Tysiące użytkowników systemów Windows 7 i Windows 10 informuje, że po zainstalowaniu aktualizacji z czerwcowej aktualizacji wtorek nie może drukować stron z Internet Explorera. Dokładniej, wydrukowana strona jest pusta.
Oto jak jeden użytkownik opisuje ten problem na forum Microsoft:
„Kilku naszych użytkowników otrzymało wczoraj wieczorem aktualizację zabezpieczeń KB4022719 i teraz uzyskują puste strony podczas drukowania z naszej aplikacji Electronic Medical Records, która opiera się na funkcjonalności drukowania Internet Explorera. Użytkownicy, którzy nie otrzymali tej aktualizacji, nie mają tego problemu. Odinstalowanie aktualizacji rozwiązuje problem. Chcę tylko powiedzieć, że tak się dzieje, ponieważ nie mogę znaleźć innego sposobu poinformowania Microsoft ”.
Ten problem dotyczy tylko Internet Explorera 11, ponieważ użytkownicy mogą drukować w przeglądarce Chrome lub Edge. Jak dotąd wydaje się, że sprawcami tego problemu są Windows 7 KB4012719 i Windows 10 KB4022725.
Poprawka: program Internet Explorer drukuje puste strony
- Odinstaluj aktualizacje
- Napraw IE
- Zaktualizuj sterowniki drukarki
- Wyłącz tryb chroniony
- Przenieś foldery UŻYTKOWNIKA na inny dysk lub lokalizację
- Podczas drukowania przełącz się na alternatywną przeglądarkę
Rozwiązanie 1 — Odinstaluj aktualizacje
Jeśli często drukujesz strony internetowe za pomocą Internet Explorera, najprostszym sposobem rozwiązania tego problemu jest odinstalowanie odpowiednio KB4012719 i KB4022725.
Jeśli jednak chcesz skorzystać z ulepszeń jakości wprowadzonych przez te dwie aktualizacje, powinieneś je zachować. W takim przypadku wykonaj kroki rozwiązywania problemów wymienione poniżej. Możesz także użyć poniższych rozwiązań, aby rozwiązać problemy z drukowaniem w IE niezwiązane z aktualizacjami systemu Windows.
Rozwiązanie 2 — Napraw IE
Możesz naprawić IE poprzez zresetowanie ustawień przeglądarki. W ten sposób przywrócisz je do stanu, w jakim były w momencie pierwszej instalacji programu Internet Explorer na komputerze. Pamiętaj, że zresetowanie programu Internet Explorer nie jest odwracalne, a wszystkie ustawienia zostaną utracone po zresetowaniu.
- Uruchom Internet Explorera> przejdź do menu Narzędzia> kliknij Opcje internetowe.
- W oknie Opcje internetowe wybierz kartę Zaawansowane.
- Kliknij Resetuj i poczekaj, aż Internet Explorer zakończy stosowanie ustawień domyślnych.
- Kliknij Zamknij> OK> uruchom ponownie Internet Explorera.
Rozwiązanie 3 — Zaktualizuj sterowniki drukarki
- Przejdź do Start> wybierz Menedżer urządzeń> rozwiń Drukarki
- Znajdź swoją drukarkę na liście> kliknij ją prawym przyciskiem myszy> wybierz Aktualizuj sterownik.
Rozwiązanie 4 — Wyłącz tryb chroniony
- Kliknij ikonę Narzędzia w Internet Explorer> wybierz kartę Zabezpieczenia> odznacz pole wyboru obok Włącz tryb chroniony> kliknij Zastosuj> OK.
- Zrestartuj ponownie Internet Explorera> przejdź do strony internetowej> testuj wydruk strony podczas uruchamiania przeglądarki jako Administrator.
Rozwiązanie 5 — Przenieś foldery UŻYTKOWNIKA na inny dysk lub lokalizację
- Zamknij program Internet Explorer> przejdź do Start> uruchom Wiersz polecenia jako Administrator> wpisz następujące polecenie: mkdir% userprofile% AppDataLocalTempLow
- Uruchom ponownie wiersz polecenia jako administrator i tym razem wpisz następujące polecenie: icacls% userprofile% AppDataLocalTempLow / setintegritylevel low
- Otwórz Internet Explorera i wydrukuj niektóre strony. Wydrukowana strona nie powinna być już pusta.
Rozwiązanie 6 — Przełącz na alternatywną przeglądarkę podczas drukowania
Jest to tylko obejście, ale możesz też po prostu skopiować i wkleić stronę z jednej do drugiej przeglądarki i wydrukować ją w ten sposób. Jeśli problem z drukowaniem pustych stron pojawia się wyłącznie w przeglądarce Internet Explorer, możesz spróbować wykonać część drukowania w alternatywnej przeglądarce.
Mamy nadzieję, że jedno z wyżej wymienionych rozwiązań pomogło ci rozwiązać problemy z drukowaniem wpływające na IE. Jeśli natrafiłeś na inne rozwiązania tego problemu, wypróbuj kroki rozwiązywania problemów w sekcji komentarzy poniżej.