Google Mail, jak naprawić błędy związane z załącznikiem Gmaila

Gmail, jak każda inna nowoczesna usługa poczty e-mail, obsługuje załączniki plików, które są następnie wysyłane wraz z wiadomością e-mail do adresata wiadomości. Załączniki plików muszą zostać przesłane i spełniać określone kryteria, zanim zostaną dołączone lub dodane do wiadomości e-mail. Nie można na przykład wysyłać plików wykonywalnych bezpośrednio przez Gmaila.

Podczas próby przesłania załączników do Gmaila użytkownicy mogą otrzymać komunikaty o błędach, takie jak „Załącznik nie powiódł się” lub „Załącznik nie powiódł się. Przyczyną może być serwer proxy lub zapora ogniowa”.

Ten przewodnik to zbiór poprawek i sugestii, które mogą pomóc rozwiązać załącznik nie powiódł się rodzaj wiadomości w Gmailu. Awarie załączników mają różne przyczyny, co oznacza, że ​​nie ma jednej dostępnej poprawki, która rozwiązałaby wszystkie problemy.

załącznik nie powiódł się, może to być spowodowane proxy lub zaporą ogniową

Proponuję wypróbować każdą metodę samodzielnie, wracając do okna tworzenia wiadomości i próbując dodać załącznik. Jeśli zadziała gratulacje, oznacza to, że załącznik nie powiódł się. Jeśli nie wypróbuje następnej opcji w linii.

Podstawowa pomoc nie powiodła się

Przed wypróbowaniem zaawansowanych wskazówek w następnej sekcji możesz wypróbować następujące wskazówki.

Adobe Flash

Upewnij się, że korzystasz z najnowszej wersji Adobe Flash. Domyślny program do przesyłania załączników używa Flasha do przesyłania plików. Stare wersje Flash mogą nie być obsługiwane przez program przesyłający lub zwracać komunikaty o błędach.

Odwiedź tę stronę, aby sprawdzić wersję Flash i porównać ją z najnowszą wersją Flash opublikowaną na tej samej stronie.

Przeglądarka internetowa

  • Upewnij się, że masz zainstalowaną najnowszą wersję przeglądarki internetowej. W zależności od przeglądarki możesz sprawdzić aktualizacje bezpośrednio w przeglądarce lub odwiedzić witrynę programisty, aby sprawdzić, czy korzystasz z najnowszej wersji.
  • Możesz również rozważyć zmianę przeglądarki, aby sprawdzić, czy to rozwiąże problem.
  • Upewnij się, że Twoja przeglądarka nie jest w trybie offline, zwłaszcza jeśli używasz przeglądarki Microsoft Internet Explorer.
  • Spróbuj wyłączyć serwer proxy przeglądarki internetowej, jeśli jest skonfigurowany.

Program do przesyłania załączników

Gmail ma opcję przejścia z zaawansowanego programu do przesyłania na podstawowy program do przesyłania załączników. Można to zrobić, klikając ikonę koła zębatego w prawym górnym rogu ekranu i wybierając Ustawienia poczty. Zlokalizuj załączniki na karcie Ogólne i przełącz tam Zaawansowane funkcje załączników na Podstawowe funkcje załączników.

załączniki

Inny komputer

Może masz dostęp do drugiego komputera, najlepiej w innym miejscu. Możesz spróbować przesłać załączniki na ten komputer, aby sprawdzić, czy również nie wystąpił problem z załącznikiem.

Jeśli nie wiesz, że nie jest to związane z kontem, ale związane z siecią lub komputerem. Następnie możesz sprawdzić ustawienia zapory i oprogramowania zabezpieczającego, aby upewnić się, że nie przeszkadzają one podczas przesyłania załączników do Gmaila.

Zaawansowane porady Naprawianie załączników Nieudane wiadomości

E-mail na pulpicie

Korzystanie z Gmaila przez Internet to tylko jedna opcja dla użytkowników. Możesz alternatywnie pobrać i zainstalować stacjonarnego klienta poczty e-mail, takiego jak Thunderbird lub Microsoft Outlook. Konfiguracja nie jest trudna. Aby uzyskać pomoc, zobacz Konfigurowanie kont e-mail w Thunderbird 3.

Wyłączanie HTTPS

Należy pamiętać, że zwykle nie zaleca się wyłączania HTTPS. Możesz spróbować, jeśli wypróbowałeś wszystkie inne opcje.

Możesz go wyłączyć na kartach Ogólne w ustawieniach Gmaila. Zlokalizuj połączenie przeglądarki u góry i przełącz z Zawsze używaj HTTPS na Nie zawsze używaj HTTPs.

zawsze używaj https

Skontaktuj się z Google

Chociaż nie można powiedzieć, że Google zareaguje na Twój raport, może to być lepsze niż natychmiastowe poddanie się rozwiązaniu problemu.

Przejdź do formularza kontaktowego pomocy technicznej Gmaila i wyślij do Google wiadomość e-mail z informacją, co dokładnie się dzieje i co próbujesz do tej pory.

Słowa końcowe

Istnieje wiele rozwiązań umożliwiających rozwiązanie problemów z przesyłaniem załączników w Gmailu. Jeśli nic nie pomoże, możesz rozważyć użycie innej usługi e-mail po przetestowaniu, czy działa tam przesyłanie załączników.

Czy kiedykolwiek miałeś problemy z przesyłaniem załączników do Gmaila? Jeśli tak, to czy rozwiązałeś te problemy?

Link do głównej publikacji