Blokowanie antywirusowe TeamViewer [FIX]

Najłatwiejszym i najszybszym sposobem zdalnego sterowania innym komputerem jest użycie TeamViewer. Oprogramowanie jest bardzo przydatne zarówno do celów osobistych, jak i biznesowych i może pomóc w inteligentnym zarządzaniu różnymi sytuacjami bez marnowania czasu.

Ponieważ jednak ustanawia połączenie na odległość przez Internet, TeamViewer może być blokowany przez niektóre programy antywirusowe — pod tym względem rozwiązania bezpieczeństwa mogą postrzegać aplikację jako potencjalne naruszenie bezpieczeństwa, więc blokuje jej dostęp i funkcjonalność tak jak środek ostrożności.

Cóż, jeśli tak się stanie i jeśli nie możesz korzystać z TeamViewer z powodu oprogramowania antywirusowego, nie martw się; możesz łatwo ponownie włączyć program, ustawiając regułę wyjątku w Zaporze. Poniżej zobaczymy, jak wykonać ten proces dla najpopularniejszych programów antywirusowych, które są obecnie używane na platformie Windows 10.

Jak naprawić problem „program antywirusowy blokuje TeamViewer”

1. Bitdefender

  1. Otwórz Bitdefender na swoim komputerze — kliknij ikonę Bitdefender na pasku zadań.
  2. Przełącz na Ochrona zakładka (kliknij ikonę tarczy).
  3. Następnie kliknij Wyświetl moduły połączyć.dodaj wykluczenia bitdefender
  4. W prawym górnym rogu okna głównego kliknij Ustawienia Ikona.
  5. Teraz przełącz się na Wyjątki patka.
  6. Wybierz pozycję „lista plików i folderów wykluczonych ze skanowania”.
  7. Możesz teraz wybrać Dodaj przycisk.
  8. Przeglądaj i uzyskaj dostęp do folderu, w którym znajduje się TeamViewer — upewnij się, że wybierasz zarówno funkcje skanowania na żądanie, jak i podczas dostępu.
  9. Kliknij Dodaj i zapisz zmiany.
  10. Następnie wybierz Lista procesów wykluczonych ze skanowania i wybierz plik wykonywalny .exe TeamViewer i Zezwól na jego dostęp.
  11. Zapisz zmiany i zrestartuj system Windows 10 na końcu.
  12. Teraz powinieneś być w stanie korzystać z TeamViewer bez dalszych problemów.

2. Kaspersky

  1. Uruchom Kaspersky na swoim komputerze — kliknij jego ikonę na pasku zadań.
  2. Z głównego interfejsu użytkownika dostęp ogólny Ustawienia.
  3. Następnie idź i wybierz Dodatkowy.dodaj wykluczenie kaspersky
  4. Odebrać Zagrożenia i wykluczenia — to pole powinno znajdować się w prawej ramce okna głównego.
  5. Kliknij na Skonfiguruj reguły wykluczeń połączyć.
  6. I tutaj możesz wybrać typ pliku, który chcesz dodać do listy wykluczeń zapory.
  7. Dodaj TeamViewer i zapisz zmiany.
  8. Po zakończeniu uruchom ponownie urządzenie, a następnie przetestuj funkcjonalność TeamViewer.
  • CZYTAJ TAKŻE: Zdalne urządzenie lub zasób nie akceptuje połączenia: 4 sposoby na naprawienie tego błędu

3. Avast

  1. Otwórz Avast, a następnie podnieś Ustawienia.
  2. Przełącz na Generał zakładkę z lewego panelu głównego okna.ustaw regułę wykluczenia avast
  3. Tam możesz uzyskać dostęp do funkcji Wykluczenia, z której możesz dodać określony program i utworzyć regułę zapory.
  4. Tak więc skorzystaj z karty „ścieżki do plików” i dodaj ścieżkę do TeamViewer.
  5. Teraz program zostanie wykluczony z przyszłych procesów skanowania Avast.

4. Avira

  1. Otwórz Avira na swoim komputerze.
  2. Iść do Menu a następnie podnieś Konfiguracja.
  3. Następnym krokiem jest wybranie ochrona internetowa funkcja.
  4. Link Reguły aplikacji powinien zostać wyświetlony w następnym oknie; Uzyskać dostęp do niego.
  5. Ustawienia zapory są teraz dostępne.
  6. Aby dodać TeamViewer do listy wykluczeń, kliknij opcję Zmień parametry.
  7. Na liście dozwolonych programów można znaleźć wpis TeamViewer; upewnij się, że masz dostęp do tego programu.
  8. Zapisz zmiany i ciesz się.

5. AVG

W systemie AVG można łatwo dostosować regułę zapory dzięki bardziej intuicyjnemu interfejsowi użytkownika:

  1. Tak więc uruchom AVG i kliknij w głównym interfejsie użytkownika Zapora ogniowa sekcja (ostatnia z prawej).
  2. Kliknij ikonę Ustawienia i podnieś zaawansowane ustawienia z wyświetlonego podmenu.średnia lista wykluczeń
  3. Zostanie teraz wyświetlone okno AVG Internet Security.
  4. Stamtąd przełącz na Aplikacje zakładka — drugie pole znajdujące się w lewym panelu.
  5. Jeśli TeamViewer nie ma na liście, kliknij przycisk Dodaj.
  6. Przeglądaj i dodaj ścieżkę TeamViewer i wybierz plik wykonywalny dla swojego programu.
  7. Po zakończeniu kliknij przycisk Utwórz.
  8. Zamknij ustawienia zapory i sprawdź, czy można teraz korzystać z TeamViewer.
  • CZYTAJ TAKŻE: Problemy z wysoką rozdzielczością DPI pulpitu zdalnego w systemie Windows 10 [Poprawka]

6. Norton

  1. W głównym oknie Norton kliknij zaawansowane.
  2. The Zapora ogniowa pole powinno znajdować się w lewym okienku — kliknij je.
  3. Teraz kliknij ikonę ustawień odpowiadającą Blokowanie aplikacji.
  4. W Ustawieniach blokowania aplikacji kliknij przycisk Dodaj aplikację.
  5. Jeśli TeamViewer nie jest wyświetlany, kliknij Inne i przedłuż swoje wyszukiwanie.
  6. Podnieś aplikację TeamViewer w oknie dialogowym Wybierz aplikację.
  7. Po zakończeniu kliknij Wybierz.
  8. Na koniec wybierz Gotowe i uruchom ponownie.

7. Windows Defender

  1. Otwórz Windows Defender — uruchom pole wyszukiwania (kliknij ikonę Cortana) i wejdź do Windows Defender.
  2. W głównym oknie antywirusa kliknij Wirus Ochrona przed zagrożeniami.
  3. Następnie przejdź w kierunku Wirus Ustawienia ochrony przed zagrożeniami.
  4. Kliknij Dodaj lub usuń wykluczenia.
  5. Dodaj TeamViewer do listy wykluczeń, aby umożliwić ponowne włączenie programu.
  6. Zapisz zmiany i uruchom ponownie.
  7. To wszystko.

Wnioski

W ten sposób możesz dodać nową regułę zapory sieciowej, aby ponownie włączyć dostęp TeamViewer w systemie Windows 10. Mamy nadzieję, że teraz powinieneś mieć możliwość zdalnego dostępu do innych urządzeń za pomocą TeamViewer, nadal korzystając z ulubionych rozwiązań antywirusowych.

Jeśli masz pytania związane z samouczkiem, który został wyjaśniony powyżej, nie wahaj się i podziel się z nami swoimi przemyśleniami — możesz to zrobić, wypełniając poniższy formularz komentarza.

Link do głównej publikacji