Alerty dźwiękowe Waze nie działają? Oto, co musisz zrobić

Jedną z największych różnic między Waze a innym oprogramowaniem do nawigacji GPS jest system alertów.

Nie zapomnij dodać białej listy do naszej witryny. Powiadomienie nie zniknie, dopóki tego nie zrobisz.

Nienawidzisz reklam, my to rozumiemy. My także. Niestety, jest to jedyny sposób, abyśmy nadal dostarczali znakomitą zawartość i wskazówki, jak rozwiązać największe problemy techniczne. Możesz wesprzeć nasz zespół 30 członków w kontynuowaniu ich pracy, umieszczając naszą listę na białej liście. Wyświetlamy tylko kilka reklam na stronie, nie utrudniając dostępu do treści.

Dodam twoją stronę do białej listy, nie obchodzi mnie to

Waze korzysta z systemu wprowadzania danych użytkownika, który pozwala na ciągłe ostrzeganie o fotoradarach, policji, ostrzeżeniach o prędkości itp. Oczywiście obowiązują również ograniczenia prędkości i zwykłe ostrzeżenia o jeździe.

Ale wielu wazerów narzeka, że ​​alarmy dźwiękowe nie działają i otrzymują jedynie wizualne aktualizacje o zagrożeniach.

Jeśli napotkałeś ten sam problem, musisz pamiętać o kilku rzeczach.

Co mogę zrobić, jeśli powiadomienia dźwiękowe w Waze nie zawsze działają?

1. Ogólne wskazówki

alarmy dźwiękowe waze nie działają

  1. Upewnij się, że dźwięk jest włączony. Wybierz Waze> Ustawienia> Głos dźwięk> Dźwięki> wybierz Tylko alarmy lub Włącz.
  2. Podnieś poziom głośności w aplikacji.
  3. Sprawdź, czy masz wybrany głos Waze.
  4. Zamknij, a następnie uruchom ponownie aplikację Waze. Ponadto możesz także ponownie uruchomić urządzenie.
  5. Jeśli Waze jest podłączony do Android Auto lub Apple CarPlay, upewnij się, że poziom głośności jest na odpowiednim poziomie i że żadne inne ustawienia samochodu nie blokują dźwięku.

2. Waze nie ostrzega policji

Waze dźwięk ostrzeżenia policji nie działa
Przede wszystkim upewnij się, że powiadomienia są WŁĄCZONE, a głośność jest zwiększona.

Jeśli Waze nie ostrzega policji, możliwe, że zostało to zgłoszone po drugiej stronie drogi. W takim przypadku aplikacja Cię nie ostrzeże.

Innym możliwym problemem może być fakt, że masz niepełne pobieranie pakietu głosowego. Jeśli w pakiecie głosowym brakuje klipu dźwiękowego dla policji, nie usłyszysz żadnego powiadomienia.

Aby to naprawić, musisz połączyć się z Wi-Fi i zmienić głos Waze. Pozwól mu pobrać, a następnie przywróć domyślny głos, którego używasz, i pozwól mu w pełni pobrać ponownie.

3. Waze nie ostrzega fotoradarów

dźwięk ostrzeżenia o fotoradarach waze nie działa
Jeśli Waze nie ostrzega o fotoradarach i fotoradarach, najpierw musisz dowiedzieć się kilku rzeczy:

  1. Aby otrzymać dowolnego króla powiadomień, kamera musi być w kierunku jazdy.
  2. Waze powiadomi Cię o kamerze, jeśli jest ona ważna, jest w kierunku jazdy i przekraczasz limit prędkości. Pamiętaj, że aplikacja nie będzie ostrzegać Cię dźwiękiem, jeśli przekroczysz dozwoloną prędkość.
  3. Ostatni wazer, który dokonał edycji kamery, ustawia ją na swoją pozycję. Użytkownik niższej rangi nie będzie mógł edytować ani usunąć aparatu.

Najważniejsze rzeczy, o których musisz pamiętać, to to, że kamera musi zostać potwierdzona przez edytora, a będziesz otrzymywać alerty dźwiękowe tylko wtedy, gdy przekroczysz limit prędkości tego aparatu.

Jeśli komunikaty głosowe są uszkodzone, możesz ponownie zainstalować klienta lub wyczyścić pamięć podręczną i pamięć. Możesz to zrobić, wykonując następujące czynności:

  1. Na urządzeniu z Androidem przejdź do Ustawienia.
  2. Nawigować do Aplikacje powiadomienia.
  3. Stuknij w dolnej części ekranu Zobacz wszystkie aplikacje.
  4. Szukaj Waze i dotknij go.
  5. A potem Przechowywanie.
  6. Stuknij w WYCZYŚĆ PAMIĘĆ PODRĘCZNĄ a następnie CZYSTE PRZECHOWYWANIE. Potwierdź, dotykając dobrze.

Następnie zaloguj się ponownie w aplikacji Waze i sprawdź, czy alerty działają poprawnie.

Te same kroki można wykonać, jeśli w Waze nie ma żadnych alertów dźwiękowych lub jeśli głośność jest zbyt niska, nawet gdy głośność urządzenia jest całkowicie zwiększona.

Większość problemów z dźwiękiem i alertami w Waze jest spowodowana niewłaściwymi ustawieniami lub uszkodzonymi pakietami dźwiękowymi. Wyczyszczenie pamięci podręcznej lub ponowna instalacja aplikacji powinny rozwiązać te problemy.

Jeśli masz inne sugestie lub pytania, zostaw je w sekcji komentarzy poniżej, a my je sprawdzimy.

Link do głównej publikacji