Chociaż Microsoft Outlook radzi sobie z różnymi kontami e-mail, czasem możesz napotkać problemy podczas wysyłania lub odbierania wiadomości e-mail. Jeśli Twój e-mail nie jest wysyłany lub nie otrzymasz go nawet po dłuższym okresie, być może nadszedł czas, aby sprawdzić kilka rzeczy. Ten post pomoże ci, jeśli otrzymasz ten komunikat o błędzie:
Zgłoszony błąd (0x80042108): Program Outlook nie może połączyć się z serwerem poczty przychodzącej (POP3). Jeśli nadal otrzymujesz tę wiadomość, skontaktuj się z administratorem serwera lub dostawcą usług internetowych (ISP)
W większości przypadków nie można rozwiązać tego problemu, kontaktując się z usługodawcą internetowym lub administratorem serwera. Ten błąd występuje, gdy program antywirusowy lub dowolna osłona bezpieczeństwa zachowuje się nieoczekiwanie. Proste rozwiązanie to usuń integrację skanera antywirusowego z programem Outlook.
Zgłoszony błąd (0x80042108): Program Outlook nie może połączyć się z serwerem poczty przychodzącej (POP3)
Jak wspomniano wcześniej, musisz usunąć całą osłonę bezpieczeństwa lub integrację programu Outlook z programem antywirusowym. W większości przypadków program antywirusowy wykorzystuje dodatek do skanowania wszystkich wiadomości e-mail w poszukiwaniu różnych podejrzanych kodów lub plików. Innymi słowy, chroni cię przed wirusami, oprogramowaniem ransomware, adware itp. Musisz jednak tymczasowo wyłączyć program antywirusowy, aby sprawdzić, czy mogą wysyłać lub odbierać wiadomości e-mail. Aby usunąć dodatek, musisz przejść do Plik> Opcje> Dodatki w Microsoft Outlook.
Tutaj powinieneś znaleźć Iść przycisk, który musisz kliknąć.
Następnie wybierz wszystkie dodatki związane z twoim programem antywirusowym lub inną tarczą bezpieczeństwa i kliknij Usunąć przycisk.
Następnie będziesz mógł robić wszystkie rzeczy bez żadnych błędów.
Czy usunięcie integracji antywirusowej jest bezpieczne?
Podczas usuwania integracji antywirusowej z programu Outlook możesz martwić się o bezpieczeństwo komputerów. Jednak, jak twierdzą niektórzy specjaliści od bezpieczeństwa, dobrze jest wprowadzić tę zmianę, ponieważ Microsoft Outlook nie wykonuje żadnego kodu wysłanego przez kogoś automatycznie. Użytkownik musi kliknąć dowolny plik, łącze lub kod, aby wykonać. Powiedziawszy to, musisz teraz bardziej uważać, klikając dowolny link lub plik w e-mailu. Dlatego zalecamy to jako tymczasowe obejście tylko dopóki nie będziesz w stanie znaleźć przyczyny i naprawić.
Możesz także wypróbować te rzeczy i sprawdzić, czy ci to pomoże.
1] Włącz POP w ustawieniach e-mail
Program Outlook używa protokołu POP i IMAP do wysyłania i odbierania wiadomości e-mail. Jeśli nie włączyłeś protokołu POP u dostawcy usług e-mail, możesz napotkać ten problem. Dlatego sprawdź również to ustawienie. W przypadku Gmaila możesz kliknąć przycisk koła zębatego ustawień i wybrać Ustawienia. Następnie przejdź do Przekazywanie i POP / IMAP i upewnij się, że Pobieranie POP ustawienia w Włączone.
Użytkownicy programu Outlook lub Hotmail mogą zrobić to samo, odwiedzając tę stronę OWA.
2] Zezwól aplikacji przez zaporę ogniową
Jeśli zapora omyłkowo zablokowała aplikację Outlook, spowoduje to wyłączenie całego ruchu przychodzącego i wychodzącego; nie będziesz w stanie wysyłać ani odbierać wiadomości e-mail za pomocą programu Outlook. Dlatego też powinieneś rozważyć sprawdzenie zapory ogniowej. W tym celu otwórz Panel sterowania \ Wszystkie elementy Panelu sterowania \ Windows Defender Firewall i upewnij się, że dla Microsoft Office Outlook są zaznaczone pola Prywatne i Publiczne. Będziesz musiał nacisnąć przycisk Zmień ustawienia.
Jeśli jest zablokowany, zaznacz odpowiednie pole wyboru i zapisz zmianę. Po tym nie powinno być żadnych problemów.
Daj nam znać, jeśli coś Ci tu pomogło.
Powiązane przeczytane: Outlook nie może się zalogować, sprawdź, czy masz połączenie z siecią.