Administrator popełnił błąd zmian w Outlooku [ROZWIĄZANE]

Wielu użytkowników programu Outlook napotkało poważny problem ze swoim klientem e-mail. Kilku użytkowników napotkało komunikat o błędzie „Administrator programu Microsoft Exchange dokonał zmiany, która wymaga zamknięcia i ponownego uruchomienia programu Outlook”.

Ten problem pojawił się, gdy użytkownicy przenieśli się z poprzednich wersji do programu Outlook 2016.

Nie musisz się jednak martwić tym problemem. Dzisiaj pokażemy Ci, co zrobić, jeśli napotkasz ten błąd w Outlooku.

Jak mogę naprawić błąd administratora w Outlooku?

1. Ponownie skonfiguruj konto e-mail Exchange

  1. W Outlooku kliknij Plik, wybierz Ustawienia konta, a następnie Ustawienia konta.
  2. Wybierz konto e-mail Exchange, a następnie kliknij Napraw.
  3. Kliknij przycisk Dalej w oknie dialogowym Napraw konto.
  4. Uruchom ponownie program Outlook po zakończeniu procesu.

Uszkodzony profil programu Outlook w systemie Windows 10? Nie panikuj! Sprawdź ten przewodnik, aby rozwiązać problem!

2. Utwórz nowy profil programu Outlook

  1. Otwórz Panel sterowania.
  2. Kliknij Dodaj.
  3. W polu Nazwa profilu wpisz nową nazwę profilu.
  4. Następnie w odpowiednich polach wpisz główny adres e-mail i hasło. Po wprowadzeniu informacji kliknij Dalej.
  5. Kliknij przycisk Zakończ na końcu w oknie dialogowym Dodaj konto.

Nie usuwaj istniejącego profilu, ponieważ może być potrzebny w przyszłości. Jeśli to rozwiązanie nie działa, wypróbuj poniższe.

3. Przywróć starszą wersję programu Outlook

  1. Otwórz Panel sterowania.
  2. Wybierz Programy i funkcje.
  3. Następnie kliknij Wyświetl zainstalowane aktualizacje.
  4. Następnie na liście zainstalowanych aktualizacji zlokalizuj, a następnie wybierz aktualizację, którą chcesz odinstalować.
  5. Kliknij Odinstaluj.

Wniosek

Jak widać, dzięki naszym rozwiązaniom możesz szybko rozwiązać problem. Ponownie skonfiguruj konto e-mail Exchange, utwórz nowy profil programu Outlook i przejdź do starszej wersji programu Outlook.

Jeśli problem będzie się powtarzał, skontaktuj się z zespołem pomocy technicznej firmy Microsoft w celu uzyskania bardziej technicznego lub konkretnego rozwiązania.

Czy nasze rozwiązania Ci pomogły? Jak rozwiązałeś błąd? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej!

Link do głównej publikacji