Jak przenieść pliki z OneDrive na mój komputer?

OneDrive jest bez wątpienia jednym z najlepszych rozwiązań do przechowywania danych w chmurze, zwłaszcza jeśli korzystasz z niego wraz z subskrypcją Office 365. Umożliwia przechowywanie ogromnych ilości danych, ale czasami ludzie muszą przenieść pliki z OneDrive na lokalny komputer. W tym artykule znajdziesz odpowiedź na pytanie „Jak przenieść pliki z OneDrive na mój komputer”?

Ważny: w tym artykule pokazano, jak przenieść pliki z OneDrive na komputer tylko dla zwykłych konsumentów. Jeśli zastanawiasz się, jak przenieść pliki z OneDrive do SharePoint, zapoznaj się z oddzielną instrukcją.

Jak przenosić pliki z OneDrive na komputer — za pomocą interfejsu internetowego

  1. Wejdź na onedrive.live.com i zaloguj się na swoje konto.
  2. Teraz wybierz pliki, które chcesz przenieść na komputer lokalny. Nie ma potrzeby ręcznego pobierania każdego pliku osobno. Możesz nawet wybrać kilka folderów.
  3. Kliknij Pobieranie przycisk nad listą folderów. OneDrive automatycznie wygeneruje jeden duży plik zip ze wszystkimi wybranymi plikami i folderami. Usiądź wygodnie i poczekaj, aż przeglądarka zakończy pobieranie danych. jak przenieść zdjęcia z onedrive na mój komputer

Dla Twojej informacji: pobieranie plików i folderów z OneDrive utrzymuje je na dysku w chmurze. Jeśli chcesz przenieść zdjęcia z OneDrive na komputer („Ctrl + X” je), musisz ręcznie usunąć pobrane pliki i foldery. OneDrive przeniesie te pliki do kosza, więc pamiętaj, aby je również usunąć.

Jak przenosić pliki z OneDrive na komputer — na komputerze Mac

Po pierwsze, upewnij się, że twoje pliki są widoczne w folderze OneDrive. Jeśli nie możesz ich znaleźć, wykonaj następujące czynności:

Jeśli masz włączoną funkcję Pliki na żądanie, pliki pojawią się natychmiast, ale nadal musisz je zsynchronizować lokalnie, aby przenieść się na komputer i usunąć z chmury. Skopiuj plik na preferowany dysk i poczekaj, aż OneDrive je zsynchronizuje. Jeśli pliki są już zsynchronizowane lokalnie, wystarczy przenieść je podczas przenoszenia zwykłego pliku na komputerze Mac.

Jak przenosić pliki z OneDrive na komputer — na komputerze z systemem Windows

Na komputerze z systemem Windows wszystko działa tak samo, jak na komputerze Mac.

  1. Musisz sprawdzić, czy twoje pliki są widoczne w Eksploratorze plików. Jeśli nie są, kliknij prawym przyciskiem myszy ikonę OneDrive w prawym dolnym rogu i kliknij Ustawienia.
  2. Przełącz na Konto kartę i kliknij Wybierz foldery.
  3. Ponownie, jeśli funkcja Pliki na żądanie jest włączona, wszystkie potrzebne foldery i pliki pojawią się natychmiast z zielonym znacznikiem wyboru obok nich. Wybierz te pliki i naciśnij Ctrl + X. Przejdź na dysk lokalny i naciśnij Ctrl + V.. OneDrive najpierw zsynchronizuje pliki, a następnie przeniesie je do wybranego folderu. W zależności od wielkości plików ta procedura może trochę potrwać, ponieważ OneDrive musi najpierw pobrać te pliki, a dopiero potem je przenieść.
  4. Jeśli funkcja Pliki na żądanie jest wyłączona, musisz poczekać, aż OneDrive zsynchronizuje wszystkie pliki, a dopiero wtedy będziesz mógł przenieść je za pomocą Ctrl + X skrót.

Dla Twojej informacji: Funkcja plików na żądanie jest dostępna tylko w systemie Windows 10, dlatego musisz zsynchronizować wszystkie pliki przed przeniesieniem ich na komputer, aby zachować je lokalnie, jeśli nadal korzystasz z systemu Windows 7 lub Windows 8.1.

Otóż ​​to. Teraz wszystkie ważne dane są przechowywane lokalnie, bez żadnych kopii w chmurze.

Link do głównej publikacji