HoloLens nie łączy się z Wi-Fi? Spróbuj tego!

HoloLens to bardzo popularne urządzenie wśród ludzi. Ten gadżet rzeczywistości mieszanej może stworzyć środowisko, w którym obiekty fizyczne wchodzą w interakcje z elementami cyfrowymi.

Pomimo swojej futurystycznej natury, HoloLens jest nękany jednymi z najczęstszych błędów. Wielu użytkowników zgłosiło, że urządzenie nie łączy się z Wi-Fi.

Ponadto sporo osób napotkało błąd z adresem IP HoloLens. Innymi słowy, adres nie działa.

Na szczęście mamy rozwiązania tego poważnego problemu i dzisiaj pokażemy Ci, co zrobić, jeśli HoloLens nie łączy się z Wi-Fi.

Co mogę zrobić, jeśli adres IP HoloLens nie działa?

1. Upewnij się, że twoje połączenie internetowe działa poprawnie

Przed wypróbowaniem bardziej technicznego rozwiązania sprawdź połączenie sieciowe. Upewnij się, że wszystko jest w porządku z routerem Wi-Fi. Uruchom ponownie urządzenie, wyłączając je i włączając po 30 sekundach.

Sprawdź, czy inne urządzenia (takie jak komputer i telefon komórkowy) mogą łączyć się z Wi-Fi.

Pisaliśmy już obszernie o problemach z Wi-Fi. Dodaj tę stronę do zakładek, jeśli będziesz jej potrzebować później.

Jeśli wszystko wygląda dobrze z połączeniem Wi-Fi, przejdź do następnego rozwiązania poniżej.

2. Wyłącz zaporę ogniową

Wiele osób twierdziło, że mogą uzyskać dostęp do urządzenia za pośrednictwem portalu urządzenia, ale nie mogą połączyć się z aplikacjami, takimi jak Fologram na HoloLens. Przyczyną tego problemu może być zapora sieciowa.

Wyłącz więc zaporę systemu Windows i / lub zaporę innej firmy, a następnie wykonaj czynności opisane poniżej.

  1. Uruchom ponownie HoloLens.
  2. Wyczyść wszystkie pływające okna aplikacji (kafelki).
  3. Uruchom ponownie komputer.
  4. Upewnij się, że HoloLens i komputer są w tej samej sieci Wi-Fi.
  5. Uruchom ponownie aplikację Fologram i spróbuj się połączyć.

3. Wyłącz każdą dodatkową sieć

Jeśli powyższe rozwiązanie nie zadziałało, spróbuj wyłączyć inne sieci, które nie są podłączone do HoloLens.

  1. Iść do Panel sterowania, następnie wybierz Sieć i Internet, i wtedy Połączenia sieciowe.
  2. Kliknij Zmień ustawienia adaptera.
  3. Wyłącz każdą sieć, która nie jest podłączona do tej samej sieci, co Twój HoloLens.
  4. Uruchom ponownie HoloLens i komputer.

Wniosek

Brak możliwości podłączenia HoloLens do Wi-Fi to poważny problem, który powoduje, że urządzenie nie nadaje się do użytku. Na szczęście mamy dla Ciebie kilka rozwiązań. Sprawdź połączenie sieciowe, wyłącz zaporę lub wyłącz sieć dodatkową.

Czy nasze rozwiązania pomogły ci rozwiązać problem? Czy znalazłeś inny sposób na połączenie HoloLens z Wi-Fi? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej!

Link do głównej publikacji