Waze jest używany przez większość ludzi do bezstresowej dojazdy każdego dnia. Aplikacja oferuje z wyprzedzeniem informacje o ruchu drogowym i powiadomienia o przekierowaniu drogi, aby zaoszczędzić czas. Czasami funkcja kontaktów w Waze może nie działać, co powoduje, że Waze nie łączy się z kontaktami.
Nie zapomnij dodać białej listy do naszej witryny. Powiadomienie nie zniknie, dopóki tego nie zrobisz.
Nienawidzisz reklam, my to rozumiemy. My także. Niestety, jest to jedyny sposób, abyśmy nadal dostarczali znakomitą zawartość i wskazówki, jak rozwiązać największe problemy techniczne. Możesz wesprzeć nasz zespół 30 członków w kontynuowaniu ich pracy, umieszczając naszą listę na białej liście. Wyświetlamy tylko kilka reklam na stronie, nie utrudniając dostępu do treści.
Dodam twoją stronę do białej listy, nie obchodzi mnie to
Wielu użytkowników skarży się na brak możliwości zobaczenia swoich kontaktów w aplikacji Waze na Reddit.
Nie możesz dodać numeru telefonu lub znajomych?
Jedyną opcją, którą mam w moich ustawieniach, jest połączenie z Facebookiem i edycja mojego adresu e-mail. Dzieje się tak dopiero od kiedy zaktualizowałem swój telefon
Wykonaj czynności opisane w tym artykule, aby rozwiązać problem braku połączenia Waze z kontaktami w urządzeniu.
Jak naprawić Waze nie łączący się z kontaktami
1. Sprawdź uprawnienia aplikacji
- Jeśli korzystasz z urządzenia z Androidem, sprawdź, czy aplikacja wymagała pozwolenia na dostęp do kontaktów.
- W telefonie przejdź do ekranu głównego i kliknij Ustawienia
- Przewiń w dół do Aplikacje Sekcja.
- Stuknij w Pozwolenie opcja.
- Przewiń w dół i dotknij Kontakty. Poczekaj, aż urządzenie załaduje wszystkie aplikacje, które mają dostęp do twoich kontaktów.
- Przewiń aplikacje i sprawdź, czy Waze aplikacja wymaga pozwolenia.
- Przełącz przełącznik po prawej stronie, aby włączyć Łączność dostęp do Waze
- Blisko ustawienia.
- Wznowienie Waze i sprawdź wszelkie ulepszenia.
Mapa Waze zniknęła? Odzyskaj go w kilku prostych krokach
2. Wyczyść pamięć podręczną aplikacji Waze
- Jeśli problem nadal występuje, spróbuj wyczyścić pamięć podręczną aplikacji Waze w Ustawieniach.
- Ciągnąć Szuflada aplikacji i dotknij Ustawienia
- Przewiń w dół do Aplikacje Sekcja.
- Stuknij w Zarządzać aplikacjami i pozwól urządzeniu załadować wszystkie zainstalowane aplikacje.
- Znajdź i dotknij aplikacji Waze.
- Stuknij w Wyczyść dane opcja na dole.
- Wybierz «Wyczyść pamięć podręczną”I dotknij Tak.
- Stuknij w Wymuszone zatrzymanie przycisk i wybierz Tak.
- Uruchom ponownie aplikację Waze i sprawdź, czy kontakty się ponownie synchronizują.
3. Przyznaj dostęp do kontaktów
- Jeśli używasz urządzenia z iOS, aby przyznać dostęp do swoich kontaktów lub znajomych, musisz zweryfikować swój numer telefonu w Waze.
- Na urządzeniu z iOS uruchom aplikację Waze.
- Stuknij w Menu i wybierz Ustawienia
- Stuknij w Konto i login.
- Wybierz Numer telefonu. Wpisz swój numer telefonu i dotknij Wyślij.
- Otrzymasz kod weryfikacyjny. Wprowadź kod weryfikacyjny, który powinien dać dostęp do twoich kontaktów.
- Uruchom ponownie aplikację i zaloguj się.
- Stuknij w Przyjaciele ikonę w prawym dolnym rogu i dotknij „Zezwól na dostęp do kontaktów„.
4. Zainstaluj ponownie Waze
- Jeśli problem będzie się powtarzał, problem może dotyczyć aplikacji i może wymagać ponownej instalacji.
- Na ekranie głównym dotknij i przytrzymaj ikonę Waze, a następnie wybierz Odinstaluj
- Wybierz tak aby potwierdzić swoje działanie.
- Otwórz sklep z aplikacjami i zainstaluj ponownie aplikację Waze. Po instalacji Waze automatycznie przywróci dane Waze po zalogowaniu się do aplikacji.