Brak tekstu po aktualizacji do Windows 10 Creators Update [FIX]

Windows 10 Creators Update to zdecydowanie kamień milowy w historii komputerów osobistych. Firma Microsoft wyposażyła ten system operacyjny w szereg niespotykanych wcześniej funkcji i ulepszeń, torując drogę nowej erze w branży. Ale nawet po miesiącach testów aktualizacja Creators Update nie jest idealna. Wielu użytkowników, którzy zaktualizowali swoje komputery, zgłasza różne problemy techniczne, od problemów z instalacją po problemy z czarnym ekranem. Niektóre z tych błędów dotyczą znacznej liczby użytkowników, podczas gdy inne rzadko się zdarzają.

Zidentyfikowaliśmy problem polegający na tym, że w Eksploratorze i Panelu sterowania nie ma tekstu. Oto jak jeden użytkownik opisuje problem:

Zaktualizowałem system Windows 10 do najnowszej wersji. Po aktualizacji nie widzę tekstu w Eksploratorze (brak nazw folderów i plików), wyświetlane są tylko ikony. Ten sam problem dotyczy starego Panelu sterowania. Z drugiej strony działa nowe menu ustawień oraz start menu. Próbowałem ponownie uruchomić, zmieniłem angielski z polskiego na angielski iz powrotem na polski. Utworzyłem również nowe konto, ale jest ten sam problem. Jak to naprawić? To jest naprawdę denerwujące.

Co zrobić, jeśli brakuje tekstu w aktualizacji Windows 10 Creators Update

  1. Uruchom skanowanie SFC
  2. Odinstaluj zaporę Comodo
  3. Zresetuj komputer do wartości fabrycznych

Rozwiązanie 1 — Uruchom skanowanie SFC

  1. Idź do Start, wpisz cmd,  wybierz Wiersz polecenia, a następnie Uruchom jako administrator.
  2. Wpisz polecenie sfc / scannow, naciśnij Enter, a następnie poczekaj na zakończenie procesu skanowania.

Rozwiązanie 2 — Odinstaluj zaporę Comodo

Wielu użytkowników dotkniętych tym problemem potwierdza, że ​​odinstalowanie zapory rozwiązuje ten problem. Wygląda na to, że obecnie nie ma zgodności między aktualizacją Windows 10 Creators Update a Comodo.

Mam ten sam problem. Odinstalowanie comodo rozwiązuje problem!

Rozwiązanie 3 — Zresetuj komputer do wartości fabrycznych

Jeśli odinstalowanie klienta Comodo Firewall nie pomoże, zawsze możesz spróbować naprawić instalację za pomocą rozruchowego napędu nośnika lub, co jeszcze lepsze, przywrócić poprzednią wersję Windows 10. Możesz także znaleźć środek i zresetować komputer do wartości fabrycznych. Jeśli nie masz pewności, jak to zrobić, wykonaj następujące kroki:

  1. Otwórz ustawienia.
  2. Wybierz Aktualizuj Bezpieczeństwo.
  3. Wybierz Odzyskiwanie z lewego panelu.
  4. Kliknij Wróć do poprzedniej wersji systemu Windows 10 lub Zresetuj ten komputer.
  5. Postępuj zgodnie z dalszymi instrukcjami, po prostu nie zapomnij wcześniej wykonać kopii zapasowej danych.

Czy napotkałeś inne problemy związane z tekstem w Aktualizacji dla twórców? Powiedz nam w sekcji komentarzy poniżej.

Link do głównej publikacji