Jak wyłączyć aplikację Mail w systemie Windows 10

Poczta i kalendarz to jedna z domyślnych aplikacji wstępnie zainstalowanych w systemie Windows 10. Jednak niektórzy użytkownicy mogą chcieć wyłączyć aplikację Poczta w tle, aby zwolnić zasoby systemowe lub wyłączyć powiadomienia. Niektórzy użytkownicy mogą chcieć całkowicie usunąć aplikację Mail, aby nie mogła w żaden sposób kolidować z preferowanym oprogramowaniem klienta poczty e-mail, takim jak Outlook. Są to trzy alternatywne metody wyłączania aplikacji Mail w systemie Windows 10.

Jak użytkownicy mogą wyłączyć aplikację Mail?

1. Wyłącz powiadomienia poczty

  1. Użytkownicy, którzy muszą tylko wyłączyć powiadomienia Mail, mogą to zrobić, dostosowując ustawienia powiadomień aplikacji. Najpierw kliknij Poczta w menu Start.
  2. Następnie kliknij Ustawienia przycisk pokazany bezpośrednio poniżej.
  3. Kliknij Powiadomienia aby otworzyć ustawienia w migawce bezpośrednio poniżej.Opcja Pokaż powiadomienia w systemie Windows 10, jak wyłączyć aplikację pocztową
  4. Wybierz Zastosuj do wszystkich kont opcja.
  5. Następnie wyłącz Pokaż powiadomienia w Centrum akcji oprawa.

2. Wyłącz aplikację Mail Background

  1. Użytkownicy mogą wyłączyć pocztę działającą jako aplikacja w tle za pomocą Ustawień. Aby to zrobić, naciśnij klawisz Windows + klawisz skrótu S.
  2. Wpisz słowo kluczowe „aplikacja w tle” w polu wyszukiwania.
  3. Kliknij Aplikacje w tle, aby otworzyć okno Ustawienia, tak jak na migawce bezpośrednio poniżej.Aplikacje w tle w Windows 10 ustawień, jak wyłączyć aplikację pocztową
  4. Następnie wyłącz Poczta i kalendarz ustawienie aplikacji.Aplikacja do obsługi poczty w systemie Windows 10 ustawia sposób wyłączania aplikacji do obsługi poczty

3. Odinstaluj pocztę

  1. Użytkownicy, którzy nie potrzebują poczty, mogą całkowicie odinstalować aplikację, aby ją wyłączyć. Aby to zrobić, kliknij Wpisz tutaj, aby wyszukać przycisk paska zadań.
  2. Wpisz „aplikacje” jako słowo kluczowe wyszukiwania.
  3. Kliknij Aplikacje funkcje, aby otworzyć okno pokazane bezpośrednio poniżej.Opcja Odinstaluj pocztę Windows 10, jak wyłączyć aplikację pocztową
  4. Wybierz aplikację Poczta i kalendarz.
  5. wciśnij Odinstaluj przycisk.
  6. W starszych wersjach systemu Windows 10 niektórzy użytkownicy mogą wymagać usunięcia poczty i kalendarza za pomocą programu PowerShell. Wpisz „PowerShell” w polu wyszukiwania Windows 10.
  7. Kliknij prawym przyciskiem myszy PowerShell i wybierz Uruchom jako administrator opcja.
  8. Następnie wpisz „Get-AppxPackage Microsoft.windowscommunicationsapps | Remove-AppxPackage ”w oknie PowerShell.Odinstaluj Windows 10 polecenia PowerShell, jak wyłączyć aplikację pocztową
  9. Naciśnij klawisz Enter.

W ten sposób użytkownicy mogą wyłączyć pocztę. Użytkownicy, którzy muszą korzystać z tej aplikacji, mogą wyłączyć aplikację Poczta w tle i wyłączyć jej powiadomienia. Użytkownicy korzystający z programu Outlook mogą odinstalować program Mail, aby całkowicie wyłączyć aplikację i upewnić się, że nie występują konflikty z klientami poczty e-mail.

Zatwierdź

Link do głównej publikacji