Czasami Microsoft Office po prostu nie działa po aktualizacji systemu. To był problem w Windows 8 i wydaje się, że niektórzy użytkownicy mają ten sam problem w Windows 10 Technical Preview i Windows 10 również dla ogółu społeczeństwa.
Aby rozwiązać ten problem, musisz całkowicie usunąć pakiet Microsoft Office ze swojego komputera, a następnie zainstalować go ponownie.
Jak odinstalować pakiet Microsoft Office?
- Użyj Panelu sterowania
- Użyj opcji Napraw to
- Ręcznie odinstaluj pakiet Office
Rozwiązanie 1: Odinstaluj pakiet Office z Panelu sterowania
Zawsze możesz spróbować odinstalować go za pomocą narzędzia Programy i funkcje systemu Windows w Panelu sterowania. Możesz dowiedzieć się, jak prawidłowo go używać w naszym artykule na temat usuwania programów w systemie Windows 10.
Ale wielu użytkowników zgłosiło, że nie byli w stanie odinstalować pakietu Microsoft Office za pomocą tej metody, dlatego musimy znaleźć inne rozwiązanie tego problemu.
Zalecamy zastąpienie pakietu Microsoft Office na wypadek, gdybyś nie mógł przybyć, aby korzystać z niego poprawnie.
Świetnym narzędziem, które może wykonać swoją pracę, jest WPS Office. Działa świetnie nawet na tabletach i ma niektóre funkcje, które nie są dostępne nawet w pakiecie Microsoft Office.
Jedną z najlepszych funkcji jest zakładka. Możesz łatwo otwierać wiele dokumentów i poruszać się po nich, jak w przeglądarce. WPS Office jest również dostępny w bezpłatnej wersji, którą możesz wypróbować.
- Pobierz teraz WPS Office bezpłatna wersja
- Kup teraz Dożywotnia licencja WPS Office (teraz 30% TANIEJ)
Rozwiązanie 2: Odinstaluj pakiet Office za pomocą opcji Napraw
Na szczęście Microsoft zdaje sobie sprawę z tego problemu z Microsoft Office, więc firma wydała narzędzie Napraw to, które całkowicie usuwa Microsoft Office z twojego komputera.
Oto, co musisz zrobić, aby pobrać narzędzie do naprawy i całkowicie usunąć pakiet Microsoft Office z systemu:
- Zamknij wszystkie programy pakietu Microsoft Office
- Pobierz Microsoft Fix It z tego linku i uruchom go
- Kreator rozwiązywania problemów zapyta, czy chcesz zastosować poprawkę, czy ją pominąć, kliknij Zastosuj tę poprawkę
- Poczekaj kilka minut, a narzędzie do rozwiązywania problemów całkowicie usunie pakiet Microsoft Office z komputera
Rozwiązanie 3: Ręcznie odinstaluj pakiet Office
Jeśli dwie wymienione powyżej metody nie zadziałały, możesz spróbować odinstalować pakiet Office ręcznie. Aby to zrobić:
- Znajdź folder instalacyjny pakietu Microsoft Office (który powinien być przechowywany w folderze C: Program Files).
- Teraz po prostu kliknij prawym przyciskiem myszy folder Microsoft Office> wybierz Usuń.
Jak powiedzieliśmy, możesz również ręcznie usunąć pakiet Microsoft Office ze swojego komputera.
Należy jednak pamiętać, że ręczne odinstalowanie pakietu Office z komputera jest bardzo długim i złożonym procesem, który może spowodować uszkodzenie systemu, jeśli jakiś krok zostanie wykonany nieprawidłowo.
W tym artykule Microsoft możesz przeczytać, jak ręcznie odinstalować pakiet Microsoft Office.
Zastąp Microsoft Office podobnym, ale lepszym pakietem biurowym z naszej nowej listy!
To wszystko, po wykonaniu tego rozwiązywania problemów nie będzie już zainstalowany Microsoft na twoim komputerze. Będziesz mógł zainstalować go ponownie bez żadnych problemów lub w ogóle go nie instalować i używać innego oprogramowania biurowego, wybór należy do Ciebie.
Zatwierdź