta metoda działa tylko wtedy, gdy masz Office 365.
Zatwierdź