Jeśli niedawno zaktualizowałeś do Windows 10, mogłeś napotkać dziwny problem podczas pracy z klientem poczty Microsoft Perspektywy. Po prostu nie wysyła wiadomości e-mail, pokazując czasami następujący błąd:
Konto użytkownika — wysłanie zgłoszonego błędu (0x800CCC13): Nie można połączyć się z siecią. Sprawdź połączenie sieciowe lub modem.
Jeśli ty również otrzymujesz ten błąd, możesz najpierw spróbować tymczasowo wyłączyć oprogramowanie antywirusowe, wyłączyć wszystkie wtyczki Outlooka, ponownie utworzyć profile Outlooka i tak dalej. Ale jeśli to nie zadziała, oto kilka pomysłów, które możesz wypróbować.
Błąd wysyłania / odbierania programu Outlook 0x800CCC13
1] To jest obejście. Utwórz nowy skrót do programu Outlook na pulpicie. Kliknij go prawym przyciskiem myszy i wybierz Uruchom jako administrator. Teraz sprawdź, czy możesz wysłać lub odebrać. Jeśli tak, możesz utworzyć podniesiony skrót, aby zawsze uruchamiał go w tym trybie.
2] Uruchom komputer w stanie czystego rozruchu i sprawdź, czy możesz wysłać / odebrać. Jeśli możesz, być może będziesz musiał zidentyfikować program, który narusza program Outlook, i wyłączyć go.
3] Utworzyć nowy profil użytkownika? Czy to tam działa?
4] Otwórz pole Uruchom, wpisz następujące polecenie i naciśnij klawisz Enter, aby otworzyć program Outlook w trybie awaryjnym:
Outlook / bezpieczny
Czy to rozwiązuje problem? Jeśli tak, to jakiś dodatek tworzy problem.
Kliknij menu Plik> Opcje> Dodatki> przycisk Go oprócz Zarządzaj: Dodaj do Com-in.
Spróbuj zidentyfikować szkodliwy dodatek i wyłącz go. Uruchom ponownie program Outlook i spróbuj.
5] Uruchom narzędzie Microsoft Windows Resource Checker, lepiej znane jako Kontroler plików systemowych lub sfc / scannow. Narzędzie jest w stanie skanować i weryfikować integralność wszystkich chronionych plików systemowych i zastępować nieprawidłowe wersje poprawnymi wersjami.
Jeśli korzystasz z programu Outlook, radzę zamknąć aplikację. Następnie kliknij prawym przyciskiem myszy przycisk Start systemu Windows 10 i wybierz opcję Wiersz polecenia (administrator).
Po wyświetleniu monitu wpisz sfc / scannow i naciśnij klawisz Enter.
Pozwól na zakończenie skanowania. Zwykle zwykłe skanowanie dysku twardego zajmuje około 15 minut, ale można je jeszcze bardziej zmniejszyć, jeśli masz szybki dysk SSD.
Zrestartuj swój komputer.
Jeśli nic nie pomaga, być może musisz naprawić pakiet Office / Outlook.
Zobacz ten post, jeśli pojawi się błąd Nie zaimplementowany w programie Outlook.