Powiadomienia o aktualizacji mogą często pojawiać się w MS Office 2016. Powiadomienia o aktualizacjach informują:Aktualizacje pakietu Office są gotowe do zainstalowania, ale najpierw musimy zamknąć niektóre aplikacje.”
Możesz wyłączyć te powiadomienia o aktualizacjach, jeśli naprawdę nie są potrzebne. W ten sposób wyłączasz powiadomienia o aktualizacji i uaktualnieniu dla pakietu Office 2016 i 2013.
Jak wyłączyć aktualizacje dla pakietu Office są gotowe do zainstalowania alertów?
- Wyłącz aktualizacje pakietu Office
- Edytuj rejestr
- Usuwanie powiadomień o uaktualnieniu w pakiecie Office 2013
1. Wyłącz aktualizacje pakietu Office
Office 2016 i 2013 zawiera opcję, którą możesz wybrać, aby wyłączyć automatyczne aktualizacje. W ten sposób możesz wybrać Wyłącz aktualizacje opcja wyłączenia aktualizacji i wyłączenia powiadomień o aktualizacji.
Pamiętaj, że przegapisz także aktualizacje pakietu Office. W ten sposób możesz wyłączyć powiadomienia o aktualizacji MS Office dla pakietu Office 2016/13 zainstalowanego z subskrypcją Office 365.
- Otwórz aplikację Office, taką jak Word lub Excel.
- Wybierz kartę Plik.
- Następnie wybierz Konto na karcie Plik.
- wciśnij Opcje aktualizacji przycisk.
- Wybierz Wyłącz aktualizacje opcja w menu.
- Kliknij tak potwierdzać.
- Ponieważ warto aktualizować pakiet Office, rozważ okresowe włączanie aktualizacji, aby sprawdzić dostępność aktualizacji. Następnie możesz nacisnąć Aktualizuj teraz przycisk, aby ręcznie sprawdzić dostępność aktualizacji pakietu Office.
Sprawdź nasz przewodnik i naucz się włączać Czarny motyw w pakiecie Office 2016!
2. Edytuj rejestr
- Możesz także wyłączyć „Aktualizacje pakietu Office są gotowe do zainstalowania”Powiadomienia w pakiecie Office 2016 poprzez edycję rejestru. Aby zmodyfikować rejestr, naciśnij klawisz Windows + skrót klawiaturowy R.
- Wpisz „regedit” w Uruchom i kliknij dobrze aby otworzyć Edytor rejestru.
- Przejdź do tego klucza rejestru: HKEY_LOCAL_MACHINE \ software \ microsoft \ office \ 16.0 \ common \ officeupdate
- Kliknij officeupdate po lewej stronie okna, a następnie kliknij prawym przyciskiem myszy puste miejsce po prawej stronie okna i wybierz Nowy > DWORD.
- Wchodzić ‘Hideupdatenotifications„Jako nazwa DWORD.
- Następnie kliknij dwukrotnie Hideupdatenotifications, aby otworzyć okno Edytuj DWORD.
- Wpisz „1” w polu tekstowym Dane wartości.
- naciśnij dobrze aby zamknąć okno Edytuj DWORD.
Nie możesz uzyskać dostępu do Edytora rejestru? Rzeczy nie są tak przerażające, jak się wydają. Sprawdź ten przewodnik i szybko rozwiąż problem.
3. Usuwanie powiadomień o uaktualnieniu w pakiecie Office 2013
„Pobierz nowy pakiet Office”Powiadomienie o uaktualnieniu pojawia się również w pakiecie Office 2013. Pełne powiadomienie mówi:Zdobądź nowe Office — to jedna z zalet posiadania Office 365.„
Powiadomienie zapewnia opcję uaktualnienia pakietu Office 2013 do pakietu Office 2016. Powiadomienie o uaktualnieniu pojawia się dla subskrybentów usługi Office 365.
Jednak wybierając Później nie wyłącza powiadomienia.
Powiadomienia o aktualizacji można usunąć za pomocą narzędzia Microsoft Easy fix. Kliknij ten link, aby pobrać narzędzie Easy fix.
Następnie możesz otworzyć i uruchomić narzędzie do rozwiązywania problemów Easy fix, które automatycznie dostosuje rejestr zgodnie z wymaganiami, aby usunąć powiadomienie o uaktualnieniu pakietu Office.
W ten sposób możesz wyłączyć zarówno „Aktualizacje dla pakietu Office» i «Pobierz nowy pakiet Office”Powiadomienia, które pojawiają się w MS Office.
Użytkownicy Office 365 ProPlus mogą również wyłączyć powiadomienia Office, wybierając Niepełnosprawny dla Włącz automatyczną aktualizację Ustawienie zasad grupy.
Zatwierdź