Żądanie zostało zablokowane ze względów bezpieczeństwa komunikat może czasami pojawić się w przeglądarce i uniemożliwić pobieranie załączników lub odwiedzanie niektórych stron internetowych. Jest jednak sposób na rozwiązanie tego problemu, a dziś pokażemy Ci, jak to zrobić.
Czasami po przejściu do innej przeglądarki informacje nie są synchronizowane poprawnie. Może to prowadzić do różnych problemów ze względów bezpieczeństwa. Przyczyną tego problemu są niektóre typy plików, które są blokowane we wspólnych usługach e-mail lub wadliwe wtyczki. Istnieje jednak sposób na rozwiązanie tego problemu.
Jak mogę naprawić komunikat Zablokowany ze względów bezpieczeństwa w Gmailu
- Sprawdź typ pliku załącznika wiadomości e-mail
- Wyłącz dodatki
- Wyłącz VPN
1. Sprawdź typ pliku załącznika wiadomości e-mail
Niektóre załączniki mogą być blokowane przez twój serwis e-mail. Na przykład Gmail nie zezwala na załączniki zawierające skompresowane pliki, takie jak gz lub .bz2. Omówiliśmy już ten problem dogłębnie w naszych załącznikach e-mail RAR zablokowanych ze względów bezpieczeństwa w artykule Gmaila, więc koniecznie sprawdź to.
2. Wyłącz dodatki
W takim przypadku faktycznym winowajcą jest najprawdopodobniej ustawienie zabezpieczeń z zainstalowanego w pewnym momencie dodatku. Możesz wyłączyć wtyczki jeden po drugim, aż znajdziesz osobę odpowiedzialną za twoje problemy.
W przeglądarce Internet Explorer 11
- Otwórz Internet Explorera i kliknij Przybory ikona obok Przybory przycisk.
- Teraz kliknij Zarządzaj dodatkami.
- W panelu Pokaż kliknij Wszystkie dodatki, a następnie wybierz dodatek, który chcesz wyłączyć.
- Kliknij Wyłączyć wyłączyć dodatek;
- Uruchom ponownie Internet Explorera.
Dla Mozilli
- W przeglądarce Firefox kliknij przycisk menu i wybierz Dodatki, następnie kliknij Rozszerzenia płyta.
- Wybierz dodatek, który chcesz wyłączyć.
- Kliknij Wyłączyć przycisk (lub Usuń, jeśli chcesz na stałe odrzucić rozszerzenie).
- Kliknij Uruchom ponownie teraz, jeśli się pojawi. Twoje dane zostaną zapisane i przywrócone po ponownym uruchomieniu.
Dla Chrome
- W Chrome kliknij Menu ikona w prawym górnym rogu okna przeglądarki.
- Teraz wybierz Więcej narzędzi i wybierz Rozszerzenia.
- Odznacz Włączone aby wyłączyć rozszerzenie.
- Uruchom ponownie Chrome.
3. Wyłącz VPN
Jeśli używasz sieci VPN do maskowania adresu IP, Mozilla ograniczy dostęp do witryn, które próbujesz przeglądać. Wyłącz VPN i spróbuj ponownie uzyskać dostęp do strony internetowej. Ponadto możesz rozwiązać problem, zmieniając adres URL z http: // na https: //.
Jeśli przyczyną problemu był Twój VPN, być może możesz go naprawić za pomocą innego VPN. CyberGhost VPN to prosta i szybka sieć VPN, a jeśli chcesz chronić swoją prywatność podczas przeglądania Internetu, zalecamy wypróbowanie go.
Dlaczego warto wybrać CyberGhost?
Cyberghost dla Windows
- 256-bitowe szyfrowanie AES
- Ponad 3000 serwerów na całym świecie
- Świetny plan cenowy
- Doskonałe wsparcie
Pobierz teraz CyberGhost VPN
Mamy nadzieję, że te rozwiązania mogą pomóc w międzyczasie w jakich problemach napotkałeś podczas korzystania z przeglądarki?