Wielu właścicieli Amazon Fire TV zgłosiło, że Amazon Fire Stick nie instaluje aplikacji. Jest to poważny problem, ponieważ nie będziesz mieć dostępu do żadnej treści.
Istnieje jednak sposób, aby poradzić sobie z tym błędem raz na zawsze, a dziś pokażemy, jak to zrobić.
Co zrobić, gdy Amazon Fire Stick nie instaluje aplikacji?
1. Sprawdź ustawienia zamawiania 1-Click
- Zaloguj się do swojego konta Amazon.
- Teraz przejdź do Ustawienia 1-Click strona.
- Upewnij się, że zamówienie 1-Click jest włączone.
- Jeśli Twoja lokalizacja jest nieprawidłowa, koniecznie ją zmień.
- Zapisz zmiany i sprawdź, czy problem został rozwiązany.
2. Upewnij się, że konfiguracja 1-Click jest skonfigurowana
- Przejdź do swojego konta Amazon.
- Udaj się do Treść i urządzenia> Preferencje.
- Jeśli konfiguracja 1-Click nie jest wybrana, koniecznie dodaj niezbędne szczegóły i sprawdź, czy to pomoże.
Potrzebujesz większej przepustowości na Amazon Fire Stick? Wypróbuj te proste poprawki!
Ponadto spróbuj uzyskać dostęp do tej strony w lokalnej wersji Amazon.
Kilku użytkowników zgłosiło, że naprawili problem, odwiedzając regionalną stronę Amazon.
Po wykonaniu powyższych instrukcji poproszono ich o przeniesienie treści cyfrowych do wersji regionalnej.
Po wykonaniu tej czynności problem został rozwiązany.
3. Spróbuj pobrać aplikacje ze strony Amazon
Jest to proste obejście, ale może pomóc, jeśli nie możesz zainstalować aplikacji na Amazon Fire Stick.
- Iść do Amazon’s Appstore strona internetowa w przeglądarce.
- Wybierz Fire TV z sekcji Typ urządzenia w lewym okienku.
- Wybierz aplikację, którą chcesz pobrać.
- Zestaw Dostarczyć do jak twoje Amazon Fire TV urządzenie i kliknij Ściągnij aplikację.
W większości przypadków nie można instalować aplikacji na Amazon Fire Stick, ponieważ ustawienia 1-Click są nieprawidłowe, ale po ich dostosowaniu problem powinien zniknąć.
Jeśli uważasz, że ten artykuł był pomocny, daj nam znać, zostawiając komentarz poniżej.