Nie można wykonać żądania z powodu błędu urządzenia we / wy

Jeśli otrzymasz Nie można wykonać żądania z powodu błędu urządzenia we / wy. Ponownie uruchom kopię zapasową po rozwiązaniu problemu podczas wykonywania kopii zapasowej na komputerze z systemem Windows 8, ten post może pomóc rozwiązać problem.

Wraz z tym komunikatem możesz także zobaczyć dołączony kod błędu 0x8007045D lub 2147943517. Te kody błędów reprezentują ERROR_IO_DEVICE błędy, które występują, gdy występuje problem z dyskiem twardym lub dyskiem, z którego chcesz skopiować dane.

Nie można wykonać żądania z powodu błędu urządzenia we / wy

Jeśli napotkasz ten błąd, oto kilka sugestii, które możesz wypróbować:

1] Uruchom system Windows w trybie awaryjnym. Jeśli to spowoduje, że problem zniknie i będziesz mógł wykonać operację, oznacza to, że niektóre aplikacje innych firm mogą zakłócać działanie i powodować problem. Uruchom ponownie komputer w stanie czystego rozruchu i spróbuj zidentyfikować element naruszający, a następnie wyłącz go lub usuń.

2] Wyłącz tymczasowo oprogramowanie antywirusowe i sprawdź, czy problem nie zniknie. Niektóre programy zabezpieczające powodują czasami te problemy.

3] Sprawdź dysk twardy pod kątem błędów. Aby to zrobić, otwórz okno wiersza polecenia z podwyższonym poziomem uprawnień, wpisz następujące polecenie i naciśnij klawisz Enter:

Chkdsk / R D:

Tutaj re to etykieta dysku, która powoduje problem. Zamień ten list na list na Dysku. The / r Opcja wiersza polecenia ChkDsk identyfikuje uszkodzone sektory i próbuje odzyskać informacje.

Możesz zostać zapytany, czy chcesz zdemontować wolumin. Kliknij opcję Nie lub N. Zostaniesz zapytany, czy program chkdsk ma być uruchamiany przy następnym uruchomieniu systemu. Kliknij Tak lub Y.

Nie można wykonać żądania z powodu błędu urządzenia we / wy

Uruchom ponownie komputer z systemem Windows i uruchom ChkDsk. Po zakończeniu biegu zostaniesz przeniesiony na pulpit.

Sprawdź, czy to sprawiło, że problem zniknął.

Jeśli tworzenie kopii zapasowej nadal nie powiedzie się i pojawi się błąd 0x8007045D, następnie może być konieczna zmiana rozmiaru i zmniejszenie woluminu o kilka MB, aby przenieść ostatni klaster woluminu do innego obszaru, a następnie ponownie uruchomić ChkDsk. Wynika to z faktu, że program chkdsk.exe nie jest w stanie sprawdzić i naprawić ostatniego klastra na żadnym woluminie — a jeśli to ten klaster uległ awarii, kopia zapasowa może nawet nie powieść się na poziomie 99%.

Mam nadzieję, że coś pomaga.

Link do głównej publikacji