Użytkownicy Dropbox mogą przenieść folder Dropbox do alternatywnych lokalizacji dysku twardego.
Jednak niektórzy użytkownicy mówili w postach na forum, że nie mogą przenosić folderów Dropbox do różnych partycji na dyskach twardych.
Podczas próby przeniesienia folderów Dropbox pojawia się następujący komunikat o błędzie: „Niektórych plików nie można przenieść. Wybierz nową lokalizację lub zamknij niektóre otwarte pliki i spróbuj ponownie. ”
Użytkownicy nie mogą przenosić folderów Dropbox, gdy wystąpi ten błąd.
Jak użytkownicy mogą naprawić błąd „Niektórych plików nie można przenieść”?
1. Zamknij uruchomione oprogramowanie
- Po pierwsze, pamiętaj, że może wystąpić błąd „Niektórych plików nie można przenieść”, ponieważ pliki w folderze Dropbox mogą być w użyciu. Użytkownicy mogą zamknąć więcej oprogramowania, klikając pasek zadań prawym przyciskiem myszy i wybierając Menadżer zadań.
- Następnie kliknij kartę Procesy pokazaną bezpośrednio poniżej.
- Zamknij wszystkie programy wymienione w obszarze Aplikacje, wybierając je i klikając ich Zakończ zadanie guziki.
- Ponadto zamknij oprogramowanie innych producentów wymienione w obszarze Procesy w tle, klikając ich Zakończ zadanie guziki.
2.Upewnij się, że partycjom napędowym nie brakuje miejsca
Błąd „Niektórych plików nie można przenieść” może wynikać z niewystarczającej ilości miejsca na dysku twardym. Dlatego użytkownicy, którzy próbują przenieść swoje foldery Dropbox na dyski, mogą potrzebować zwolnienia miejsca na partycjach.
Istnieje wiele sposobów na zwolnienie miejsca na dysku, ale odinstalowanie zbędnego oprogramowania jest zwykle najlepszym sposobem na zrobienie tego.