Jak całkowicie usunąć pakiet Microsoft Office w systemie Windows 10

Czasami Microsoft Office po prostu nie działa po aktualizacji systemu. To był problem w Windows 8 i wydaje się, że niektórzy użytkownicy mają ten sam problem w Windows 10 Technical Preview i Windows 10 również dla ogółu społeczeństwa.

Aby rozwiązać ten problem, musisz całkowicie usunąć pakiet Microsoft Office ze swojego komputera, a następnie zainstalować go ponownie.
całkowicie usuń wind8appy biurowe

Jak odinstalować pakiet Microsoft Office?

  1. Użyj Panelu sterowania
  2. Użyj opcji Napraw to
  3. Ręcznie odinstaluj pakiet Office

Rozwiązanie 1: Odinstaluj pakiet Office z Panelu sterowania

Zawsze możesz spróbować odinstalować go za pomocą narzędzia Programy i funkcje systemu Windows w Panelu sterowania. Możesz dowiedzieć się, jak prawidłowo go używać w naszym artykule na temat usuwania programów w systemie Windows 10.

Ale wielu użytkowników zgłosiło, że nie byli w stanie odinstalować pakietu Microsoft Office za pomocą tej metody, dlatego musimy znaleźć inne rozwiązanie tego problemu.

Zalecamy zastąpienie pakietu Microsoft Office na wypadek, gdybyś nie mógł przybyć, aby korzystać z niego poprawnie.

Świetnym narzędziem, które może wykonać swoją pracę, jest WPS Office. Działa świetnie nawet na tabletach i ma niektóre funkcje, które nie są dostępne nawet w pakiecie Microsoft Office.wps office odinstaluj microsoft office

Jedną z najlepszych funkcji jest zakładka. Możesz łatwo otwierać wiele dokumentów i poruszać się po nich, jak w przeglądarce. WPS Office jest również dostępny w bezpłatnej wersji, którą możesz wypróbować.

  • Pobierz teraz WPS Office bezpłatna wersja
  • Kup teraz Dożywotnia licencja WPS Office (teraz 30% TANIEJ)

Rozwiązanie 2: Odinstaluj pakiet Office za pomocą opcji Napraw

Na szczęście Microsoft zdaje sobie sprawę z tego problemu z Microsoft Office, więc firma wydała narzędzie Napraw to, które całkowicie usuwa Microsoft Office z twojego komputera.

Oto, co musisz zrobić, aby pobrać narzędzie do naprawy i całkowicie usunąć pakiet Microsoft Office z systemu:

  1. Zamknij wszystkie programy pakietu Microsoft Office
  2. Pobierz Microsoft Fix It z tego linku i uruchom go
  3. Kreator rozwiązywania problemów zapyta, czy chcesz zastosować poprawkę, czy ją pominąć, kliknij Zastosuj tę poprawkę
  4. Poczekaj kilka minut, a narzędzie do rozwiązywania problemów całkowicie usunie pakiet Microsoft Office z komputera

Rozwiązanie 3: Ręcznie odinstaluj pakiet Office

Jeśli dwie wymienione powyżej metody nie zadziałały, możesz spróbować odinstalować pakiet Office ręcznie. Aby to zrobić:

  1. Znajdź folder instalacyjny pakietu Microsoft Office (który powinien być przechowywany w folderze C: Program Files).
  2. Teraz po prostu kliknij prawym przyciskiem myszy folder Microsoft Office> wybierz Usuń.

Jak powiedzieliśmy, możesz również ręcznie usunąć pakiet Microsoft Office ze swojego komputera.

Należy jednak pamiętać, że ręczne odinstalowanie pakietu Office z komputera jest bardzo długim i złożonym procesem, który może spowodować uszkodzenie systemu, jeśli jakiś krok zostanie wykonany nieprawidłowo.

W tym artykule Microsoft możesz przeczytać, jak ręcznie odinstalować pakiet Microsoft Office.

Zastąp Microsoft Office podobnym, ale lepszym pakietem biurowym z naszej nowej listy!

To wszystko, po wykonaniu tego rozwiązywania problemów nie będzie już zainstalowany Microsoft na twoim komputerze. Będziesz mógł zainstalować go ponownie bez żadnych problemów lub w ogóle go nie instalować i używać innego oprogramowania biurowego, wybór należy do Ciebie.

Zatwierdź

Link do głównej publikacji