Błąd sieci, wystąpił problem z połączeniem z Netflix

Podczas próby połączenia się z Netflix możesz czasami zobaczyć komunikat o błędzie — Błąd sieci: Wystąpił problem z połączeniem z Netflix. Ten problem występuje nawet podczas próby użycia aplikacji Netflix na Windows 10.

Wystąpił problem z połączeniem z Netflix

Wystąpił problem z połączeniem z Netflix

Przyczyn tego błędu może być wiele. Problem może dotyczyć sieci, serwera Netflix, aplikacji Netflix na Windows lub samego urządzenia. Przed rozpoczęciem zalecamy sprawdzenie, czy masz działające połączenie internetowe.

  1. Sprawdź, czy Netflix działa w przeglądarce
  2. Zresetuj aplikację Netflix dla Windows
  3. Wyłącz dowolną sieć VPN lub serwer proxy, których używasz do uzyskiwania dostępu do serwisu Netflix
  4. Wyłączyć i włączyć zasilanie sieci

Na początek uruchom ponownie komputer i sprawdź, czy pomoże to rozwiązać problem. Jeśli nie, wykonaj kolejno następujące rozwiązania, aby rozwiązać problem:

1] Sprawdź, czy Netflix działa w przeglądarce

Spróbuj otworzyć Netflix.com i zalogować się na swoje konto w samej przeglądarce. Jeśli strona działa poprawnie, oznacza to, że zarówno serwer Netflix, jak i połączenie internetowe działają poprawnie. Jeśli podczas próby zalogowania na stronie pojawia się ten sam błąd, problem może dotyczyć serwera Netflix lub konta.

Jeśli witryna w ogóle się nie otwiera, spróbuj otworzyć inne witryny, aby przetestować połączenie internetowe.

2] Zresetuj aplikację Netflix na Windows

Zaawansowane opcje w serwisie Netflix

Jeśli witryna Netflix działała dobrze, problem może dotyczyć aplikacji Netflix na Windows. Możesz zresetować aplikację w następujący sposób:

Kliknij przycisk Start i wybierz Ustawienia> Aplikacje> Aplikacje cechy.

Przewiń do Netflix aplikację na liście i kliknij ją, aby rozwinąć opcje.

Zresetuj aplikację Netflix

Wybierz Zaawansowane opcje.

W następnym oknie przewiń do opcji Resetowanie i kliknij go, aby zresetować aplikację Netflix.

3] Wyłącz dowolną sieć VPN lub serwer proxy, których używasz do uzyskiwania dostępu do serwisu Netflix

Wyłącz ręczną konfigurację proxy

Wielu użytkowników korzysta z VPN, aby uzyskać dostęp do Netflix w różnych regionach. Netflix rozprawia się z takimi usługami. Dlatego jeśli korzystasz z połączenia VPN, wyłącz je, aby korzystać z Netflix. Procedura wyłączania ustawień proxy jest następująca:

Kliknij przycisk Start i przejdź do Ustawienia> Sieć Internet> Proxy. Sprawdź opcję dla Ustawienia automatycznego wykrywania.

Przewiń w dół do pola dla Ręczna konfiguracja serwera proxy. Odznacz opcję dla Użyj serwera proxy.

4] Wyłączyć i włączyć zasilanie sieci

Procedura włączania i wyłączania sieci jest następująca:

  1. Wyłącz modem, router i komputer.
  2. Teraz włącz modem i poczekaj, aż wszystkie lampki na modemie będą stabilne.
  3. Teraz włącz router i poczekaj, aż wszystkie lampki na routerze będą stabilne.
  4. Na koniec włącz komputer i uruchom aplikację Netflix.

Jeśli wszystkie powyższe kroki nie powiodą się, możesz rozważyć odinstalowanie aplikacji Netflix i ponowną instalację ze sklepu Microsoft Store.

Link do głównej publikacji