Nowoczesny smartfon z Androidem nie ma sensu bez aplikacji z rynku. Jeśli nie możesz pobrać swoich ulubionych aplikacji społecznościowych, produktywnych lub rozrywkowych, staje się to tylko zaawansowanym telefonem z dużym ekranem i aparatem. Jednym z powodów, dla których nie można pobrać aplikacji ze Sklepu Google Play, może być Błąd 504. Gdy próbujesz uzyskać coś ze Sklepu, ale zamiast aplikacji pojawia się wiadomość Nieznany kod błędu podczas instalacji aplikacji: -504. Oto jak naprawić ten błąd.
Brakuje informacji o błędzie -504. Google nie udziela żadnych znaczących wyjaśnień; dlatego użytkownicy muszą samodzielnie dowiedzieć się, jak naprawić błąd Sklepu Google Play 504. Przez większość czasu przyczyna tego błędu wynika z połączenia między urządzeniem a serwerami Sklepu Play. Oznacza to, że powinieneś spróbować szczęścia przy naprawianiu błędu 504 przy rozwiązywaniu problemów z połączeniem. Jak zwykle zalecamy rozpoczęcie od prostych kroków. Błąd 504 może być wynikiem prostego błędu.
Jak naprawić nieznany kod błędu 504 podczas instalacji aplikacji?
Wyłącz telefon i włącz go ponownie za minutę lub dwie. Tak jak powiedzieliśmy powyżej, może to być prosty błąd, a ponowne uruchomienie urządzenia może pomóc.
Następnie sprawdź, czy ustawienia daty i godziny na smartfonie lub tablecie są prawidłowe. Przejdź do Ustawień i otwórz System> Data czas. Wyłącz automatyczne ustawienia daty i godziny oraz ręcznie ustaw datę, godzinę i strefę czasową.
Upewnij się, że ustawiłeś prawidłową datę i godzinę. Większość błędów połączenia wynika z niepoprawnej daty i godziny. Uruchom ponownie urządzenie, otwórz Sklep Google Play i spróbuj ponownie.
Jeśli to nie zadziałało, musisz sprawdzić połączenie internetowe. Połącz się z inną siecią Wi-Fi lub przełącz się na sieć komórkową. Alternatywnie spróbuj użyć VPN. Ponieważ nie można pobrać żadnej aplikacji ze Sklepu Play z powodu błędu 504, zalecamy pobranie pliku apk VPN z wiarygodnego źródła (appkmirror.com) i zainstalowanie go ręcznie. Połącz się z VPN i spróbuj ponownie pobrać aplikację.
Możesz także wypróbować ogólne wskazówki dotyczące rozwiązywania problemów ze Sklepem Google Play:
Wyczyść pamięć podręczną Google Play Store i Google Play i dane. Te opcje znajdziesz w ustawieniach aplikacji.
Znajdź Usługi Google Play i Sklep Google Play na liście aplikacji i dotknij Pamięć. Naciśnij Wyczyść dane i Wyczyść pamięć podręczną dla obu.
Uruchom ponownie smartfon później.
Jeśli błąd 504 pojawia się tylko w przypadku określonej aplikacji (inne aplikacje ze sklepu Google Play pobierają się doskonale), sprawdź pamięć urządzenia i upewnij się, że ma wystarczająco dużo miejsca do zainstalowania aplikacji. Twój smartfon potrzebuje dodatkowej wolnej przestrzeni, aby działać poprawnie. Na przykład nie będziesz mógł zainstalować aplikacji 50 MB, jeśli pozostało tylko 60 MB. Usuń niektóre dane lub przenieś niektóre aplikacje na kartę pamięci. Jeśli karta pamięci jest ustawiona jako pamięć domyślna, ustaw ją z powrotem w pamięci wewnętrznej urządzenia. Powinieneś także przenieść aplikację do pamięci urządzenia, jeśli podczas aktualizacji pojawi się błąd 504.
Jeśli to też nie pomogło, zresetuj smartfon.