Podczas korzystania z konsoli Xbox możesz mieć problemy ze sprzętem lub oprogramowaniem używanym podczas grania. Czasami może to być sama gra lub możesz napotkać błędy, takie jak Błąd Xbox 8015D000.
Chociaż możliwe jest uzyskanie niektórych znaczeń dla większości błędów napotykanych podczas korzystania z konsoli, nie wszystkie z nich są koniecznie uwzględnione, ale mamy wszystko, czego potrzebujesz, aby dowiedzieć się, dlaczego pojawia się błąd 8015D000 na konsoli Xbox i jak to naprawić to.
Błąd 8015D000 zwykle występuje, gdy zmieniasz konto Microsoft powiązane z kontem Xbox Live na konsoli Xbox 360, i wyświetla się następujący komunikat o błędzie: „Nie można teraz pobrać tego profilu. Kod stanu 8015D000. ”
Może to oznaczać, że występują problemy z usługą Xbox Live, takie jak wprowadzenie nieprawidłowego adresu e-mail lub nieprawidłowego hasła lub, z drugiej strony, problem z kontem Microsoft.
Aby rozwiązać błąd Xbox 8015D000, wypróbuj poniższe rozwiązania, jeśli ponowne uruchomienie konsoli nie pomoże.
POPRAWKA: Błąd Xbox 8015D000
- Sprawdź alerty serwisowe
- Sprawdź swoje hasło i zaloguj się
- Potwierdź, że twoje konto jest aktywne
- Sprawdź, czy używasz właściwego konta Microsoft
- Użyj innego konta Microsoft
- Zresetuj swoje hasło
1. Sprawdź alerty serwisowe
Jeśli na konsoli pojawia się błąd Xbox 8015D000, pierwszą rzeczą do zrobienia jest sprawdzenie strony z alertami o stanie usługi Xbox Live lub jeśli jesteś na stronie Xbox, sprawdź, czy wyświetla się alert usługi. Jeśli są jakieś alerty, możesz poczekać kilka, zanim spróbujesz ponownie użyć konsoli.
Jeśli dana usługa lub aplikacja jest wyłączona, skontaktuj się z firmą Microsoft, aby powiadomić Cię o ponownym uruchomieniu. Możesz kliknąć Powiadom mnie, gdy ta usługa lub aplikacja będzie działać pod nazwą usługi lub aplikacji.
2. Sprawdź swoje hasło i zaloguj się
Jak wspomniano wcześniej, błąd Xbox 8015D000 może wystąpić, gdy wprowadzisz nieprawidłowe dane logowania, takie jak adres e-mail lub hasło. Upewnij się, że wprowadziłeś prawidłowe dane logowania i spróbuj ponownie.
3. Potwierdź, że twoje konto jest aktywne
Firma Microsoft zawsze sprawdza nietypowe działania w witrynie Outlook.com lub Hotmail.com, więc jeśli wykryje lub zauważy takie dziwne działania, Twoje konto może zostać tymczasowo zablokowane dla własnej ochrony. Jeśli Twoje konto zostało zablokowane, przejdź do account.live.com i zaloguj się, a następnie postępuj zgodnie z instrukcjami, aby cofnąć / usunąć blok. Gdy twoje konto będzie aktywne, spróbuj ponownie.
4. Sprawdź, czy używasz właściwego konta Microsoft
Jeśli masz wiele kont Microsoft, możesz próbować zalogować się przy użyciu niewłaściwego. Musisz zalogować się na konto powiązane z tagiem gracza. Aby upewnić się, że używasz właściwego, wykonaj następujące czynności:
- Przejdź na górę dowolnej strony Xbox.com i zaloguj się
- Użyj tego samego adresu e-mail i hasła do konta Microsoft, którego próbujesz użyć na konsoli Xbox
- Jeśli występują problemy z kontem Microsoft, postępuj zgodnie z instrukcjami, aby je rozwiązać.
- Jeśli jesteś zalogowany do niewłaściwego tagu gracza lub Microsoft poprosi cię o utworzenie nowego konta, prawdopodobnie używasz niewłaściwego konta Microsoft.
— POWIĄZANE: 6 najlepszych aplikacji audio w tle na konsolę Xbox One
5. Użyj innego konta Microsoft
Jeśli używane konto Xbox Live jest kontem podrzędnym, możesz z niego korzystać i zalogować się przy użyciu poświadczeń konta Microsoft dziecka. Poświadczenia te muszą być takie same, jak dane użyte do utworzenia tego konta.
6. Zresetuj hasło
Ponieważ błąd Xbox 8015D000 może wystąpić po wpisaniu nieprawidłowych danych logowania, takich jak adres e-mail lub hasło, możesz zresetować hasło do konta Microsoft, jeśli go nie pamiętasz, przed uzyskaniem dostępu do usługi Xbox Live.
Czy te rozwiązania pomogły ci rozwiązać problem z błędem Xbox 8015D000? Podziel się swoim doświadczeniem lub innym problemem, pozostawiając komentarz w sekcji poniżej.