Wyłącz komunikat Aktualizacje dla pakietu Office są gotowe do zainstalowania

Powiadomienia o aktualizacji mogą często pojawiać się w MS Office 2016. Powiadomienia o aktualizacjach informują:Aktualizacje pakietu Office są gotowe do zainstalowania, ale najpierw musimy zamknąć niektóre aplikacje.

Możesz wyłączyć te powiadomienia o aktualizacjach, jeśli naprawdę nie są potrzebne. W ten sposób wyłączasz powiadomienia o aktualizacji i uaktualnieniu dla pakietu Office 2016 i 2013.

Jak wyłączyć aktualizacje dla pakietu Office są gotowe do zainstalowania alertów?

  1. Wyłącz aktualizacje pakietu Office
  2. Edytuj rejestr
  3. Usuwanie powiadomień o uaktualnieniu w pakiecie Office 2013

1. Wyłącz aktualizacje pakietu Office

Office 2016 i 2013 zawiera opcję, którą możesz wybrać, aby wyłączyć automatyczne aktualizacje. W ten sposób możesz wybrać Wyłącz aktualizacje opcja wyłączenia aktualizacji i wyłączenia powiadomień o aktualizacji.

Pamiętaj, że przegapisz także aktualizacje pakietu Office. W ten sposób możesz wyłączyć powiadomienia o aktualizacji MS Office dla pakietu Office 2016/13 zainstalowanego z subskrypcją Office 365.

  1. Otwórz aplikację Office, taką jak Word lub Excel.
  2. Wybierz kartę Plik.
  3. Następnie wybierz Konto na karcie Plik.
  4. wciśnij Opcje aktualizacji przycisk.
  5. Wybierz Wyłącz aktualizacje opcja w menu.
  6. Kliknij tak potwierdzać.
  7. Ponieważ warto aktualizować pakiet Office, rozważ okresowe włączanie aktualizacji, aby sprawdzić dostępność aktualizacji. Następnie możesz nacisnąć Aktualizuj teraz przycisk, aby ręcznie sprawdzić dostępność aktualizacji pakietu Office.

Sprawdź nasz przewodnik i naucz się włączać Czarny motyw w pakiecie Office 2016!

2. Edytuj rejestr

  1. Możesz także wyłączyć „Aktualizacje pakietu Office są gotowe do zainstalowania”Powiadomienia w pakiecie Office 2016 poprzez edycję rejestru. Aby zmodyfikować rejestr, naciśnij klawisz Windows + skrót klawiaturowy R.
  2. Wpisz „regedit” w Uruchom i kliknij dobrze aby otworzyć Edytor rejestru.
  3. Przejdź do tego klucza rejestru: HKEY_LOCAL_MACHINE \ software \ microsoft \ office \ 16.0 \ common \ officeupdate
  4. Kliknij officeupdate po lewej stronie okna, a następnie kliknij prawym przyciskiem myszy puste miejsce po prawej stronie okna i wybierz Nowy > DWORD.
  5. Wchodzić ‘Hideupdatenotifications„Jako nazwa DWORD.
  6. Następnie kliknij dwukrotnie Hideupdatenotifications, aby otworzyć okno Edytuj DWORD.
  7. Wpisz „1” w polu tekstowym Dane wartości.
  8. naciśnij dobrze aby zamknąć okno Edytuj DWORD.

Nie możesz uzyskać dostępu do Edytora rejestru? Rzeczy nie są tak przerażające, jak się wydają. Sprawdź ten przewodnik i szybko rozwiąż problem.

3. Usuwanie powiadomień o uaktualnieniu w pakiecie Office 2013

Pobierz nowy pakiet Office”Powiadomienie o uaktualnieniu pojawia się również w pakiecie Office 2013. Pełne powiadomienie mówi:Zdobądź nowe Office — to jedna z zalet posiadania Office 365.

Powiadomienie zapewnia opcję uaktualnienia pakietu Office 2013 do pakietu Office 2016. Powiadomienie o uaktualnieniu pojawia się dla subskrybentów usługi Office 365.

Jednak wybierając Później nie wyłącza powiadomienia.

Powiadomienia o aktualizacji można usunąć za pomocą narzędzia Microsoft Easy fix. Kliknij ten link, aby pobrać narzędzie Easy fix.

Następnie możesz otworzyć i uruchomić narzędzie do rozwiązywania problemów Easy fix, które automatycznie dostosuje rejestr zgodnie z wymaganiami, aby usunąć powiadomienie o uaktualnieniu pakietu Office.

W ten sposób możesz wyłączyć zarówno „Aktualizacje dla pakietu Office» i «Pobierz nowy pakiet Office”Powiadomienia, które pojawiają się w MS Office.

Użytkownicy Office 365 ProPlus mogą również wyłączyć powiadomienia Office, wybierając Niepełnosprawny dla Włącz automatyczną aktualizację Ustawienie zasad grupy.

Zatwierdź

Link do głównej publikacji