Masz problemy z logowaniem do Uplay? Oto, co możesz zrobić

Niektórzy użytkownicy zgłosili problemy z logowaniem się do klienta Uplay.

Nie zapomnij dodać białej listy do naszej witryny. Powiadomienie nie zniknie, dopóki tego nie zrobisz.

Nienawidzisz reklam, my to rozumiemy. My także. Niestety, jest to jedyny sposób, abyśmy nadal dostarczali znakomitą zawartość i wskazówki, jak rozwiązać największe problemy techniczne. Możesz wesprzeć nasz zespół 30 członków w kontynuowaniu ich pracy, umieszczając naszą listę na białej liście. Wyświetlamy tylko kilka reklam na stronie, nie utrudniając dostępu do treści.

Dodam twoją stronę do białej listy, nie obchodzi mnie to

Najwyraźniej otrzymują komunikat o błędzie, który wygląda następująco:

Uplay nie loguje się

Gracze na forach są raczej wściekli w tej sprawie

[…] Od wczoraj nie byłem w stanie zalogować się do Uplay, mimo że nigdy nie zmieniłem hasła. Próbowałem odzyskać moje hasło, i mimo że otrzymałem e-mail odzyskiwania i utworzyłem nowe hasło, ciągle powtarza, że ​​link jest nieprawidłowy lub wygasł, mimo że kliknąłem sekundy po jego pojawieniu się.

Najwyraźniej problem nie jest przypadkowy i zdarza się również użytkownikom, którzy rzekomo nigdy nie zmienili swojego hasła do Ubisoft.

Co więcej, problem wydaje się być również związany z systemem odzyskiwania hasła Ubisoft.

Uplay stwierdza, że ​​adres e-mail logowania lub hasło są niepoprawne

Ci sami użytkownicy na forach zgłosili, że w końcu problem sam się rozwiązał.

Najwyraźniej hasła, które już wypróbowali, nagle znów stały się ważne.

Jedynym wyjaśnieniem, dlaczego hasło może nie działać teraz, ale może działać później, jest jedno z następujących:

  • Problemy z usługodawcą internetowym
  • Złośliwe oprogramowanie psuje rejestry twojego komputera
  • Zapomniałeś swoich danych uwierzytelniających

1. Skontaktuj się z dostawcą usług internetowych

Zapytaj ich, czy wprowadzili zmiany w ustawieniach internetowych lub sieciowych w Twojej okolicy.

Jeśli tak, zapytaj, co dokładnie zmienili, abyś mógł podjąć odpowiednie kroki.

2. Sprawdź komputer pod kątem złośliwego oprogramowania

Zainstaluj narzędzie antywirusowe innej firmy i uruchom pełne skanowanie systemu, aby sprawdzić, czy komputer jest zainfekowany.

Po wykryciu wszystkich zagrożeń dodaj je do przechowalni wirusów i spróbuj zalogować się ponownie.

Złośliwe oprogramowanie wpływające na wrażenia z gry?
Wypróbuj te wspaniałe narzędzia antywirusowe, aby utrzymać komputer w czystości!

3. Upewnij się, że wpisałeś właściwe hasło

Ubisoft ma zwyczaj prosić Cię o zmianę hasła od czasu do czasu.

Dotyczy to głównie problemów związanych z bezpieczeństwem i przez większość czasu nigdy nie zawracasz sobie głowy pamiętaniem tych okazji.

Jeśli tak jest, a Uplay nie akcentuje Twojego hasła, po prostu wykonaj odzyskiwanie hasła.

4. Upewnij się, że wpisałeś właściwy adres e-mail

Choć może to zabrzmieć głupio, użytkownicy tak bardzo starają się zapamiętać swoje hasło, że w końcu zapominają, którego e-maila użyć.

Jeśli tak jest, a Uplay nie akcentuje Twojego hasła ani adresu e-mail, po prostu wykonaj odzyskiwanie hasła.

Błędny adres e-mail odzyskiwania hasła

Link do głównej publikacji