Jak łatwo wyłączyć funkcję logowania do pakietu Office 2013

Jeśli korzystasz z pakietu Office 2013 na urządzeniu z systemem Windows 10, 8 lub Windows 8.1, prawdopodobnie znasz funkcję „logowania” oraz wbudowaną obsługę chmury oferowaną przez pakiet Office. Teraz, jeśli te funkcje mogą być przydatne w niektórych sytuacjach, w innych możesz uznać je za bezużyteczne i denerwujące. Z tego powodu w tym przewodniku pokażę, jak łatwo wyłącz / włącz logowanie do pakietu Office 2013 i funkcje chmury.
Office-2013
Pakiet Office 2013 jest świetny, szczególnie dla osób korzystających z pakietu Office na co dzień. Program zawiera przydatne funkcje i możliwości, które mogą naprawdę ułatwić Ci pracę. Ponadto Office 2013 ma łatwy w użyciu interfejs, dzięki czemu nawet początkujący może zarządzać tą usługą Windows.

Funkcja „logowania” zawarta w pakiecie Office 2013 może być używana do zapisywania danych lub uzyskiwania dostępu do zapisanych danych online na dowolnym urządzeniu z systemem Windows 10, 8 i Windows 8.1 wraz z pakietem Microsoft Office 2013. W tym celu używana jest usługa w chmurze co oznacza, że ​​możesz przechowywać dokumenty bez korzystania z własnego urządzenia, a ponadto możesz mieć swoje osobiste dokumenty w podróży.

  • Ale jeśli nie użyjesz tej funkcji, najlepiej będzie ją wyłączyć, ponieważ może to stać się dość irytujące. Dlatego nie wahaj się i skorzystaj z poniższych wskazówek i dowiedz się, jak wyłączyć funkcję logowania do pakietu Office 2013 w systemie Windows 10, Windows 8 i Windows 8.1.

    Jak wyłączyć monit logowania do pakietu Office 2013

    1. Użyj Edytora rejestru
    2. Użyj GroupPolicy

    1. Użyj Edytora rejestru

    1. Na komputerze, notebooku lub laptopie przejdź do swojego Ekran startowy.
    2. Następnie naciśnij dedykowane klawisze klawiatury „Win + R”.
    3. The Biegać pole zostanie wyświetlone.
    4. Wpisz „regedit”, aby uruchomić Edytor rejestru.wygrana + bieg
    5. Dobry; w rejestrze przejdź do ścieżki „HKEY_CURRENT_USER \ Software \ Microsoft \ Office \ 15.0 \ Common \ SignIn”.
    6. Następnie przejdź do prawego panelu Rejestru i kliknij prawym przyciskiem myszy puste miejsce.
    7. Wybierz „Nowy” i wybierz „Wartość DWORD”.
    8. Nazwij tę nową wartość „SignInOption”.Office 2013 Zaloguj się
    9. Kliknij nowy klucz prawym przyciskiem myszy i ustaw jego wartość na 3.zaloguj wartość
    10. Zamknij Edytor rejestru i uruchom ponownie urządzenie z systemem Windows 8 lub Windows 8.1.

    2. Użyj GroupPolicy

    Pamiętaj, że Edytor zasad grupy jest dostępny tylko w systemie Windows 10 Pro, więc możesz użyć tej metody tylko wtedy, gdy używasz tej konkretnej wersji systemu operacyjnego. Oto kroki, które należy wykonać:

    1. Pobierz pliki szablonu administracyjnego pakietu Office 2013
    2. Przejdź do Start> wpisz gpedit.msc> naciśnij Enter, aby uruchomić Edytor zasad grupy
    3. Przejdź do tej ścieżki: Zasady komputera lokalnego> Konfiguracja użytkownika> Szablony administracyjne> Microsoft Office 2013> Różne
    4. Powinieneś teraz zobaczyć opcję „Blokuj logowanie do pakietu Office”> kliknij dwukrotnie
    5. Wybierz „Brak dozwolonych”, aby wyłączyć monit logowania.

    Otóż ​​to. Funkcja „Zaloguj się” pakietu Office 2013 powinna być teraz wyłączona, więc przetestuj to samo. Jeśli nadal masz problemy z usunięciem funkcji chmury z pakietu Office 2013, nie wahaj się i skorzystaj z poniższego pola komentarzy, a my pomożemy Ci jak najszybciej.

    Zatwierdź

Link do głównej publikacji