Amazon Fire Stick to jedno z najlepszych urządzeń do oglądania filmów lub słuchania muzyki. Możesz oglądać filmy Netflix lub słuchać muzyki w Spotify.
Jest to proste urządzenie, które zwykle nie ma żadnych problemów. Jednak ludzie napotkali pewne wyjątki.
Sporo osób zgłosiło, że Amazon Fire Stick nie pobiera aplikacji. Otrzymują następujący komunikat: „Niepowodzenie zakupu, Przepraszamy, ale nie możemy sfinalizować tego zakupu. Twoje konto nie zostało obciążone. ”
Ten błąd sprawia, że Amazon Fire Stick jest bezużyteczny dla wielu osób.
Jest to poważny problem i dzisiaj pokażemy, co zrobić, aby ponownie rozpocząć pobieranie aplikacji.
Co mogę zrobić, jeśli aplikacje nie będą pobierane za pomocą Amazon Fire Stick?
1. Upewnij się, że połączenie Wi-Fi działa
Czasami ten problem pojawia się, gdy Amazon Fire Stick nie jest podłączony do Wi-Fi. Sprawdź połączenie sieciowe pod kątem błędów. Aby to zrobić, przeczytaj nasz obszerny przewodnik.
2. Upewnij się, że Amazon Fire Stick nie jest za stary
Wielu użytkowników zgłosiło komunikat o błędzie „Niepowodzenie zakupu, Przepraszamy, ale nie możemy dokończyć tego zakupu. Twoje konto nie zostało obciążone. ”Pojawił się na starszych Fire Sticks. Kup nowszą wersję, aby mieć pewność, że możesz pobierać aplikacje.
3. Aktywuj 1-Click
Jeśli nie możesz pobierać aplikacji na Amazon Fire Stick, oznacza to, że 1-Click może nie zostać aktywowany. Aby aktywować usługę, wykonaj poniższe czynności.
- Idź do swojego konta
- Wybierz zawartość i urządzenia
- Iść do Preferencje
- Wybierz Konfiguracja 1-Click.
- Dodaj swoje dane.
Możesz aktywować tę usługę, nawet jeśli pobierasz tylko bezpłatne aplikacje. Ponadto łatwiej jest uzyskać aplikacje Amazon za pomocą 1-Click.
Wniosek
Ta kwestia nie jest tak poważna, jak się wydaje. Upewnij się, że połączenie działa, i kup nowszą wersję Amazon Fire Stick.
Sprawdź także, czy aktywowałeś 1-Click. Ta usługa powinna zostać aktywowana, nawet jeśli pobierasz tylko bezpłatne aplikacje.
Jeśli te rozwiązania nie działają, możesz mieć poważniejszy problem. Aby rozwiązać problem, skontaktuj się z pomocą techniczną Amazon.
Czy nasze metody ci pomogły? Czy znalazłeś inny sposób na rozwiązanie tego problemu? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej!